eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Wykonanie robót objętych projektem pn."Odnawialne źródła energii - budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o." w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-18

Ogłoszenie nr 500223505-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.: Wykonanie robót objętych projektem pn.: "Odnawialne źródła energii - budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o." w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania 4.1. Odnawialne źródła energii, dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562575-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500143050-N-2018; 500149666-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 241468653, ul. ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48322482452, e-mail zampub@szpitalruda.pl, faks +48327795912.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalruda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót objętych projektem pn.: "Odnawialne źródła energii - budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o." w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

19/PN/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót objętych projektem pn.: "Odnawialne źródła energii - budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o." w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, 7, 7a, 8, 8a, 9, 9a do SIWZ. 2. Wszystkie wbudowane urządzenia i materiały mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2017 roku. 3. Odbiór wykonanych robót nastąpi poprzez podpisanie protokołu odbioru (częściowego lub końcowego) przez obie strony umowy, gdzie Zamawiającego reprezentuje inspektor nadzoru, a Wykonawcę kierownik budowy. Zamawiający dopuszcza jeden odbiór częściowy (nie większy niż 40 % wartości umowy) na wniosek Wykonawcy złożony nie wcześniej niż 30 dnia licząc od dnia rozpoczęcia prac. 4. Wykonawca na własny koszt zapewni zaplecze techniczno-socjalne dla swojego personelu i zabezpieczy je, Zamawiający udostępni nieodpłatnie teren dla zaplecza. Po zakończeniu robót Wykonawca przywróci teren do stanu pierwotnego. 5. Wymagany okres gwarancji potwierdzony przez producenta dla oferowanych modułów fotowoltaicznych wynosi minimum 5 lat. W tym też okresie Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego serwisowania wszystkich komponentów instalacji fotowoltaicznej. Koszt serwisu zgodnego z warunkami gwarancji należy wkalkulować w wartość instalacji fotowoltaicznej. 6. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. 7. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie w ich miejsce materiałów lub rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (tożsamość funkcji), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja) e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, co Wykonawca udowodni przedkładając Zamawiającemu stosowne dokumenty (atesty, aprobaty, DTR itp.). Wykonawca przed zabudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedłożenia powyższych dokumentów Zamawiającemu. 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Ilekroć w dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570 z późn. zm.) oraz wymogom SIWZ. 11. Udostępnione przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną i nie stanowią podstawy do oszacowania ceny oferty. 12. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy. Harmonogram powinien być sporządzony w podziale na obiekty, w ujęciu miesięcznym, określając zakres i wartość prac wykonywanych w danym miesiącu, uwzględniając możliwość płatności częściowej jedynie w zakresie zakończonych instalacji. Harmonogram winien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 13. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby prace budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy zatem osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych. Zamawiający wymaga wykazania dwóch pracowników budowlanych oraz dwóch elektryków z uprawnieniami. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową/robotami, dostawców materiałów budowlanych. 14. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową/robotami, dostawców materiałów budowlanych. 15. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 16. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 17. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania 4.1. Odnawialne źródła energii, dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45223000-6, 45311200-2, 45315600-4, 45311000-0, 45315300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370043.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arenella Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Turystyczna 78
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Strawczynek
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 348999.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 323662.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 463371.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.