To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-16
Ogłoszenie nr 500248197-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.
Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej: Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, dla Osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie: 10.3.4. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - OSI.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603952-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500203325-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 24314786400000,
ul. ul. Smolenia
35,
41902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 42 07 700, e-mail
zamowienia@mzzigk.bytom.pl, faks
32 42 07 701.
Adres strony internetowej (url): http://mzzigk.magistrat.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://mzzigk.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAIR.260.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie kompleksowe wykonanie zadania pn. Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów. 2. Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na pięć części, które odpowiednio dotyczy zagospodarowania terenów: 1) Część 1 - Musialika i Alojzjanów, której zakres obejmuje w szczególności: a)zagospodarowanie terenu po wyburzeniach przy ul. Musialika 1 i 3, - budowa placu zabaw, - wykonanie ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, - zakup i montaż 3 ławek i 3 koszy (zgodnie z pkt. 3.2.4 PFU), b) zagospodarowanie terenu po wyburzeniach budynku wraz z oficyną przy ul. Alojzjanów 28 i oficyną przy ul. Alojzjanów 26, - budowa placu zabaw, - wykonanie ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, - zakup i montaż stojaka na rowery, UWAGA Zamawiający wyjaśnia, że w zakresie wykonania ogródków sąsiedzkich przy ul. Musialika 1 i 3 należy zaprojektować i wykonać około 30 m2 ogródka, a nie jak wskazano około 300 m2. 2) Część 2 - Szynol i Pszczyńska/Sienna, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu przy wyburzonym budynku przy ul. Pszczyńskiej i Siennej, - budowa placu zabaw, b)zagospodarowanie terenu skweru "Szynol", - budowa boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki ręcznej i koszykówki, - budowa zestawów do ćwiczeń Parkour, - rozbudowa istniejącej siłowni oraz placu zabaw, - budowa wiaty ogrodowej, - nasadzenie 56 szt. drzew liściastych, - nasadzenie 30 szt. drzew iglastych, - nasadzenie 198 krzewów. UWAGA 1 Zamawiający wyjaśnia, że dla projektowania i wykonania placu zabaw na terenie skweru Szynol należy przyjąć minimalną powierzchnię urządzenia zabawowego 100 m2. UWAGA 2 W poz. 3.2.9.11 PFU wymiary boiska do gry w piłkę ręczną i koszykówkę 50x26 m zostały podane w świetle ogrodzenia boiska. Nawierzchnia poliuretanowa do gry winna wynosić około 42x22 m. Pozostała część boiska zgodnie z PFU od strony wejścia winna być z kostki betonowej. 3) Część 3 - Musialika 18 i Kochanowskiego/Reymonta /Królowej Jadwigi, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu po wyburzeniach przy ul. Musialika 18, - budowa placu zabaw, - usunięcie 1 szt. drzewa, b) zagospodarowanie terenu przy ul. Reymonta/Kochanowskiego/Królowej Jadwigi, - budowa placu zabaw, - usunięcie 19 szt. drzew, - nasadzenie 10 szt. drzew. 4) Część 4 - Plac Barbary, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie placu św. Barbary, - budowa fontanny posadzkowej - budowa sceny ze ścianka wspinaczkową - wykonanie trampolin ziemnych wraz z urządzeniem interakcyjnym - wykonanie zieleńców - zakup i montaż 8 koszy i 8 ławek. UWAGA W poz. 3.2.7.7 PFU podano wymiary całego terenu 50x70 m. W ramach zagospodarowania terenu należy przewidzieć zieleńce, place pod urządzenia oraz scenę. Powierzchnia z kostki granitowej ograniczy się do około 2 000 m2. 5) Część 5 - Alojzjanów/Musialika, której zakres obejmuje w szczególności: a)zagospodarowanie terenu przy ul. Alojzjanów a parkingiem przy ul. Staffa, - budowa siłowni i ścieżki zdrowia, b) zagospodarowanie terenu przy ul. Alojzajnów/Musialika, - budowa Skateparku - usunięcie 6 szt. drzew - nasadzenie 17 szt. drzew, - zakup i montaż 4 ławek i 4 koszy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111240-2, 45111291-4, 45212221-1, 45112330-7, 45112710-5, 45112723-9, 45112720-8, 45231100-6, 45233200-1, 45311000-0, 43325000-7, 34928480-6, 39113600-3, 71000000-8, 77211400-6, 77211600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Musialika i Alojzjanów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
402406.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
490000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Szynol i Pszczyńska/Sienna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
807180.49
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1600000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Musialika 18 i Kochanowskiego/Reymonta/Królowej Jadwigi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1431169.11
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JALPOL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1757670
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - Plac Barbary |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE PRAWNE: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu). UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego (vide: Ogłoszenie o zamówieniu nr 603952-N-2018 z dnia 13.08.2018 r.). Do terminu wyznaczonego na składanie ofert, na część 4 postepowania, złożono jedną ofertę. Oferta Wykonawcy GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna z siedzibą 41-500 Chorzów, ul. Nowa 32 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2). W związku z powyższym unieważniono niniejsze postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 - Alojzjanów/Musialika |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
942068.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GIJO Kapsa i inni Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1400000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wykonywanie specj. badań b. pracowników zlikwidowanych kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókn. i czynników rakotwórczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/KWKCL Część I i II
- "Dostawa części zamiennych do aparatów regeneracyjnych tlenowych, aparatów ewakuacyjnych i przetłaczarek tlenu produkcji Faser dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK"
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.