eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych nr 103 przy ul. Kanclerskiej 31-33 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-05

Ogłoszenie nr 500239653-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.

Zespół Szkół Specjalnych nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej: Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych nr 103 przy ul. Kanclerskiej 31-33 w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611663-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Specjalnych nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 63420785900000, ul. ul. Rycerska 43, 60345 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 867 32 01, e-mail dyrekcja@zss103.pl, faks 61 867 32 01.
Adres strony internetowej (url): bip.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych nr 103 przy ul. Kanclerskiej 31-33 w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych nr 103 przy ul. Kanclerskiej 31-33 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia składa się z 10 części: CZĘŚĆ NR 1: załącznik nr 2 pkt 1-25 meble uczniowskie; CZĘŚĆ NR 2: załącznik nr 2 pkt 26 Sala Doświadczania Świata CZĘŚĆ NR 3: załącznik nr 2 pkt 27-39 pokój nauczycielski CZĘŚĆ NR 4: załącznik nr 2 pkt 40-42 pracownie przedmiotowe CZĘŚĆ NR 5: załącznik nr 2 pkt 43-48 meble uczniowskie CZĘŚĆ NR 6: załącznik nr 2 pkt 49 biura CZĘŚĆ NR 7: załącznik nr 2 pkt 50-51 strefa wejścia i portiernia CZĘŚĆ NR 8: załącznik nr 2 pkt 52-53 aneksy kuchenne CZĘŚĆ NR 9: załącznik nr 2 pkt 54 kuchnia CZĘŚĆ NR 10: załącznik nr 2 pkt 55-61 wyposażenie AV

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39160000-1


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 39162110-9, 39220000-0, 39141300-5, 39141200-4, 39711100-0, 39162100-6, 39100000-3, 39113100-8, 39156000-0, 39141000-2, 39220000-0, 38652100-1, 30213100-6, 30231300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: meble uczniowskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.97
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Długa 43
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121119.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121119.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 922968.63
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sala Doświadczania Świata

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 50 000,00 PLN. Cena oferty najkorzystniejszej: 70 237,93 PLN

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pokój nauczycielski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16260.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Długa 43
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24934.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24934.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118596.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pracownie przedmiotowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16260.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Długa 43
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39257.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39257.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98473.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: meble uczniowskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4065.04
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Długa 43
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6161.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6161.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47601.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: biura

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12195.12
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Długa 43
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14131.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14131.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131487.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: strefa wejścia i portiernia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.): Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 10 000,00 PLN. Cena oferty najkorzystniejszej: 196 800,00 PLN

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: aneksy kuchenne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 20 000,00 PLN. Cena oferty najkorzystniejszej: 49 446,00 PLN

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: kuchnia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 65 000,00 PLN Cena oferty najkorzystniejszej: 144 906,30PLN.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: wyposażenie AV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 70 000,00 PLN. Cena oferty najkorzystniejszej: 491 877,00 PLN

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.