To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-11
Ogłoszenie nr 500217448-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.
Miasto Rybnik: Budowa ogrodzenia terenu Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybniku,
dzielnica Orzepowice (budżet obywatelski)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594180-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ogrodzenia terenu Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybniku, dzielnica Orzepowice (budżet obywatelski)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.101.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybniku, w dzielnicy Orzepowice przy ul. Łącznej. Zakres wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz dokumentacja rysunkowa i fotograficzna. Zakres robót obejmuje w szczególności: - oczyszczenie pasa terenu z roślinności łąkowej wraz z jego splantowaniem i rozścieleniem humusu w miejscach jego ubytków w związku z prowadzonymi robotami, - miejscową rozbiórkę istniejącej nawierzchni we wjeździe na teren obiektu wraz z jej odtworzeniem po osadzeniu (zabetonowaniu) elementów ogrodzenia w fundamentach, - wykonanie nowego ogrodzenia na słupkach stalowych w gruncie z deską cokołową (podwaliną żelbetową) dołem i z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych, - zabudowanie w ogrodzeniu (od strony wjazdu od ul. Łącznej) furtki oraz bramy wjazdowej z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych jak ogrodzenie, - uporządkowanie terenu (w tym humusowanie) w pasie robót; - obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie w terenie (w uzgodnieniu z Użytkownikiem) przebiegu ogrodzenia w nawiązaniu do granic działki, bieżące pomiary sytuacyjne i wysokościowe oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z przekazaniem dokumentów do państwowego zasobu geodezyjnego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie takie zorganizowanie robót w zakresie budowy ogrodzenia, aby nie utrudniać bieżącej działalności statutowej OSP w tym akcji gaśniczej. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dotyczy budynku jednokondygnacyjnego w pełni dostępnego, co nie ulegnie zmianie po przeprowadzeniu remontu. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - montaż ogrodzenia. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45342000-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53251.84
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym Zad. 1: Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2: Świadczenie usług kurierskich (...)
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rybniku
- Zapewnienie pomieszczeń tymczasowych dla osób podlegających eksmisjom bez uprawnienia do najmu socjalnego lokalu z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa - modernizacja sanitariatów i pomieszczeń socjalnych na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Usług Wspólnych w Rybniku
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego u zbiegu ulicy Boya-Żeleńskiego i ul. Obrońców Westerplatte w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.