eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Marmurowy nagrobek Zygmunta Krasińskiego oraz pięć kopii popiersi na postumentach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220276-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Muzeum Romantyzmu: Marmurowy nagrobek Zygmunta Krasińskiego oraz pięć kopii popiersi na postumentach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez ochronę obiektów zabytkowych - renowacja krypt grobowych w kościele i zabytkowych nagrobków na cmentarzu w Opinogórze" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarka przyjazna środowisku" Działanie 5.3 "Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575627-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500146801-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Romantyzmu, Krajowy numer identyfikacyjny 13045168000000, ul. ul. Z. Krasińskiego 9, 06406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 717 025, e-mail mr@muzeumromantyzmu.pl, faks 236 717 025.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumromantyzmu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Marmurowy nagrobek Zygmunta Krasińskiego oraz pięć kopii popiersi na postumentach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.25.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) Części nr 1 zamówienia (dalej również jako "Zadanie nr 1") - polegającego na wykuciu w marmurze karraryjskim nagrobka Zygmunta Krasińskiego wg ramowego programu prac stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ; Wykonanie kopii wykonane zostanie pod nadzorem konserwatora z Pracowni Konserwacji Sztuki Starożytnej i Kamienia Muzeum Narodowego w Warszawie i pracownika merytorycznego Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Muzeum Narodowe w Warszawie z miesięcznym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia prac nad wykonaniem kopii. Kopia musi zostać oznaczona odpowiednim napisem informującym o roku i numerze kopii. Pomiar i wykonanie gipsowej kopii, która będzie służyć jako model podczas wykuwania nagrobka w marmurze musi odbywać się w siedzibie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze pod nadzorem pracowników Działu Sztuki Muzeum. 2) Części nr 2 zamówienia (dalej również jako "Zadanie nr 2") - polegającego na wykonaniu ze sztucznego kamienia kopii popiersi wg ramowego programu prac stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ a) Marii z Radziwiłłów Krasińskiej; b) Adama Krasińskiego; c) Wincentego Krasińskiego; d) Antoniny z Czackich Krasińskiej; e) Edwarda Krasińskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 92312230-2


Dodatkowe kody CPV: 92312000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "nagrobek"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 556558.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KATANGA" Grzegorz Kwapisiewicz
Email wykonawcy: grzegorz.kwapisiewicz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 7a
Kod pocztowy: 26-130
Miejscowość: Suchedniów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 381300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 381300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 699000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "popiersia"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Zamawiający unieważnił postępowanie (dot. części 2). W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dot. Zadania nr 2 wpłynęły trzy oferty. Wartość wszystkich złożonych ofert przekraczała kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tego Zadania, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.