eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500243571-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego: "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603160-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 28854400000, ul. ul. Kościelna 13, 41200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 660 885, e-mail dyrektor@imp.sosnowiec.pl, faks 322 661 124.
Adres strony internetowej (url): www.imp.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/12/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet 1 Sprzęt ogólnomedyczny L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 miesiące Oferowane opakowanie jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT % Wartość zamówienia netto PLN Wartość zamówienia brutto PLN 1 basen z tworzywa 12 szt 2 kaczka męska z tworzywa 20 szt 3 drewniane kwacze do wymazów pojedynczo pakowane -sterylne 1800 szt 4 ochrona na buty a=100szt 150 op 5 okulary ochronne 30 szt. 6 2-2,5l słoje na dobową zbiórkę moczu z podziałką co 100ml 30 szt. 7 staza automatyczna 50 szt. 8 szpatułki drewniane a=100szt 12 op. 9 Identyfikator plastikowy na rękę x 100szt 30 op 10 Jednorazowy, antybakteryjny czepek do bezwodnego nasączony substancjami myjącymi oraz odżywką.Nie wymagający namoczenia oraz spłukiwania.Pojedynczo pakowane , z możliwością podgrzania w mikrofalówce. 100 szt 11 Jednorazowa szczoteczka do zębów wykonana z polipropylenu z możliwością odsysania. Z jednej strony pokryta miękkim włosiem z drugiej gąbką. Otwór odsysający zarówno od strony włosia jak i w przestrzeni między gąbką i włosiem. Pojedynczo pakowane 400 szt 12 Jednorazowy aplikator gąbkowy do nawilżania jamy ustnej.Uchwyt wykonany z poliestru, gąbka wykonana z polipropylenu.Pakowany pojedynczo. 600 szt 13 Prześcieradło włóknina polipropylenowa 25g/m2 rozm. 150x200cm; op. A' 10szt 50 op 14 Jednorazowa myjka do mycia ciała w formie rękawicy , obustronnie nasączona środkiem myjącym o naturalnym Ph.Rozmiar 15-16/22-25mm, czystość mikrobiologiczna potwierdzona badaniami nie starszymi niż 2015r na brak zawartości Pseudomonas aeruginosa, Caandida albicans, Staphylococus aureus oraz Escherichia coli. 9000 szt Suma Termin dostawy...........................(max.3 dni) Pakiet 2 Elektromedycyna - elektrody, papiery L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 miesiące Oferowane opakowanie jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT % Wartość zamówienia netto PLN Wartość zamówienia brutto PLN 1 elektroda do EKG na bazie gąbki, żel stały, o śr.43mm, ze złączem zatrzaskowym op=50szt 220 op 2 elektroda do EKG na bazie gąbki PE, żel stały, o wym. 22,5mm/46mm, ze złączem zatrzaskowym op=50szt 15 op 3 papier do EKG AsCardMr.Blue - wymiar - szerokość - 112 mm. 400 rolki Suma Termin dostawy...........................(max.3 dni) Pakiet 3 Rękawice L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. Oferowane opakowanie jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT % Wartość zamówienia netto PLN Wartość zamówienia brutto PLN 1 Rękawica winylowa, bezpudrowa, uniwersalny kształt, pasująca na prawą i lewą dłoń, długość 240mm, grubość palca 0,09 mm, dłoni 0,08mm mankietu 0,05mm, AQL 1,5, rozmiar XS-XL, zgodność z normą EN 455 -1-4, EN 374 1-2. pakowane po 100 szt. 700 op. 2 Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe niejałowe, z wewnętrzną warstwą polimeryzowaną, długość 240 mm, min. grubość na palcu 0,12mm, części dłoniowej 0,11mm, na mankiecie 0,08mm, teksturowane, AQL 1.5, zawartość protein poniżej 30 mg/g, zarejestrowane w klasie I Wyrobów Medycznych zgodnie z Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC, zgodne z wymaganiami normy EN 455-części 1, 2, 3 i 4,zgodność potwierdzona Certyfikatem Jednostki Notyfikowanej, oraz normy EN 374 - części 1, 2, oznakowane jako produkt medyczny i środek ochrony indywidualnej ( Medical 93/42/EEC i PPE 89/686 cat. I), odpowiednie do kontaktu z żywnością. Pakowane po 100 szt. 1200 op. 3 Rękawica lateksowa, wzmocniona, bezpudrowa w kolorze ciemno niebieskim, o uniwersalnym kształcie, pasująca na prawą i lewą dłoń. Długość 295 mm, grubość palca 0,34 mm, dłoni 0,33. ALQ 1,5, proteiny max 40 ug/g, Zgodne z normą EN 455 1-4, EN 374 1-2. Pakowane po 50 sztuk, dostępne w rozmiarach S-XL. 20 op. Suma Termin dostawy...........................(max.3 dni) Pakiet 4 Części do ssaka Mevacs M20 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. Oferowane opakowanie jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT % Wartość zamówienia netto PLN Wartość zamówienia brutto PLN 1. Pojemnik wielorazowego użycia kompatybilny z wkładem jednorazowym do odsysania, z możliwością sterylizacji w temp. 121°C, poj 1000ml. 14 szt. 2. Pojemnik wielorazowego użycia kompatybilny z wkładem jednorazowym do odsysania, z możliwością sterylizacji w temp. 121°C, poj 2000ml. 14 szt. 3. Jednorazowy wkład workowy na wydzieliny, z trwale dołączoną pokrywą wyposażoną w dwa króćce :pacjent oraz próżnia, wyposażony w filtr hydrofobowo-antybakteryjny zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem o pojemności 1000ml. 600 szt. 4. Jednorazowy wkład workowy na wydzieliny, z trwale dołączoną pokrywą wyposażoną w dwa króćce :pacjent oraz próżnia, wyposażony w filtr hydrofobowoantybakteryjny zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem, ze skalą co 100ml o pojemności 2000ml. 300 szt. Suma Termin dostawy...........................(max.3 dni) Pakiet 5 Narzędzia larngologiczne L.p. Asortyment Numer katalog Zapotrzebowanie na 24 mies. Oferowane opakowane jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT % Wartość zamówienia netto PLN Wartość zamówienia brutto PLN 1. Jałowy zestaw laryngologiczny (szpatułka, wziernik uszny, wziernik nosowy) rozm. M,L op=25szt 2500 szt. 2. Wziernik uszny rozm.3,6mm x 50szt 20 op 3. Wziernik uszny rozm.5,2mm x 50szt 20 op 4. Lusterko laryngologiczne op=50szt 10 op Suma Termin dostawy...........................(max.3 dni) Pakiet 6 Pojemniki na mocz L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. Oferowane opakowanie jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT % Wartość zamówienia netto PLN Wartość zamówienia brutto PLN 1. Pojemnik na mocz niejałowy z nakrętką poj. 120-150ml, op.zbiorcze max 100szt 12000 szt. Suma

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9223.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9496.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9496.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9496.45
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2647.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: .Zarys International Group sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2876.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2876.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2876.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16790.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18,
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17854.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17854.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17854.56
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5843.21
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Duolux Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. B Chrobrego 40 F/53,
Kod pocztowy: 60-681
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6087.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6087.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6087.96
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4610.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polmil Sp. z o.o. Sp. k.a., , 85-758
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4168.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4168.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4978.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18,
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2203.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2203.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2462.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.