To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-26
Ogłoszenie nr 500231082-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Gmina Żabia Wola: Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w ulicy Jesionowej w miejscowości Żabia Wola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591421-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żabia Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 75014857800000,
ul. ul. Główna
3,
96321
Żabia Wola, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
046 8578182, 8578224, e-mail
przetargi@zabiawola.pl, faks
468 578 181.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w ulicy Jesionowej w miejscowości Żabia Wola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.1.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:energetycznych wraz z montażem opraw oświetleniowych w ul. Jesionowej w miejscowości Żabia Wola. Zakres inwestycji obejmuje budowę: ? napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsXSn2x25mm2, ? montaż opraw oświetlenia ulicznego ? wykonanie przyłącza energetycznego wraz z układem sterowania oświetleniem. Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ: 1. Projektu wykonawczego 2. STWiORB 3. Czasowej organizacji ruchu 1. Wymagania stawiane Wykonawcy 1. Wykonanie wszystkich czynności formalno-prawnych do uruchomienia oświetlenia ulicznego. 2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika robót, w którym każda wykonana praca, powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. 2. Wykonanie i odbiór robót 1. Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją projektową i STWiORB z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz poleceniami Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu umowy będzie się uważać za zakończone jeżeli oświetlenie będzie czynne i nastąpi odbiór końcowy. 3. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończania robót budowlanych. 4. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom norm oraz o innych parametrach niż określone SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB i obowiązujących normach. 5. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na czas robót budowlanych zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania i zamontowania- przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 7. Obowiązki Wykonawcy w ramach umowy obejmują organizację placu robót budowlanych uzgodnienie wejścia w teren z właścicielami działek na których będą prowadzone roboty, usunięcie kolidujących gałęzi drzew, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 8. Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania Przedmiotu Umowy, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy, a odnoszące się do jego realizacji, d) inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą w 2 egz oraz Protokół geodezyjny potwierdzający zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. e) dokumenty na dostawę energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1-5 Żyrardów i sprzedaż energii elektrycznej z Energia Polska Sp. z o.o., al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław (Wykonawca otrzyma niezbędne upoważnienie do uzyskania powyższych dokumentów) 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania w imieniu Zamawiającego procedury formalno -prawnej związanej z dostawą energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1-5 Żyrardów i sprzedażą energii elektrycznej z Energia Polska Sp. z o.o., al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław, umożliwiające czynną prace oświetlenia ulicznego w dniu odbioru końcowego. UWAGA ! 1. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 2. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia przyjęte w niniejszej SIWZ . 3. Użyte w dokumentacji nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 4. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (certyfikaty B lub deklaracje właściwości użytkowych) 6. Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi, SIWZ, w dokumentacji projektowej i STWiORB, b)zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. 7. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji 8. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w postępowaniu 9. Zamawiający uzna, czy urządzenie jest równoważne na etapie oceny złożonych ofert. 10. Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy. 11. Przedmiary robót załączono, jako dokument pomocniczy dla wykonawcy, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowią podstawy obliczenia ceny oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45231400-9, 45311200-2, 45316100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26813.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Adam Kamiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia wykorzystującego odnawialne źródła energii
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.