eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Goniądz i Białosuknia Gmina Goniądz.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-27

Ogłoszenie nr 500232765-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.

Urząd Miejski w Goniądzu: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Goniądz i Białosuknia Gmina Goniądz.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606714-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Goniądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 52738000000, ul. Plac 11 Listopada 38, 19110 Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7380043 wew. 24, e-mail kancelaria.um@goniadz.pl, faks 857 380 307.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Goniądz i Białosuknia Gmina Goniądz.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FD.7021.33.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy dróg gminnych w miejscowości Goniądz i Białosuknia Gmina Goniądz. Projekt obejmuje przebudowę odcinków dróg gminnych nr 103367B; 125508B i drogi wewnętrznej w Goniądzu. Część 1. W ramach zadania przebudowa drogi gminnej Nr 103367B w miejscowości Białosuknia na odc. od km 0+000 do km 0+990,00 należy wykonać w szczególności: 1) roboty przygotowawcze; 2) roboty ziemne wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 - 682,625m3; 5) wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltowej grubości warstwa wiążąca 4cm i warstwa ścieralna grubości 3cm po zagęszczeniu - powierzchnia 5391,250m2 ; 6) roboty wykończeniowe uzupełnienie zaniżonych poboczy pospółką 103,950m3; Część 2. W ramach zadania Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w obrębie działek nr 582/2; 1360/18; 559; 596 w Goniądzu na odc. od km 0+000 do km 0+245,00 należy wykonać w szczególności: 1)Roboty przygotowawcze mechaniczne usunięcie warstwy ziemi 51,640m3 ; koryto wykonane mechanicznie na poszerzeniach jezdni 673,00m2 2)Podbudowa z kruszywa naturalnego 0-31,5mm 1225,00m2; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm warstwa górna i dolna po 15cm 673,00m2 3)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubości 5cm - powierzchnia 1307,50m2 ; 4)Wykonanie oznakowania pionowego 16 szt. znaków ; 5)Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm - 413,80mb; 6)Wykonanie chodników z płyt betonowych 7,5m2; 7)Ułożenie rur osłonowych do kabli telekomunikacyjnych 66,00mb; 8)Regulacja istniejących zasuw wodociągowych szt. 5. 9)Ułożenie rur osłonowych do kabli elektroenergetycznych 16,00mb. Część 3. W ramach zadania Przebudowa drogi gminnej Nr 125508B ul. Wojska Polskiego w Goniądzu na odc. od km 0+000 do km 0+500,00 należy wykonać w szczególności: 1)Roboty przygotowawcze; 2)Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych 20,00m2; rozebranie krawężników 15,00mb, 3)Regulacja pionowa zaworów wodociągowych 7szt; regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych 14szt. 4)Wykonanie frezowania na zimno nawierzchni asfaltowych 211,00m2; 5)Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC11 - 149,80t; 6)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna grubości 4cm - powierzchnia 4080,903m2; 7)Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; 8)Elementy ulic krawężniki i chodniki. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót określają: 1) przedmiar robót (z uwagi na ryczałtowe rozliczenie, jako dokument pomocniczy) - załącznik Nr 9 do SIWZ, 2) wzór umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ, 3) uproszczona dokumentacja projektowa - załącznik Nr 10 do SIWZ. 4) Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót - załącznik nr 13 do SIWZ. 3.3 Regulacje dotyczące podwykonawstwa: a) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome podania przez wykonawcę firm podwykonawców. b)Wykonawca może: - powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, pomimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom; - wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie; - wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; - zrezygnować z podwykonawstwa. c) w przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 Pzp, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał sie w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom może nastąpić wyłącznie na podstawie umowy o podwykonawstwo; e) umowa o podwykonawstwo musi być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności; f) do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy; g) zawarta umowa o podwykonawstwo musi być zgodna z treścią zaakceptowanego przez zamawiającego projektu umowy; h) termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; i) wykonawca jest zobowiązany przedkładać zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, z zastrzeżeniem art. 143 b ust. 8 ustawy Pzp; j) w przypadku umowy przewidującej zapłatę podwykonawcy wyższego wynagrodzenia za realizację części świadczenia objętej umową o podwykonawstwo, niż kwota wynagrodzenia należnego samemu wykonawcy za tę część zamówienia, wynikająca z treści złożonej oferty, zamawiający będzie uprawniony do wyrażenia sprzeciwu. 3.4 Zamawiający na wykonane roboty budowlane określa minimalny okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy. 3.5. Wykonawca obowiązany będzie do oznakowania prowadzonych robót w pasie drogowym zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. 3.6 Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej przy odbiorze końcowym dokumenty w szczególności : - potwierdzające odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu; - recepty i ustalenia technologiczne; - dziennik budowy; - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badania i oznaczenia laboratoryjne; - deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów; - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą; - kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.7 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, to oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu). W przypadku wymagania przedstawienia przez wykonawcę certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia. 3.8 Warunki wykonywania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, tj. czynności opisanych w Przedmiarze Robót stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ i uproszczonej dokumentacji technicznej załącznik Nr 10 do SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r. poz. 1332 ze zmianami). Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zostały określone w pkt. 26 niniejszej SIWZ. 2) Roboty należy wykonać zgodnie z uproszczoną Dokumentacją Projektową, przedmiarami robót oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w SIWZ. 3) W cenie ryczałtowej Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; - miejsce, odległość, koszt wywozu utylizacji i składowania odpadów, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - wszelkie opłaty, jakie wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z realizacją zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nr 103367B w miejscowości Białosuknia na odc. od km 0+000 do km 0+990,00.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 392511.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "UNIDROG"
Email wykonawcy: unidrog@grajewo.com
Adres pocztowy: ul.Robotnicza 4
Kod pocztowy: 19-203
Miejscowość: Grajewo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 521341.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 521341.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 521341.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w obrębie działek nr 582/2; 1360/18; 559; 596 w Goniądzu na odc. od km 0+000 do km 0+245,00.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165616.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "UNIDROG"
Email wykonawcy: unidrog@grajewo.com
Adres pocztowy: Ul. Robotnicza 4
Kod pocztowy: 19-203
Miejscowość: Grajewo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268334.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 268334.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268334.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nr 125508B ul. Wojska Polskiego w Goniądzu na odc. od km 0+000 do km 0+500,00.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający: Gmina Goniądz, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia niższej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustawy na: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Goniądz i Białosuknia Gmina Goniądz w części III zamówienia tj. Przebudowa drogi gminnej Nr 125508B ul. Wojska Polskiego w Goniądzu na odc. Od km 0+000 do km 0+500,00 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.