eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Dostawa 12 000 szt. skrzynek na sadzonki do Szkółki Kontenerowej w Wierzchosławicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-11

Ogłoszenie nr 500244125-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.

PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska: Dostawa 12 000 szt. skrzynek na sadzonki do Szkółki Kontenerowej w Wierzchosławicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611281-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, Krajowy numer identyfikacyjny 35054555300000, ul. ul. Szarwarska 1, 33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 422 101, e-mail dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl, faks 146 424 233.
Adres strony internetowej (url): www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 12 000 szt. skrzynek na sadzonki do Szkółki Kontenerowej w Wierzchosławicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SI.270.1.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzynek na sadzonki do Szkółki Kontenerowej w Wierzchosławicach w ilości 12 000 sztuk 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych - Produkty z tworzyw sztucznych 3. Dostarczone skrzynki na sadzonki muszą być fabrycznie nowe. Skrzynki przeznaczone będą do przechowywania sadzonek drzew przez okres zimowy w komorach chłodniczych z panującą wewnątrz temperaturą około minus 3°C oraz wilgotnością powietrza w zakresie 95-98%. W przedmiotowych skrzynkach sadzonki będą również dostarczane odbiorcom. 4. Skrzynki powinny być wykonane z HDPE o następujących właściwościach: o przystosowany do pracy w zakresie temperatur od -10°C do +40°C, o przez co najmniej 5 lat odporny na starzenie, gnicie w wilgotnym środowisku z równoczesnym zachowaniem właściwości fizycznych, kształtów i wymiarów, o nie wchodzący w reakcje chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie oraz środkami ochrony roślin, o podlegający procesowi recyklingu, o nie zawierający substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska, o kolor czarny lub zielony (całość zamówienia w jednym kolorze), 5. Dostarczone skrzynki muszą spełniać następujące wymagania: o muszą być odporne na uderzenia w trakcie przemieszczania ręcznego, składowania, mycia, podawania na stanowiska linii technologicznej (nie mogą pękać, dopuszczalne są zarysowania), na uderzenia i wzajemne ocieranie się skrzynek z materiałem sadzeniowym podczas transportu wózkami widłowymi i samochodami, o muszą być odporne na działanie promieni UV, o ściany boczne oraz dno skrzynek powinny być ażurowe umożliwiające przez to swobodny przepływ powietrza. o skrzynki z zawartością (ciężar około 10 kg) muszą dawać możliwość stabilnego ustawiania na palecie jedna na drugiej w ilości 10 sztuk w górę oraz na tym kolejnej palety z taką samą ilością zapełnionych skrzynek, tj. 10 sztuk w górę. Tak ułożone skrzynki powinny posiadać zabezpieczenie przed wzajemnym przemieszczaniem się w poziomie w postaci odpowiedniego wyprofilowania materiału na górze i na dole skrzynek w miejscach styku górnej i dolnej skrzynki (wyposażenie w tzw. "zamki" pasujące do siebie), o rodzaj uchwytu ręcznego - otworowy z umiejscowieniem uchwytów na krótszych bokach, o muszą być przystosowane do mycia w zakresie temperatur +50°C do +70°C, 6. Parametry skrzynki: o długość 600 mm ± 2 mm o szerokość 400 mm ± 2 mm o wysokość minimalna 240 mm ± 2 mm o wysokość maksymalna 260 mm ± 2 mm o pojemność minimalna 42 l o pojemność maksymalna 44 l Wymagany okres gwarancji: min. 2 lata na przedmiot zamówienia liczony od dnia dostawy oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie jakości przedmiotu zamówienia wraz z dostawą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wszystkich wymogów oraz parametrów technicznych określonych w SIWZ, w tym, że przedmiot dostawy jest wykonany z odpowiedniego materiału, a także że oferowany produkt posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty. 7. Prawo opcji: a) Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne jak opisane w SIWZ ("Opcja"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. b) Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 6 ust 1 lit. A wzoru umowy c) Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy. d) Opcjonalnie zamawiający jest uprawniony do redukcji zakresu przedmiotu umowy na wartość max. do 20% Wartości Przedmiotu Umowy określonej w § 6 ust 1 lit a wzoru umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 19520000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Producencka VODAR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pełczyńska 146, 51-180 Wrocław
Kod pocztowy: 51-180
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240588.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240588.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240588.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.