To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-01
Ogłoszenie nr 500234375-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.
Zarząd Powiatu Grodziskiego: "Realizacja programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Powiatu Grodziskiego w 2018 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595527-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Grodziskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000,
ul. ul. Żwirki i Wigury
1,
62-065
Grodzisk Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 4452500, 4452553, e-mail
nodwazna@spgw.pl, faks
614 452 555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Realizacja programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Powiatu Grodziskiego w 2018 roku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IG-DP.272.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Realizacja programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Powiatu Grodziskiego w 2018 roku". Zakres zadania obejmuje wykonanie usługi związanej z usuwaniem wyrobów zawierających azbest polegającej na: - demontażu wyrobów zawierających azbest z obiektów znajdujących się na terenie Powiatu Grodziskiego, zabezpieczenie, załadunek, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów na składowisku odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami - w szacunkowej ilości 150 Mg, - zabezpieczeniu wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest z obiektów znajdujących się na terenie Powiatu Grodziskiego, transporcie i unieszkodliwieniu tych wyrobów na składowisku odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami - w szacunkowej ilości 410 Mg. Podane ilości wyrobów zawierających azbest są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie dotychczasowych realizacji i mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zlecenia usunięcia mniejszej lub większej ilości ww. wyrobów. Miejsca obiektów (miejscowości wraz z numerami działek) oraz szacunkową wagę wyrobów zawierających azbest określa lista, którą zamawiający przekaże wykonawcy po podpisaniu umowy. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.) a także rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216, poz. 1824). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wykonawca wraz z podpisanie umowy na wykonanie usługi objętej zamówieniem podpisuje z zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących następujące czynności: - usuwanie azbestu, - ważenie i pakowanie azbestu, - załadunek azbestu, - kierowanie środkami transportu wykorzystywanymi przy wykonywaniu zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt XXI SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 45262660-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
224814.81
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U eko-grunt Wojciech Wieczorek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
222588.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- Sukcesywna dostawa produktów medycznych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa ambulansu dla zespołu ratownictwa medycznego SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim w ramach zadania Ministerstwa Zdrowia
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
więcej: Usuwanie azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.