Ogłoszenie z dnia 2018-09-27
Ogłoszenie nr 500233054-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.
Mielec: Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego dla MOF Mielec. Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa V. Infrastruktura komunikacyjna. Działanie 5.4 Niskoemisyjny transport miejski)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77138 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 77269 - 2017, 83249 - 2017, 86987-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 104052 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 888 500, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) zagospodarowanie terenu (nawierzchnie utwardzone, zieleń i elementy zagospodarowania terenu, remont ogrodzenia, remont estakady najazdowej), 2) fundamenty i kanały techniczne, w tym całkowita rozbiórka budynku hali warsztatowej o konstrukcji stalowej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki z uwzględnieniem odzysku złomu), 3) konstrukcja żelbetowa, 4) roboty murarskie, 5) obudowa ścian i konstrukcji dachu, 6) ślusarka okien i drzwi, 7) tynki wewnętrzne i spoinowanie ścian, 8) sufity podwieszane, 9) podłoża i posadzki, 10) licowanie ścian i roboty malarskie, 11) elementy ślusarsko-kowalskie, 12) przebudowa zakładowej sieci wodociągowej, kanalizacji ogólnospławnej, grzewczej preizolowanej (roboty ziemne, roboty montażowe sieci kanalizacji ogólnospławnej, roboty montażowe sieci wodociągowej, roboty montażowe sieci grzewczej preizolowanej, roboty towarzyszące), 13) instalacja grzewcza ( instalacja co i chłodnicza), 14) wewnętrzna instalacja wod.-kan. (instalacja wodociągowa zw i cwu, instalacja kanalizacyjna, instalacja sprężonego powietrza, instalacja odprowadzenia wód z dachu, instalacja dystrybucji olejów, roboty dodatkowe), 15) instalacja wentylacyjna ( kanał C-czerpnia, kanał N1, N3, NA1, T, kanał W, W1, W3, WA1, WA2, WS1, instalacja detekcji gazów), 16) instalacje elektryczne (zasilanie budynku, instalacje wewnętrzne: oświetleniowa, gniazd wtykowych i połączeń wyrównawczych, oświetlenie terenu, instalacja fotowoltaiczna, teletechnika, instalacja odgromowa, instalacja monitoringu wizyjne CCTV, system nagłośnienia informacyjnego), 17) demontaż oraz ponowny montaż urządzeń przeniesionych z istniejącej hali (dotyczy następujących urządzeń: próbnik luzów przegubowych-szarpak - 1 szt., urządzenie rolkowe do sprawdzania hamulców samochodów ciężarowych i autobusów - 1 szt., płyta najazdowa - 1 szt.). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyposażenia warsztatowego, wyposażenia meblowego oraz wyposażenia łazienek, o którym mowa w załącznikach do projektu wykonawczego architektoniczno budowlanego: załącznik nr 1 - wyposażenie warsztatowe, załącznik nr 2 - wyposażenie meblowe, załącznik nr 3 - wyposażenie łazienek za wyjątkiem: 1) pomieszczenia nr 0.2 w którym należy wykonać: a) rynnę zbiorczą do zużytego oleju dł. 15 m mocowana do bocznej ściany kanału wraz z wózkiem do odbioru spuszczonego oleju z ramieniem wychylnym i misą do spuszczania oleju poruszający się wzdłuż całej długości szyny, jednostką sterującą pracą pompy oraz pompą pneumatyczna membramowa do zużytego oleju typ PM20 [A], b) podnośnik kanałowy - dźwignik do podniesienia osi pojazdu jeżdżący po górnym obrzeżu kanału typ KH [B], c) wyciąg spalin szynowy [H], 2) pomieszczenia nr 0.3 w którym należy wykonać: a) wyciąg spalin bębnowy [D], 3) pomieszczenia nr 0.4 w którym należy wykonać: a) wyciąg spalin bębnowy [A], b) podnośnik kanałowy - dźwignik do podniesienia osi pojazdu jeżdżący po górnym obrzeżu kanału typ KH [B], 4) pomieszczenia nr 0.18 w którym należy wykonać: a) instalację odpompowywania zużytego oleju i płynu układu chłodzenia wraz z powiązaną szafą dystrybucji olejów w pom. nr 0.2 z systemem monitoringu [B], 5) pomieszczenia nr 0.28 w którym należy wykonać: a) pięcioszczotkową myjnię portalową dla autobusów oraz dla samochodów ciężarowych z całą technologią i pracami towarzyszącymi (w tym z zasilaniem elektrycznym) [B]. Powyższe oznakowanie np. [A] jest symbolem odniesienia zawartym w zestawieniu wyposażenia warsztatowego oraz projektu wykonawczego. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45213310-9
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45316100-6,
45314200-3,
35120000-1,
45232150-8,
51314000-6,
45231510-3,
45332300-6,
45332200-5,
45231300-8,
45000000-7,
45231110-9,
45330000-9,
45331210-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.07.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Handlowo-Usługowa MEGARON Tomasz Kornak,
,
ul. Jagiellończyka 13/31,
39-300,
Mielec, kraj/woj.
