To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-10
Ogłoszenie nr 500216995-N-2018 z dnia 10-09-2018 r.
Gmina Zawoja: Dostawa wyposażenia Przedszkola w Szkole Podstawowej nr 1 w Zawoi Centrum oraz w Szkole Podstawowej nr 1 w Skawicy w ramach realizowanego przez Gminę Zawoja projektu pn. "Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Gminie Zawoja". Projekt realizowany jest w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działania 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałania 10.1.2 Wychowanie przedszkolne - SPR oraz wyposażenie szkoły w Skawicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Gminie Zawoja" realizowany w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.2 Wychowanie przedszkolne - SPRw
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585157-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawoja, Krajowy numer identyfikacyjny 7218201900000,
ul. Zawoja
1307,
34222
Zawoja, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 8775-015, e-mail
a.winczewska@zawoja.ug.pl, faks
33 8775-015.
Adres strony internetowej (url): www.zawoja.ug.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Przedszkola w Szkole Podstawowej nr 1 w Zawoi Centrum oraz w Szkole Podstawowej nr 1 w Skawicy w ramach realizowanego przez Gminę Zawoja projektu pn. "Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Gminie Zawoja". Projekt realizowany jest w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działania 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałania 10.1.2 Wychowanie przedszkolne - SPR oraz wyposażenie szkoły w Skawicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.21.2018.AW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach realizacji zamówienia planuje się zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do dwóch przedszkoli zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Zawoi Centrum oraz Szkole Podstawowej w Skawicy oraz wyposażenie szkoły w Skawicy. Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ lub jego załącznikach, przedmiot zamówienia zostanie opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub wskazaniem pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe - w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Ponadto przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznacza to ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39290000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zabawki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2017.1579 z dnia 24.08.2017) W w/w postępowaniu ogłoszonym w BZP Numer ogłoszenia: 585157-N-2018 z dnia 2018-07-06 do wskazanej części postępowania wpłynęły 2 oferty. Ceny podane w ofertach znacznie przewyższają kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części i nie ma możliwości finansowych na zwiększenie tychże kwot. Biorąc pod uwagę powyższe postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pomoce dydaktyczne (przedszkole) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4248.78
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4354.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Meble (przedszkole) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. 2017.1579 z dnia 24.08.2017. W w/w postępowaniu ogłoszonym w BZP Numer ogłoszenia: 585157-N-2018 z dnia 2018-07-06 do części wskazanej części wpłynęła 1 oferta. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, jednak pierwotny wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe, postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Meble (szkoła) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2017.1579 z dnia 24.08.2017) W w/w postępowaniu ogłoszonym w BZP Numer ogłoszenia: 585157-N-2018 z dnia 2018-07-06 do wskazanej części postępowania wpłynęły 1 oferta. Cena podana w ofercie znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wskazanej części i nie ma możliwości finansowych na zwiększenie tejże kwoty. Biorąc pod uwagę powyższe postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Łazienki (szkoła + przedszkole) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. 2017.1579 z dnia 24.08.2017. W w/w postępowaniu ogłoszonym w BZP Numer ogłoszenia: 585157-N-2018 z dnia 2018-07-06 do części wskazanej części wpłynęła 1 oferta. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, jednak pierwotny wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe, postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: POMOCE DYDAKTYCZNE (sprzęt elektroniczny) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2017.1579 z dnia 24.08.2017) W w/w postępowaniu ogłoszonym w BZP Numer ogłoszenia: 585157-N-2018 z dnia 2018-07-06 do wskazanej części postępowania wpłynęły 1 oferta. Cena podana w ofercie znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wskazanej części i nie ma możliwości finansowych na zwiększenie tejże kwoty. Biorąc pod uwagę powyższe postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: POMOCE DYDAKTYCZNE (pozostałe) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. 2017.1579 z dnia 24.08.2017. W w/w postępowaniu ogłoszonym w BZP Numer ogłoszenia: 585157-N-2018 z dnia 2018-07-06 do części wskazanej części wpłynęła 1 oferta. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, jednak pierwotny wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe, postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wyposażenie odział przedszkolny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. 2017.1579 z dnia 24.08.2017. W w/w postępowaniu ogłoszonym w BZP Numer ogłoszenia: 585157-N-2018 z dnia 2018-07-06 do części wskazanej części wpłynęła 1 oferta. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, jednak pierwotny wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe, postępowanie zostało unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZAWOJA
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Zawoja w roku szkolnym 2024/2025"
- Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącz do kolektora ściekowego dla osady położonej w Zawoi na Stonowie nr 1373.
więcej: przetargi ZAWOJA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gablot i tabliczek przydrzwiowych
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
- BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO, BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA SPRZĘT P.POZ. ORAZ ZBIORNIKA BEZODPŁYWOWEGO NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE - KANCELARIA LEŚNICTWA LICHWIN I KUKUŁKA
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i kulturalnej na terenie Gminy Nowa Sarzyna
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.