eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › ORGANIZACJA DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-EDUKACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z GOSPODARKĄ ODPADAMI NA TERENIE GMINY PRUDNIK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-17

Ogłoszenie nr 500222404-N-2018 z dnia 17-09-2018 r.

Gmina Prudnik: ORGANIZACJA DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-EDUKACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z GOSPODARKĄ ODPADAMI NA TERENIE GMINY PRUDNIK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592118-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prudnik, Krajowy numer identyfikacyjny 52652900000, ul. ul. Kościuszki 3, 48200 Prudnik, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 066 200, e-mail zp@prudnik.pl, faks 774 066 228.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prudnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ORGANIZACJA DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-EDUKACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z GOSPODARKĄ ODPADAMI NA TERENIE GMINY PRUDNIK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-I.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie (przygotowanie i przeprowadzenie) kampanii informacyjno-edukacyjnej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, szczególnie w kontekście selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla mieszkańców Gminy Prudnik. Kampania będzie dofinansowana w ramach działania 5.2."Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. 2. Czas trwania kampanii: na przełomie III i IV kwartału 2018 r. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zorganizowania cyklu 40 prelekcji dedykowanych dla dzieci i młodzieży, 2) zorganizowania konkursu ekologicznego dla wszystkich 8 przedszkoli z terenu Gminy Prudnik 3) zorganizowania konkursu ekologicznego dla wszystkich 6 szkół podstawowych 4) zorganizowania konkursu ekologicznego dla 2 gimnazjów z terenu Gminy Prudnik 5) zorganizowania 1 seminarium dot. gospodarki odpadami komunalnymi dla liderów społeczności lokalnej i mieszkańców miasta Prudnika, 6) zorganizowanie spotkań informacyjnych dla mieszkańców 10 sołectw Gminy 7) zorganizowanie rodzinnego pikniku ekologicznego, 8) przygotowanie i druk 2.500 sztuk zakładek do książek przeznaczonych dla dzieci 9) przygotowanie i druk 2.500 sztuk planów lekcji przeznaczonych dla dzieci, 10) przygotowanie i druk 8.000 sztuk przewodnika pn. "Segregują pokolenia´ 11) zakup 1.000 sztuk toreb bawełnianych na zakupy 12) zakup 7.000 sztuk toreb bawełnianych na zakupy 13) zakup 1.000 sztuk wózków tekstylnych na zakupy, 14) przeprowadzenia akcji promocyjnej w lokalnych mediach 15) przeprowadzenia akcji promocyjnej w "Radio Opole" 16) przeprowadzenie akcji promocyjnej poprzez stworzenie i wykonanie spotu reklamowego na temat właściwego sposobu segregacji odpadów z wykorzystaniem walorów architektury miasta, który będzie emitowany na stronie internetowej Gminy oraz profilu Gminy na profilu społecznościowym; 17) przeprowadzenie akcji promocyjnej projektu w miejscach prowadzenia działań objętych kampanią informacyjno-edukacyjną - 30 sztuk plakatów informacyjnych w formacie A3 oraz 2 roll up-y.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80.54.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195121.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Atmoterm S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łangowskiego 4
Kod pocztowy: 45-031
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 488700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.