To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-21
Ogłoszenie nr 500227925-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.
Gmina Barczewo: "Budowa odwodnienia ul. Cedrowej w Wójtowie - I etap"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585059-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Barczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 51074357400000,
ul. Plac Ratuszowy
1,
11-010
Barczewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 514 84 39, e-mail
ola.hodt@barczewo.pl, faks
89 514 85 62.
Adres strony internetowej (url): http://barczewo.bip.net.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa odwodnienia ul. Cedrowej w Wójtowie - I etap"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BIOŚ.271.23.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z pkt. 3 SIWZ 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie odwodnienia ul. Cedrowej w Wójtowie - I etap. Zakres zamówienia dotyczy budowy sieci kanalizacji deszczowej na odcinku studnia D7 - WYLOT na działkach o nr 10/39; 10/26; 10/79 obr. Wójtowo, gm. Barczewo", w zakresie określonym poniżej: 3.1.1 Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej Ø 315mm odcinek Wylot SEP, którą należy wykonać metodą bezwykopową 3.1.2 Wykonanie kanalizacji deszczowej Ø 315 na odcinku SEP; OS; D12; D11; D10; D9; D8; D7. 3.1.3 Wykonanie wpustów ulicznych Wp13; Wp14; Wp15;Wp16; Wp17; Wp18; Wp19; Wp20; Wp21; Wp22 z włączeniem do studni rewizyjnych. 3.1.4 Wpusty uliczne, studnie, osadnik i separator należy dostosować do istniejącego terenu z możliwością późniejszej regulacji wysokościowej, do poziomu projektowanej drogi. 3.1.5 Po wykonaniu robót sanitarnych, teren objęty zamówieniem należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 roku oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w części objętej opisem przedmiotu zamówienia. 3.2 Zadanie należy wykonać na podstawie projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr Bw/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 roku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone do siwz przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z pkt. 3 SIWZ 3.3 Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Patrz pkt. 13 siwz). 3.4 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca i/lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie prace fizyczne oraz wszystkie prace operatorów sprzętów, związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). 3.5 Podwykonawstwo: 3.5.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia Podwykonawcom. 3.5.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.5.3 Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 3.5.4 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 7 do siwz części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podania nazw Podwykonawców. 3.5.5 Szczegółowe postanowienia w zakresie podwykonawstwa określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 3.6 Przedmiot zamówienia dostosowany będzie do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniony będzie dostęp dla osób niepełnosprawnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160912.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne Mirosław Majka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240420.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- "Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych "Polski Ład"
- Wykonanie prac remontowo budowlanych w budynkach zakładu poprawczego w Barczewie w podziale na trzy części
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.