podkarpackie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
We wzorze umowy w paragrafie 16 przewidziano mozliwośc zmian umowy w zakresie: terminu wykonania zamówienia, sposobu wykonania zamówienia, przedmiotu zamówienia oraz wysokości wynagrodznia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia - wykonanie dodatkowej konstrukcji stalowej do montażu obudów z płyt warstwowych oraz montażu ślusarki okiennej, wykonanie przelewów awaryjnych orazpunktu kotwiącego systemu asekuracji.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wzmocnienie projektowanej podbudowy pod nawierzchnię placu manewrowego - 4 450 m2.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym: Wartość zmian wynosi - 48 446,43 zł. Zmiana dotyczy zakresu przedmiotu zamówienia - wykonanie dodatkowej konstrukcji stalowej do montażu obudów z płyt warstwowych oraz montażu ślusarki okiennej, wykonanie przelewów awaryjnych oraz punktu kotwiącego systemu asekuracji. Realizowane roboty budowlane polegające na budowie budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi są ściśle związane z dodatkowymi robotami budowlanymi. Udzielenie zamówienia wykonawcy realizującemu roboty budowlane na wymienionym obiekcie jest zasadne z przyczyn technicznych i ekonomicznych, w tym warunkuje sprawną realizację całego zadania inwestycyjnego. Zlecenie w/w robót innemu wykonawcy spowoduje zwiększenie kosztów realizacji inwestycji w związku z koniecznością transportu sprzętu oraz pracowników na plac budowy, które Wykonawca realizujący inwestycje już posiada.Kosztami transportu sprzętu jak i pracowników inny potencjalny wykonawca obciążyłby Inwestora, co w konsekwencji wpłynie na zwiększenie kosztów całej inwestycji dla Zamawiającego. Równocześnie zlecenie niniejszych robót będących przedmiotem zamówienia innemu wykonawcy mogłoby spowodować poważne utrudnienia organizacyjne w realizacji samych robót budowlanych, odpowiedzialności w przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych jak również w okresie późniejszym problemy związane z odpowiedzialnością wykonawców za wykonane poszczególne roboty (rękojmia, gwarancja) z uwagi na fakt, iż oddzielenie tych robót stanowi poważne utrudnienie techniczne.
2) art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość zmian wynosi - 341 327,46 zł co w sumie z dotychczasowymi zmianami wynosi 558 248,67 zł i stanowi 5,13% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (wartość pierwotna w umowie - 10885100,22 zł. W trakcie wykonywania robót ziemnych pod budowę kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, placu manewrowego w północnej części działki stwierdzono występowanie nienośnej warstwy gruntów co spowodowało konieczność wzmocnienia podbudowy pod nawierzchnię placu manewrowego. Na podstawie przeprowadzonych dodatkowych badań geologicznych przyjęto nowe rozwiązania projektowe co do sposobu wykonania podbudowy. Zakres wzmocnienia podbudowy wyniósł - 4 450 m2.
3)Zmiana terminu wykonania zamówienia - paragraf 16 ust. 1 pkt 3 i 4 umowy przewidują możliwość terminu realizacji zamówienia w przypadku: realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę, o których mowa w art. 144. ust. 1 pkt 2) Pzp - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania Przedmiotu umowy o liczbę dni, w których z powodu realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych brak było możliwości wykonywania Umowy w sposób, który pozwoliłby na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy (w tym również brak było możliwości, z uwagi na technologię wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejności wykonywania robót w sposób, który pozwoliły na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy) oraz w przypadku zmiany sposobu wykonywania Przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 2 poniżej dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania Przedmiotu umowy o liczbę dni, w których z powodu zmiany sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy brak było możliwości wykonywania Umowy w sposób, który pozwoliłby na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy (w tym również brak było możliwości, z uwagi na technologię wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejności wykonywania robót w sposób, który pozwoliły na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy).
Konieczność wzmocnienia podbudowy pod nawierzchnię placu manewrowego w związku z wystąpieniem warstwy nienośnej gruntu spowodowały, że wykonawca nie mógł wykonywać prac związanych z placem manewrowym przez 48 dni (od 13.03. do 30.04.2018 r.). W tym okresie opracowywana była dokumentacja projektowa zamienna nawierzchni placu manewrowego. Ponadto w okresie od 13.04.2018 r. do 14.05.2018 r. wykonawca nie mógł wykonywać prac związanych z placem manewrowym ze względu na wstrzymanie robót przez Starostę Powiatu Mieleckiego do czasu skutecznego zgłoszenia wykonania wierceń na terenie przyszłego placu manewrowego w celu wykorzystania ciepła ziemi. Łączna przerwa w wykonywaniu prac związanych z budową placu manewrowego wyniosła 62 dni. Łączna przerwa w wykonywaniu prac dot. placu manewrowego wyniosła 62 dni.Prace wiązane z wykonaniem dodatkowej konstrukcji stalowej w zakresie obudów z płyt warstwowych i montażu ślusarki okiennej spowodowały konieczność wstrzymania robót w tym zakresie przez okres 44 dni. Było to spowodowane koniecznością uzupełnienia dokumentacji projektowej o brakujące elementy konstrukcji, z powodu przestoju podwykonawca rozpoczął realizację kolejnego zlecenia. Kontynuacja prac przy realizacji budynku była możliwa dopiero po 44 dniach. Przesunięcie w czasie w/w prac spowodowało opóźnienie rozpoczęcia prac związanych montażem obudowy ścian, montażu ślusarki okiennej i drzwiowej, a tym samym prac instalacyjnych i montażowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa betonu.
- Zakup, dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych stacjonarnych stacji ładowania (plug in) wraz z niezbędnym systemem do monitorowania, zarządzania i nadzorowania infrastruktury ładowania.
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - III postępowanie
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.