eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Kursy w ramach projektu pn Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-07

Ogłoszenie nr 500215305-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.

Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego: Kursy w ramach projektu pn Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie" Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet XI.Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe ucjzniów; Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im.E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Kwiatkowskiego 18.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582551-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19917700000, ul. ul. E. Kwiatkowskiego 18, 42300 Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 313 28 40, e-mail kwiatkowski@myszkow.pl, faks 034 313 28 40.
Adres strony internetowej (url): http://www.zs1kwiatkowski.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zespół Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. E.Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kursy w ramach projektu pn Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS1.WP.ZAM 6/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub więcej części, przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. 1.1 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 - Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC). Liczba godzin- 90h (dydaktyczne 45min) Liczba godzin zajęć praktycznych minimum- 50h Liczba uczestników- 29 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 29 uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 2. Zamawiający informuje, że kurs będzie realizowany w wymiarze 90 godzin dydaktycznych na każdą grupę, w tym min 50 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych obejmujących programowanie i obsługę obrabiarek sterowanych numerycznie CNC 3. Powstaną dwie grupy odbywające zajęcia teoretyczne po maksymalnie 15 osób. Natomiast zajęcia praktyczne odbywać się będą w mniejszych grupach umożliwiających zdobycie praktycznych umiejętności przez każdego uczestnika. 4. W koszt szkolenia należy również wliczyć koszt egzaminu wewnętrznego. 5. Zajęcia z programowania i obsługi obrabiarek CNC powinny być zrealizowane po ukończeniu zajęć teoretycznych. Celem zadania jest m.in. przekazanie uczniom wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. 6. Po zakończeniu kursu uczniowie powinni uzyskać zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Oraz certyfikat zdobytych kompetencji Technicznych z zakresu wykonywania zawodu operator obrabiarek sterowanych numerycznie. 7. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 8. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 9. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie tj. ekran, rzutnik. 10. Wykonawca zapewni sprzęt, maszyny CNC, laptopy z niezbędnym oprogramowaniem oraz inne urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. 11. Szkolenie zakończy się egzaminem, którego koszt Wykonawca wlicza w cenę kursu (ewentualnych kosztów egzaminów poprawkowych Zamawiający nie finansuje). Egzamin zostanie przeprowadzony w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. 12. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 13. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 14. Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 15. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń/certyfikatów z ukończenia kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.2 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 - Kursu stylizacji paznokci dla fryzjerów Liczba godzin- 80h (dydaktycznych) Liczba uczestników- 7 1. Przeprowadzenie co najmniej 80h dydaktycznych (45 minut) dla 7 uczestniczek projektu m.in. z tematyki: manicure, pedicure, metoda akrylowa, żelowa, hybrydowa, zdobienie paznokci. 2 Obowiązkowa minimalna liczba zajęć praktycznych to - 50h dydaktycznych 3 Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie tj. rzutnik, ekran. 4 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienie sprzętu i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 5 Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 6 Wykonawca w cenie kursu winien również uwzględnić koszt egzaminu, koszt odzieży roboczej. 7 W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 8 Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 9 Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 10 Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 11 Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.3. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 3 - Kurs obsługi kas fiskalnych, urządzeń sklepowych i terminali płatniczych. Wykonawca w ramach kursu zapewni: 1. Przeprowadzenie co najmniej 15h dydaktycznych (45 minut) dla 3 uczestników projektu m.in. z tematyki: przepisy prawno - fiskalne, rodzaje i sposób działania urządzeń sklepowych, obsługa kasy, w tym m.in. przygotowanie kasy do pracy, programowanie kasy, transakcje sprzedaży, współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem itp., obsługa kart płatniczych. 2. Obowiązkowa minimalna liczba zajęć praktycznych to - 5h dydaktycznych 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienie sprzętu i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 4. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 5. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 7. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 8. Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 2. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (dot. Części 1, Części 2, Części 3): 2.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający określa, iż trenerzy wykonujący czynności związane z przeprowadzeniem kursów i szkoleń zawodowych - mają być zatrudnieni przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę, w dowolnym wymiarze czasu pracy. Wymóg ten nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80530000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46305.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 3 95-200 Pabianice
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49305.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49305.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57710.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kursu stylizacji paznokci dla fryzjerów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DzU z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurs obsługi kas fiskalnych, urządzeń sklepowych i terminali płatniczych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DzU z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.