eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-29

Ogłoszenie nr 500233749-N-2018 z dnia 29-09-2018 r.

Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu: Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602461-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu, Krajowy numer identyfikacyjny 91270600000, ul. ul. Nowa , 07411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (029) 761 73 79, e-mail przedszkolerzekun@o2.pl, faks (029) 761 73 79.
Adres strony internetowej (url): www.rzekun.pl w zakładce /Zakład Obsługi Gminy/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.26.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę produktów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu na rok szkolny 2018/2019 (od września do lipca) według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Produkty żywnościowe będą dostarczane do Zamawiającego w godz. 6.00 - 7.30 w ilości i asortymencie według zamówienia które będzie przekazane telefonicznie lub pisemnie do Wykonawcy. Wykonawca będzie zaopatrywał Zamawiającego w artykuły spożywcze spełniające normy jakościowe, w pierwszej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego otrzymania wadliwej partii dostarczonych produktów (np. uszkodzone opakowania, inny towar niż zamawiany itp.) bądź produktów w drugiej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia - odmówi on ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (do godziny 6.30 dnia następnego) do jego wymiany w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Mrożonki mają być dostarczane do Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu ul. Nowa 7A w Rzekuniu w formie nierozmrożonej. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu w 100% podanych w formularzu cenowym ilości produktów. Ilości te są szacunkowe i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15%. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywało się na podstawie faktur tygodniowych, sporządzonych na podstawie zestawienia produktów przekazanych Zamawiającemu, potwierdzonego przez Intendenta Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu. Wykonawcę obowiązują ceny jednostkowe, zaproponowane w formularzu , który zostanie przez Wykonawcę przedłożony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych produktów stanowiących przedmiot zamówienia, przedstawionych w formularzu ofertowym. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania składanego bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia lub w czasie bieżącej dostawy, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego, najpóźniej do godziny 14.00 dnia poprzedzającego datę dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 03221000-6, 03222110-7, 03222300-6, 03311000-2, 15100000-9, 15112100-7, 15500000-3, 15811000-6, 15300000-1, 15331170-9, 15842300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 273439.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Jarnutowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kopernika 18
Kod pocztowy: 07-411
Miejscowość: Rzekuń
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211330.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211330.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214336.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.