eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji pod nazwą"Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500237243-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie: Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji pod nazwą: "Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest dofinansowanProgram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531190-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500059126-N-2018 oraz 500064408-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35707768700000, ul. ul. Zwierzyniecka 1, 31103 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 12 4229477, e-mail administracja@filharmonia.krakow.pl, faks +48 12 4224312.
Adres strony internetowej (url): www.filharmonia.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji pod nazwą: "Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZD.271.2.2018/BZP/POIiS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji dofinansowanej z funduszy Unii Europejskiej pod nazwą: "Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego". Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a. Prace remontowe, konserwatorskie i modernizacyjne w budynku istniejącym; b. Roboty budowlane i instalacyjne; c. Zabudowę dziedzińca; d. dostawę wyposażenia; e. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Charakterystyka obiektu: Budynek murowany z elementami konstrukcji żelbetowej sali, żelbetowymi stropami, trójkondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z dwu kondygnacyjnym skrzydłem oficynowym, przykryty dachem mansardowym nad ryzalitem wejściowym i bocznymi dachami trójspadowymi, pulpitowymi od strony oficynowej (sala i oficyna). Podstawowe dane i parametry zamówienia: a. Długość elewacji frontowej: 48,81/33,21m b. Wysokość budynku: 24,90m c. Ilość kondygnacji nadziemnych: 3-5 d. Ilość kondygnacji podziemnych: 1 e. Poziom ±0.00= 208,18 m n.p.m. f. Powierzchnia działki nr 65/3: 289,14 m2 g. Powierzchnia działki nr 65/4: 1585,74 m2 h. Powierzchnia razem: 1874,88 m2 i. Powierzchnia zabudowy - budynek istniejący: 1658,88m2 j. Powierzchnia zabudowy - budynek wraz z rozbudową: 1874,88m2 k. Kubatura budynku istniejącego: 36887,70m3 l. Kubatura budynku istniejącego wraz z rozbudową: 40991,90m3 m. Powierzchnia całkowita: 6188,23 m2 12. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie będzie realizowanie w obiekcie czynnym i użytkowanym. Zamawiający będzie regularnie prowadził działalność do 03.06.2018 r. oraz od października 2018 r. do połowy czerwca 2019 r. w zakresie prób orkiestry i chóru odbywających się w Sali Koncertowej i Sali Złotej w dni powszednie od godz. 9:00 do 13:00 oraz koncertów w Sali koncertowej i Złotej najczęściej w piątki i soboty, przy czym szczegółowy harmonogram programowy zajęć lub wydarzeń kulturalnych (w szczególności koncertów) prowadzonych na obiekcie, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową, na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje, UWAGA! niniejszy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji na ww. elementy; oraz co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na pozostałe wyposażenie i urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453100-8, 45454000-4, 45410000-4, 45421100-5, 45432000-4, 45442000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45321000-3, 44112600-4, 45331200-8, 45343000-3, 44221000-5, 39531400-7, 39717000-1, 45261000-4, 45111291-4, 32412100-5, 32410000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15614907.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjne "Łęgprzem" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dyrekcja@legprzem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ciepłownicza 1
Kod pocztowy: 31-587
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21695849.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21695849.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21695849.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji z ogłoszeniem na podstawie art. 55 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Poprzednie trzy postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zakończyły się unieważnieniem, ponieważ wszystkie złożone oferty były wyższe niż środki przeznaczone przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia. Podstawą zastosowania trybu negocjacji z ogłoszeniem był art. 55 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.