eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzypsko Wielkie › Wykonanie robót budowlanych na terenie Zakładu, z podziałem na 3 zadaniaZadanie 1Malowanie pawilonu łóżkowego, Zadanie 2Wykonanie podłączenia instalacji sanitarnej Zakładu do nowopowstałej instalacji gminnej, Zadanie 3Remont elementów instalacji sanitarnej w pałacu oraz budynku mieszkalnym nr 14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-18

Ogłoszenie nr 500251380-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.

Zakład Leczenia Uzależnień w Charcicach: Wykonanie robót budowlanych na terenie Zakładu, z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Malowanie pawilonu łóżkowego, Zadanie 2: Wykonanie podłączenia instalacji sanitarnej Zakładu do nowopowstałej instalacji gminnej, Zadanie 3: Remont elementów instalacji sanitarnej w pałacu oraz budynku mieszkalnym nr 14

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610030-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Leczenia Uzależnień w Charcicach, Krajowy numer identyfikacyjny 63058814900000, ul. Charcice 12, 64412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 951 129, e-mail charcice@poczta.onet.pl, faks 615 951 113.
Adres strony internetowej (url): www.zlucharcice.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na terenie Zakładu, z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Malowanie pawilonu łóżkowego, Zadanie 2: Wykonanie podłączenia instalacji sanitarnej Zakładu do nowopowstałej instalacji gminnej, Zadanie 3: Remont elementów instalacji sanitarnej w pałacu oraz budynku mieszkalnym nr 14

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/8/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, z podziałem na 3 części zwane dalej zadaniami: 1.1. zadanie nr 1: Malowanie pawilonu łóżkowego 1.2. zadanie nr 2: Wykonanie podłączenia instalacji sanitarnej Zakładu do nowopowstałej instalacji gminnej 1.3. zadanie nr 3: Remont elementów instalacji sanitarnej w pałacu oraz budynku mieszkalnym nr 14. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wyszczególniona w pkt. 3.3. SIWZ. 3. Budynek pawilonu, w którym mają odbywać się przedmiotowe prace znajduje się na obszarze parku wpisanego do rejestru zabytków - nr rej. 1680/A z dnia 04.04.1975 r. Ponadto budynek pałacu, w którym mają odbywać się prace związane z wymianą rozdzielaczy, wpisany jest do rejestru zabytków nr rej. 1680/A z dnia 04.04.1975 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45400000-1, 45215100-8, 45231300-8, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69415.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: E-RENT Mariusz Drasik Wynajem Elektronarzędzi i Maszyn Budowlanych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bobulczyn 10/2
Kod pocztowy: 64-560
Miejscowość: Ostroróg
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99507.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158148.76
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23135.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie ,zadania nr 3 złożono wyłącznie jedną ofertę. Wykonawca ten został wykluczony z przedmiotowego postępowania na skutek okoliczności, szczegółowo opisanych w dalszej części niniejszego zawiadomienia. Tym samym zgodnie z brzmieniem Art. 24 ust 4 PZP jego oferta została uznana za odrzuconą, a zatem w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.