eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Remont kładki dla pieszych w ciągu Alei Spacerowej nad stawami w Poniatowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500242789-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Gmina Poniatowa: Remont kładki dla pieszych w ciągu Alei Spacerowej nad stawami w Poniatowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604059-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Poniatowa, Krajowy numer identyfikacyjny 43102014400000, ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8204162 w. 15, e-mail urzad@um.poniatowa.pl, faks 818 203 573.
Adres strony internetowej (url): https://www.umponiatowa.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kładki dla pieszych w ciągu Alei Spacerowej nad stawami w Poniatowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INP.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na "Remoncie kładki dla pieszych w ciągu Alei Spacerowej nad stawami w Poniatowej". Zakres robót mostowych obejmuje: wykonanie rusztowań oraz konstrukcji wsporczej deskowań belek gzymsowych; oparcie na rusztowaniu i zabezpieczenie na czas remontu instalacji elektroenergetycznych oraz teletechnicznych; zdemontowanie lub rozebranie wszystkich elementów wyposażenia mostu (balustrad, nawierzchni, izolacji); wykonanie rozbiórki górnej części skrzydełek podwieszonych, górnej części płyty pomostu oraz belek gzymsowych; wykonanie rozbiórki umocnienia skarp i stożków elementami betonowymi; zabezpieczenie przewodów wraz z wymianą mocowań podwieszonych do płyty (po stronie odpływu) instalacji: eNA, tmA, t oraz (po stronie napływu biegną) eS ei, t; wykonanie nowych belek gzymsowych skrzydełek, wykonanie nadbetonu płyty ustroju niosącego i nowych belek gzymsowych; wykonanie naprawy powierzchni podpór oraz skrzydełek zaprawami typu PCC nakładanymi ręcznie; wykonanie naprawy pionowych oraz sufitowych powierzchni płyty pomostu i belek zaprawami typu PCC; wykonanie wzmocnienia przęsła betonowego poprzez doklejenie (oraz zakotwienie) płaskowników stalowych; wykonanie izolacji bitumicznej powierzchni betonowych przewidzianych do przykrycia ziemią; wykonanie zasypki przyczółków; wykonanie zabezpieczenia odkrytych powierzchni betonowych podpór i ustroju niosącego powłoką ochronną na bazie cementu; na obu krawędziach płyty montaż balustrad aluminiowych o wys. h = 1200 mm; wykonanie nawierzchni z żywic syntetycznych o grub. 5 mm na płycie pomostu; rozebranie rusztowań oraz konstrukcji wsporczej deskowań belek gzymsowych; oczyszczenie dna oraz plantowanie ręczne skarp i dna rzeki pod mostem; wykonanie i umocnienia stożków przyczółków z kamiennych otoczaków. Zakres robót drogowych obejmuje: rozebranie balustrady stalowej szczeblinkowej przy dojściu do kładki; rozebranie nawierzchni chodnika (z kostki brukowej betonowej) położonego w bezpośrednim sąsiedztwie z kładką dla pieszych; karczowanie krzaków; odbudowanie chodnika z kostki brukowej betonowej (po zakończeniu robót mostowych); ustawienie balustrady szczeblinkowej U11a przy dojściach do kładki. Obsługa geodezyjna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44212100-0


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45240000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 372568.66
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dura Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powojowa 3
Kod pocztowy: 20-442
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 451236.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 451236.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 654200.10
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.