eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248197-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej: Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, dla Osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie: 10.3.4. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - OSI.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603952-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500203325-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 24314786400000, ul. ul. Smolenia 35, 41902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 07 700, e-mail zamowienia@mzzigk.bytom.pl, faks 32 42 07 701.
Adres strony internetowej (url): http://mzzigk.magistrat.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://mzzigk.magistrat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAIR.260.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie kompleksowe wykonanie zadania pn. Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów. 2. Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na pięć części, które odpowiednio dotyczy zagospodarowania terenów: 1) Część 1 - Musialika i Alojzjanów, której zakres obejmuje w szczególności: a)zagospodarowanie terenu po wyburzeniach przy ul. Musialika 1 i 3, - budowa placu zabaw, - wykonanie ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, - zakup i montaż 3 ławek i 3 koszy (zgodnie z pkt. 3.2.4 PFU), b) zagospodarowanie terenu po wyburzeniach budynku wraz z oficyną przy ul. Alojzjanów 28 i oficyną przy ul. Alojzjanów 26, - budowa placu zabaw, - wykonanie ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, - zakup i montaż stojaka na rowery, UWAGA Zamawiający wyjaśnia, że w zakresie wykonania ogródków sąsiedzkich przy ul. Musialika 1 i 3 należy zaprojektować i wykonać około 30 m2 ogródka, a nie jak wskazano około 300 m2. 2) Część 2 - Szynol i Pszczyńska/Sienna, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu przy wyburzonym budynku przy ul. Pszczyńskiej i Siennej, - budowa placu zabaw, b)zagospodarowanie terenu skweru "Szynol", - budowa boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki ręcznej i koszykówki, - budowa zestawów do ćwiczeń Parkour, - rozbudowa istniejącej siłowni oraz placu zabaw, - budowa wiaty ogrodowej, - nasadzenie 56 szt. drzew liściastych, - nasadzenie 30 szt. drzew iglastych, - nasadzenie 198 krzewów. UWAGA 1 Zamawiający wyjaśnia, że dla projektowania i wykonania placu zabaw na terenie skweru Szynol należy przyjąć minimalną powierzchnię urządzenia zabawowego 100 m2. UWAGA 2 W poz. 3.2.9.11 PFU wymiary boiska do gry w piłkę ręczną i koszykówkę 50x26 m zostały podane w świetle ogrodzenia boiska. Nawierzchnia poliuretanowa do gry winna wynosić około 42x22 m. Pozostała część boiska zgodnie z PFU od strony wejścia winna być z kostki betonowej. 3) Część 3 - Musialika 18 i Kochanowskiego/Reymonta /Królowej Jadwigi, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu po wyburzeniach przy ul. Musialika 18, - budowa placu zabaw, - usunięcie 1 szt. drzewa, b) zagospodarowanie terenu przy ul. Reymonta/Kochanowskiego/Królowej Jadwigi, - budowa placu zabaw, - usunięcie 19 szt. drzew, - nasadzenie 10 szt. drzew. 4) Część 4 - Plac Barbary, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie placu św. Barbary, - budowa fontanny posadzkowej - budowa sceny ze ścianka wspinaczkową - wykonanie trampolin ziemnych wraz z urządzeniem interakcyjnym - wykonanie zieleńców - zakup i montaż 8 koszy i 8 ławek. UWAGA W poz. 3.2.7.7 PFU podano wymiary całego terenu 50x70 m. W ramach zagospodarowania terenu należy przewidzieć zieleńce, place pod urządzenia oraz scenę. Powierzchnia z kostki granitowej ograniczy się do około 2 000 m2. 5) Część 5 - Alojzjanów/Musialika, której zakres obejmuje w szczególności: a)zagospodarowanie terenu przy ul. Alojzjanów a parkingiem przy ul. Staffa, - budowa siłowni i ścieżki zdrowia, b) zagospodarowanie terenu przy ul. Alojzajnów/Musialika, - budowa Skateparku - usunięcie 6 szt. drzew - nasadzenie 17 szt. drzew, - zakup i montaż 4 ławek i 4 koszy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111240-2, 45111291-4, 45212221-1, 45112330-7, 45112710-5, 45112723-9, 45112720-8, 45231100-6, 45233200-1, 45311000-0, 43325000-7, 34928480-6, 39113600-3, 71000000-8, 77211400-6, 77211600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Musialika i Alojzjanów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 402406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna
Email wykonawcy: gijo-gijo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 32
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Szynol i Pszczyńska/Sienna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 807180.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna
Email wykonawcy: gijo-gijo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 32
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1600000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1600000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1788407.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - Musialika 18 i Kochanowskiego/Reymonta/Królowej Jadwigi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1431169.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JALPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: jalpol@poczta.pl, biuro@jalpol.pl
Adres pocztowy: ul. Teatralna 9/802
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1757670
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1732000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2460000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 - Plac Barbary

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu). UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego (vide: Ogłoszenie o zamówieniu nr 603952-N-2018 z dnia 13.08.2018 r.). Do terminu wyznaczonego na składanie ofert, na część 4 postepowania, złożono jedną ofertę. Oferta Wykonawcy GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna z siedzibą 41-500 Chorzów, ul. Nowa 32 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2). W związku z powyższym unieważniono niniejsze postępowanie.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 - Alojzjanów/Musialika

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 942068.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna
Email wykonawcy: gijo-gijo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 32
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1400000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1364415.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1400000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.