eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w ulicy Jesionowej w miejscowości Żabia Wola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500231082-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Gmina Żabia Wola: Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w ulicy Jesionowej w miejscowości Żabia Wola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591421-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żabia Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 75014857800000, ul. ul. Główna 3, 96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8578182, 8578224, e-mail przetargi@zabiawola.pl, faks 468 578 181.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w ulicy Jesionowej w miejscowości Żabia Wola

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

energetycznych wraz z montażem opraw oświetleniowych w ul. Jesionowej w miejscowości Żabia Wola. Zakres inwestycji obejmuje budowę: ? napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsXSn2x25mm2, ? montaż opraw oświetlenia ulicznego ? wykonanie przyłącza energetycznego wraz z układem sterowania oświetleniem. Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ: 1. Projektu wykonawczego 2. STWiORB 3. Czasowej organizacji ruchu 1. Wymagania stawiane Wykonawcy 1. Wykonanie wszystkich czynności formalno-prawnych do uruchomienia oświetlenia ulicznego. 2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika robót, w którym każda wykonana praca, powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. 2. Wykonanie i odbiór robót 1. Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją projektową i STWiORB z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz poleceniami Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu umowy będzie się uważać za zakończone jeżeli oświetlenie będzie czynne i nastąpi odbiór końcowy. 3. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończania robót budowlanych. 4. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom norm oraz o innych parametrach niż określone SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB i obowiązujących normach. 5. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na czas robót budowlanych zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania i zamontowania- przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 7. Obowiązki Wykonawcy w ramach umowy obejmują organizację placu robót budowlanych uzgodnienie wejścia w teren z właścicielami działek na których będą prowadzone roboty, usunięcie kolidujących gałęzi drzew, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 8. Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania Przedmiotu Umowy, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy, a odnoszące się do jego realizacji, d) inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą w 2 egz oraz Protokół geodezyjny potwierdzający zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. e) dokumenty na dostawę energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1-5 Żyrardów i sprzedaż energii elektrycznej z Energia Polska Sp. z o.o., al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław (Wykonawca otrzyma niezbędne upoważnienie do uzyskania powyższych dokumentów) 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania w imieniu Zamawiającego procedury formalno -prawnej związanej z dostawą energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1-5 Żyrardów i sprzedażą energii elektrycznej z Energia Polska Sp. z o.o., al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław, umożliwiające czynną prace oświetlenia ulicznego w dniu odbioru końcowego. UWAGA ! 1. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 2. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia przyjęte w niniejszej SIWZ . 3. Użyte w dokumentacji nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 4. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (certyfikaty B lub deklaracje właściwości użytkowych) 6. Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi, SIWZ, w dokumentacji projektowej i STWiORB, b)zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. 7. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji 8. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w postępowaniu 9. Zamawiający uzna, czy urządzenie jest równoważne na etapie oceny złożonych ofert. 10. Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy. 11. Przedmiary robót załączono, jako dokument pomocniczy dla wykonawcy, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowią podstawy obliczenia ceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45231400-9, 45311200-2, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26813.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Adam Kamiński
Email wykonawcy: elektrokam@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Akwarelowa 26, Odrano Wola
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.