eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › "Budowa odwodnienia ul. Cedrowej w Wójtowie - I etap"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-21

Ogłoszenie nr 500227925-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.

Gmina Barczewo: "Budowa odwodnienia ul. Cedrowej w Wójtowie - I etap"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585059-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Barczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 51074357400000, ul. Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 514 84 39, e-mail ola.hodt@barczewo.pl, faks 89 514 85 62.
Adres strony internetowej (url): http://barczewo.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa odwodnienia ul. Cedrowej w Wójtowie - I etap"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIOŚ.271.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zgodnie z pkt. 3 SIWZ 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie odwodnienia ul. Cedrowej w Wójtowie - I etap. Zakres zamówienia dotyczy budowy sieci kanalizacji deszczowej na odcinku studnia D7 - WYLOT na działkach o nr 10/39; 10/26; 10/79 obr. Wójtowo, gm. Barczewo", w zakresie określonym poniżej: 3.1.1 Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej Ø 315mm odcinek Wylot SEP, którą należy wykonać metodą bezwykopową 3.1.2 Wykonanie kanalizacji deszczowej Ø 315 na odcinku SEP; OS; D12; D11; D10; D9; D8; D7. 3.1.3 Wykonanie wpustów ulicznych Wp13; Wp14; Wp15;Wp16; Wp17; Wp18; Wp19; Wp20; Wp21; Wp22 z włączeniem do studni rewizyjnych. 3.1.4 Wpusty uliczne, studnie, osadnik i separator należy dostosować do istniejącego terenu z możliwością późniejszej regulacji wysokościowej, do poziomu projektowanej drogi. 3.1.5 Po wykonaniu robót sanitarnych, teren objęty zamówieniem należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 roku oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w części objętej opisem przedmiotu zamówienia. 3.2 Zadanie należy wykonać na podstawie projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr Bw/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 roku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone do siwz przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z pkt. 3 SIWZ 3.3 Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Patrz pkt. 13 siwz). 3.4 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca i/lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie prace fizyczne oraz wszystkie prace operatorów sprzętów, związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). 3.5 Podwykonawstwo: 3.5.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia Podwykonawcom. 3.5.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.5.3 Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 3.5.4 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 7 do siwz części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podania nazw Podwykonawców. 3.5.5 Szczegółowe postanowienia w zakresie podwykonawstwa określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 3.6 Przedmiot zamówienia dostosowany będzie do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniony będzie dostęp dla osób niepełnosprawnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160912.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne Mirosław Majka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. J. Hanowskiego 26
Kod pocztowy: 11-042
Miejscowość: Jonkowo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240420.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240420.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240420.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.