Ogłoszenie z dnia 2018-10-15
Ogłoszenie nr 500247778-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.
Katowice: Remont parteru oraz segmentu środkowego na poziomie od I do IX piętra w Domu Studenta nr 2 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a i sanitariatów w budynku niskim przy ul. Medyków 12c
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587688-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500174513-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500202042-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000289035,
ul. Poniatowskiego
15,
40-055
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2083547, e-mail
dzp@sum.edu.pl, faks
32 2083568.
Adres strony internetowej (url): www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont parteru oraz segmentu środkowego na poziomie od I do IX piętra w Domu Studenta nr 2 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a i sanitariatów w budynku niskim przy ul. Medyków 12c
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP/PN/47/2/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi kompleksowe wykonanie robót budowlanych obejmujących remont parteru oraz segmentu środkowego na poziomie od I do IX piętra w Domu Studenta nr 2 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a i sanitariatów w budynku niskim przy ul. Medyków 12c. Szczegółowy zakres prac określają: 1) opis przedmiotu zamówienia; 2) przedmiary robót; 3) Wykaz Czynności, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą je wykonywały przy realizacji przedmiotowego zamówienia; 4) wytyczne dla projektantów i wykonawców dla części niskoprądowej i teleinformatycznej ver.1.19c; 5) postanowienia Umowy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, obowiązującymi przepisami, najnowszą wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przy dołożeniu należytej staranności oraz pod nadzorem osób posiadających uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45310000-3,
45320000-6,
45331000-6,
45410000-4,
45421000-4,
45450000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
100 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania terenu robót
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Ze względu na wystąpienie okoliczności uzasadniających wykonanie robót dodatkowych opisanych we wniosku IT/0724/113/1/18 skutkujących zwiększeniem wartości umowy o kwotę 44.712,00 zł brutto (co stanowi 3,32% wartości zamówienia podstawowego), Strony działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz zapisu §11 ust. 3 Umowy, dokonują zmiany wartości umowy. W pozostałym zakresie umowa bez zmian.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na wystąpienie okoliczności uzasadniających wykonanie robót dodatkowych opisanych we wniosku IT/0724/113/1/18 skutkujących zwiększeniem wartości umowy o kwotę 44.712,00 zł brutto (co stanowi 3,32% wartości zamówienia podstawowego), Strony działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz zapisu §11 ust. 3 Umowy, dokonują zwiększenia wartości umowy oraz kwot zabezpieczenia. W pozostałym zakresie umowa bez zmian.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.