eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Termomodernizacja budynku strażnicy OSP w Szańcu w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500237328-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Burmistrz Miasta i Gminy: Termomodernizacja budynku strażnicy OSP w Szańcu w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie planowane do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 "Efektywna i zielona energia", działanie 3.3 "Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607632-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500209203-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku strażnicy OSP w Szańcu w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSID.271.53.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Termomodernizacja budynku strażnicy OSP w Szańcu" realizowana w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej". 2. Zakres prac obejmuje m.in.: a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm o współczynniku lD=0,037 W/mK; b) ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3 cm o współczynniku lD=0,037 W/mK; c) docieplenie ścian na poddaszu styropianem gr. 16 cm o współczynniku lD=0,037 W/mK; d) docieplenie ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym wodoodpornym gr. 15 cm wraz z izolacją z papy oraz folii ochronnej; e) docieplenie stropu wełną mineralną gr. 20 cm w dwóch warstwach 2x10 cm, o współczynniku przewodzenia 0,032 W/m2K i twardości min. 60 kg/m3; f) wykonanie tynku cienkowarstwowego; * na ścianach powyżej cokołu i na poddaszu oraz na istniejących filarach od strony południowej zastosować tynk akrylowy, * na cokole zastosować tynk żywiczny (w tym również na cokole przyściennym schodów zewnętrznych od strony zachodniej); g) wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła okien U=0,9 W/m2K, wyposażoną w nawiewniki higrosterowane; h) wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K; i) wykonanie instalacji elektrycznej: * wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej (dot. pom. Sala spotkań 1/07), * montaż opraw oświetleniowych w technologii LED w obrębie całego obiektu; j) demontaż daszku nad bramą do garażu i wejściem od strony wschodniej; k) demontaż i ponowny montaż w innym, wskazanym miejscu 2 kpl. drzwi; l) wykonanie obróbek blacharskich; m) wykonanie opaski przy budynku; n) zaprawienie bruzd oraz pokrycie ich tynkiem; o) wykonanie wjazdu do garażu o pow. ok. 222,0 m2 z kostki betonowej gr. 80 mm typu 20 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, obramowanego obrzeżami oraz krawężnikami betonowymi (zgodnie z poz. 90-95 przedmiaru robót); p) wykonanie schodów zewnętrznych czterostopniowych w kształcie półkola o pow. ok. 5,7 m2 z kostki betonowej gr. 80 mm typu 20 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, wykończonych palisadą betonową (zgodnie z poz. 96-100 przedmiaru robót); q) wykonanie robót naprawczych w pomieszczeniach 1/01, 1/03, 1/05, 1/06, 1/07, 1/09, 2/02 (zgodnie z poz. 101 - 119 przedmiaru robót), w tym m.in.: * rozebranie posadzek, podłóg oraz podłoża z betonu, * wykonanie dwóch warstw izolacji z folii polietylenowej szerokiej, izolacji z płyt styropianowych gr. 10 cm, warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 50 mm, zbrojenia siatką stalową oraz warstwy wyrównawczej i wygładzającej gruntem dyspersyjnym (w pomieszczeniu 2/02), * wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych GRES 30x30 cm (w pomieszczeniach 1/01, 1/03, 1/05, 1/06, 1/09, 2/02, * wykonanie ścianek działowych o gr. 12 cm z bloków wap.-piask. drążonych typu 2 NFD (w pomieszczeniu 2/02), * wykonanie gruntowania oraz licowania ścian płytkami kamionkowymi GRES 30x30 cm (w pomieszczeniu 2/02), * zakup, dostawa i montaż stalowych ościeży drzwiowych oraz drzwi płytowych pełnych jednodzielnych (w pomieszczeniu 2/02), * wykonanie cokolików z płytek kamionkowych GRES 15x15 cm (w pomieszczeniach 1/01, 1/03, 1/05, 1/06, 1/09), * wykonanie podłogi z desek struganych gr. 32 mm, impregnowanej, dwukrotnie lakierowanej (w pomieszczeniu 1/07); r) obudowa rur c.o. na istniejącym stelażu płytami gipsowo - kartonowymi; s) przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie oraz dwukrotne malowanie sufitów oraz ścian wewnętrznych; t) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian (tynków) na poddaszu; u) zakup, dostawę i montaż: * ciepłomierza - ciepłomierz kompaktowy 2 klasy dokładności wg PN-EN-1434 o przepływie 1,0 m3/h (licznik zamontować na głównym ciągu zasilającym budynek w ciepłą wodę), * daszku z poliwęglanu nad wejściem od strony wschodniej, * napisu przestrzennego OSP SZANIEC na ścianie południowej i wschodniej, * przepływowego, gazowego podgrzewacza wody z zamkniętą komorą spalania o mocy 7,0-24,4 kW, z płynnie modulowanym palnikiem, zapłonem elektronicznym, autodiagnostyką, panelem sterującym z cyfrowym wyświetlaczem. Ponadto przy wycenie robót należy uwzględnić przywrócenie przylegającego terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu prac remontowych. Zabrania się składowania materiałów budowlanych oraz sprzętu na terenach zielonych. UWAGA 1 ! 1. Zdemontowane okna, drzwi, oprawy oświetleniowe oraz elementy metalowe z całego budynku Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym złoży we wskazanym miejscu. 2. Pozostałe elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt. 3. Ewentualny przychód ze sprzedaży pozostałych z demontażu surowców wtórnych, Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. 3. Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy: a. tablicę informacyjną budowy, b. tablicę informacyjną o źródle współfinansowania zadania c. trwałą tablicę pamiątkową po zakończeniu budowy Tablice opisane w pkt. b. i c. należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacji RPOWŚ (załącznik nr 12) oraz wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej dostępnej w linku: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r 4. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: ? projekt budowlany; ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45320000-6, 45421000-4, 45333000-0, 45331100-7, 31122000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226033.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane inż. Andrzej Król
Email wykonawcy: krolbudownictwo@vp.pl
Adres pocztowy: Kajetanów 55
Kod pocztowy: 26-050
Miejscowość: Zagnańsk
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 378840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 378840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 414500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.