eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.1. "Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ujeździe przy ul. Gliwickiej"; 2. "Budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Grzeboszowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-18

Ogłoszenie nr 500250740-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.

Gmina Ujazd: Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: 1. "Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ujeździe przy ul. Gliwickiej"; 2. "Budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Grzeboszowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618919-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. ul. Sławięcicka 19, 47143 Ujazd, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, e-mail umig@ujazd.pl, faks 0-77 4637081.
Adres strony internetowej (url): www.ujazd.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: 1. "Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ujeździe przy ul. Gliwickiej"; 2. "Budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Grzeboszowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GT.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dla "Budowy Otwartej Strefy Aktywności w Ujeździe przy ul. Gliwickiej" zw. z zagospodarowaniem placu zabaw przy ul. Gliwickiej w Ujeździe, dz.nr 2166 i 2167/1, elementami małej architektury w zakresie urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej, elementów małej architektury w strefie relaksu, zakres robót został określony szczegółowo w opisie technicznym oraz załączonym przedmiarze robót i zawiera: -roboty przygotowawcze- pomiarowe - roboty ziemne - ogrodzenie - nawierzchnia bezpieczna z piasku - nawierzchnia z kostki betonowej - obrzeża - dostawa i montaż urządzeń: domek z siedziskami dla dzieci w wieku 3-12 lat 1 szt., bujak 1 szt., karuzela 1 szt., kosz na śmieci 1 szt., stojak na rowery 1 szt., orbitrek 1 szt., podciąg 1 szt., narciarz 1 szt., rowerek 1 szt., biegacz 1 szt., prasa nożna 1 szt., stolik do gry w szachy/warcaby z siedziskami - remont istniejących ławek - przestawienie istniejącego urządzenia- drabinka - przestawienie istniejącego głazu - remont z malowaniem istniejących urządzeń zabawowych - demontaż starej karuzeli i bramek do mini piłki nożnej - dostawa i montaż bramek aluminiowych z siatką do mini piłki nożnej 300x200 cm - humusowanie z obsianiem 2. Dla "Budowy placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Grzeboszowicach", który będzie wybudowany na działce nr 83 przy ul. Pięknej w Grzeboszowicach. Miejsce to planuje się wyposażyć w urządzenia zabawowe oraz urządzenia siłowni zewnętrznej. Projektuje się także nowe nasadzenia zieleni oraz ogrodzenie placu zabaw. Teren pod plac zabaw przed zamontowaniem urządzeń rekreacyjnych należy odpowiednio przygotować usuwając zbędną zieleń i inne zbędne elementy obecnego zagospodarowania. Na placu zabaw zaproponowano nawierzchnię z piasku, kostki betonowej, żwirową i zieloną. Zakres robót został określony szczegółowo w opisie technicznym oraz załączonym przedmiarze robót i zawiera: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - roboty betoniarskie - nawierzchnia z kostki betonowej, nawierzchnia żwirowa, nawierzchnia bezpieczna z piasku, nawierzchnia trawiasta - nasadzenie drzew i krzewów - dostawa i montaż urządzeń: kosz na śmieci 1 szt., ławki 2 szt., stojak na rowery 1 szt., tablica z regulaminem 1 szt., bujak 1 szt., huśtawka 1 szt., moduł wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią (musi posiadać co najmniej ściankę do wspinania, drabinkę, ślizgawkę, grę np. kółko krzyżyk), urządzenie siłowni - wycisk górą 1 szt, orbitrek 1 szt., podciąg nóg 1 szt., - wykonanie ogrodzenia, montaż furtki - geodezja Wykonawca zobowiązany będzie do pielęgnacji nasadzeń w okresie 1 roku od daty odbioru końcowego inwestycji, w przypadku uschnięcia sadzonki zobowiązany będzie do jej wymiany na własny koszt w ramach gwarancji. Ponadto Wykonawca wykona zgodnie z dokumentacją projektową wszystkie roboty budowlane i prace montażowe, przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności,kosztorys powykonawczy, itp.) Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia zostanie przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212140-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: K+D Budownictwo Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@kdbudownictwo.com
Adres pocztowy: ul. Głubczycka 21
Kod pocztowy: 47-200
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 255880.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255880.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324351.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.