To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-21
Ogłoszenie nr 500228008-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.
Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, stanowisk badawczych oraz makiety komina.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Die Kooperation der Wissenschaftspartner in der Ausbildung und beim Wissenstransfer im Bereich der Energiespeichertechnologien und der Energieeffizienz in der Region SNB"/ "Współpraca partnerów naukowych w zakresie kształcenia i wymiany wiedzy w dziedzinie technologii magazynowania energii i efektywności energetycznej w regionie SNB"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588774-N-2018 z dnia 2018-07-20 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 97792414700000,
ul. ul. Licealna
9,
65-417
Zielona Góra , woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 3282318, 3282275, e-mail
bzp@uz.zgora.pl, faks
68 3282275.
Adres strony internetowej (url): www.uz.zgora.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego, stanowisk badawczych oraz makiety komina.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RA-Z-41/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, stanowisk badawczych oraz makiety komina.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38540000-2
Dodatkowe kody CPV: 42513200-7, 38651600-9, 34999400-0, 38970000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 1 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu, cena oferty najkorzystniejszej, firmy: Merazet S.A., ul. Krauthofera 36, 60-203 Poznań, z ceną ofertową brutto 61 254,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 50 000,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 3 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 4 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 5 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 6 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 7 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 8 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 9 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 10 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm) - zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu na Część 11 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: nie dotyczy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39053.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Janusz Milczarek Gamma-Tech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa osprzętu sieciowego i wyposażenia elektronicznego dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze
- Dostawa drukarek 3D, filamentów i żywicy oraz skanerów 3D dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 136 w km 8+736 w m. Lubniewice
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamery multispektralnej z BSP
- Dostawa systemu do manualnego tworzenia mikromacierzy próbek tkanek w bloku parafinowym
- Dostawa piknometrów helowych
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
więcej: Modele w skali »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.