To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-12
Ogłoszenie nr 500246545-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.
Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku: Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych -
Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Absolwent z fachem" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617617-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 000290009,
ul. Ogrodowa
23,
15-027
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 742 18 81, e-mail
medstuzaw@wp.pl, faks
85 742 18 81.
Adres strony internetowej (url): http://bip.sp1oz.wrotapodlasia.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Ponadpodstawowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 23, wyposażenia/sprzętu: 1) CZĘŚĆ I: do pracowni dydaktycznej TIK, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2) CZĘŚĆ II: do pracowni kosmetycznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3) CZĘŚĆ III: do pracowni masażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4) CZĘŚĆ IV: do pracowni pierwszej pomocy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. 2. Dostarczone wyposażenie/sprzęt objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2017, sprawne technicznie, muszą spełniać wymagania określone w OPZ, muszą być wolne od wad fizycznych i wad prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 3. Wykonawca gwarantuje, że oferowane wyposażenie/sprzęt w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 4. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami spełniania warunków normy jakościowej wydanymi przez firmę będącą ich producentem lub innymi dokumentami równoważnymi wydanymi przez uprawnioną jednostkę, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim i innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania, a także ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 48000000-8, 38652100-1, 30195000-2, 30200000-1, 33000000-0, 33722000-7, 31516000-6, 39150000-8, 39143113-1, 33000000-0, 33154000-4, 33150000-6, 33100000-1, 39150000-8, 39143113-1, 33182100-0, 33171200-1, 33184000-3, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznej TIK. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34172.65
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kserkom 2 s.c. Barbara Weberbauer, Tomasz Zmarzły
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33302.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni kosmetycznej. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty. W części II postępowania oferta Wykonawcy SIGNUM Piotr Olchawa z najniższą ceną w wysokości 69 915,00 zł przekracza kwotę 61 550,00 zł przeznaczoną na sfinansowanie cz. II zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni masażu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części III zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty. W części III postępowania oferta Wykonawcy MEDEN-INMED Sp. z o.o. z najniższą ceną w wysokości 123 125,59 zł przekracza kwotę 113 520,00 zł przeznaczoną na sfinansowanie cz. III zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni pierwszej pomocy. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23965.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28290.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.