eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach przy ul. Malczewskiego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-18

Ogłoszenie nr 500251257-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.

Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im.Karola Miarki: BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach przy ul. Malczewskiego 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609961-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500218551-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Szkoły Podstawowej 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im.Karola Miarki, Krajowy numer identyfikacyjny 72284500000, ul. ul. Jacka Malczewskiego 1, 40748 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 202 97 19, e-mail sp21kat@onet.eu, faks 32 202 97 19.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach przy ul. Malczewskiego 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/837/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem sali gimnastycznej polegające na remoncie podłogi (montaż wykładziny PCV wraz z podłożem), montażu wyposażenia (bramki do piłki ręcznej, kosze do koszykówki, materace na ścianach) z robotami towarzyszącymi, w szczególności: 1. Roboty budowlane: o montaż 2 nowych tablic do koszykówki; o wykonanie na ścianach mocowań rzepów do materacy wyciszających; o ułożenie płyty wiórowej 1x10mm mocowanych wkrętami do istniejących płyt; o wykonanie klinów w przy wejściach w celu redukcji powstałej różnicy wysokości posadzek miedzy salą a korytarzem; o szpachlowanie płyt i połączeń płyt elastyczną masą; o ułożenie wykładziny sportowej (zgodnie z kolorystyką wg projektu) grub. 7mm; o malowanie linii (należy malować zgodnie z rysunkiem rzutu posadzki); o zabudowa drewnianych listew przyściennych systemowych z drewna iglastego w kolorze naturalnym, malowane lakierem bezbarwnym z otworami umożliwiającymi wentylację podłogi przestrzeni konstrukcji lub listew z tworzyw sztucznych o podobnych parametrach - zapewniających wentylację podłogi i konstrukcji od spodu; o montaż 2x nowych przyściennych bramek do piłki ręcznej; o ponowny montaż drabinek na tych samych mocowaniach; o zamocowanie materaców na rzepach na ścianach; 2. Roboty uzupełniające: o demontaż listew przypodłogowych, pamiętając o pozostawieniu szczeliny wentylacyjnej szer. 20-25 cm po całym obwodzie płyty boiska; o rozebranie podłogi w sali gimnastycznej z deski barlineckiej segregacja desek i powiązanie w paczki ( ocena przydatności przez inspektora nadzoru, wraz z spisaniem protokołu); o przegląd istniejącej konstrukcji, ewentualne ruchome płyty OSB odkryte po rozbiórce posadzki z deski barlineckiej powinny być przymocowane do podłoża - za pomocą wkrętów do drewna tak aby zespoliły całą konstrukcję z płyt; o demontaż 2 koszy do koszykówki; o demontaż drabinek gimnastycznych, mocowania w ścianach drabinek gimnastycznych zachować w celu ponownego montażu. o drobne ewentualne poprawki malarskie konieczne podczas wykonywania robót. o wywóz odpadów i utylizacja o wywóz dobrej, posegregowanej deski na wskazane miejsce. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez COMTAREX Biuro Architektów Sp. z o. o, 40-095 Katowice, ul. Stawowa 3, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót. Uwaga: Zakres prac w stosunku do projektu ulega zmianie, to jest: 1. istniejąca podłoga z desek barlineckich zostanie rozebrana i ułożona tylko 1 płyta OSB (zapewni to mniejszy ciężar obciążający konstrukcję nośną podłogi sportowej , będzie zbliżony do ciężaru podłogi pierwotnej). 2. w zakres prac nie wchodzi: a. montaż tablicy świetlnej, b. montaż sufitu wygłuszającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86139.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVEST-BIURO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lwowska 6
Kod pocztowy: 35-301
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93378.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93378.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170246.29
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.