eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Modernizacja drogi gminnej wraz z chodnikiem i skrzyżowaniami w ul. Mieszka I w Bobolicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-07

Ogłoszenie nr 500214751-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.

Gmina Bobolice: Modernizacja drogi gminnej wraz z chodnikiem i skrzyżowaniami w ul. Mieszka I w Bobolicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594717-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bobolice, Krajowy numer identyfikacyjny 52772400000, ul. ul. Ratuszowa 1, 76020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 34 58 401, e-mail gmina@bobolice.pl, faks 94 34 58 420.
Adres strony internetowej (url): www.bobolice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi gminnej wraz z chodnikiem i skrzyżowaniami w ul. Mieszka I w Bobolicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.042.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Podręczna metryczka. Modernizacja drogi wewnętrznej oraz chodników i zjazdów obejmuje: a) roboty przygotowawcze i pomiarowe, b) frezowanie istniejącej nawierzchni - ok. 4 cm, powierzchnia około 3 150,00 m2 c) wykonanie wyrównania, napraw cząstkowych, prawidłowych parametrów spadków, wzmocnienia i uszczelnienia nawierzchni, uzupełnienie ubytków po Wykonanych przyłączach wodociągowych, d) odtworzenie/wykonanie przykanalików wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej 18 szt., e) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni około 3 150,00 m2 przed każdą warstwą betonu asfaltowego (2 x). Każdą ułożoną warstwę należy skropić emulsją (lub asfaltem upłynnionym dla warstwy ścieralnej) przed ułożeniem następnej, w celu zapewnienia odpowiedniego połączenia międzywarstwowego, f) wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego w ilości min. 3 cm (wyrównawcza) i min. 4 cm (ścieralna) około 3 150,00 m2 na warstwę o spadku obustronnym 2%, g) regulacja studzienek około 8 szt., h) wymiana krawężników (wraz z łukowymi) 15x30 cm około 649 m. i krawężników najazdowych 12x125 cm około 150 m, i) wykonanie chodników o szerokości 2 m - około 447 m2 z obrzeżem obustronnym o dł. około 612 m, j) wjazdy na posesję - około 244 m2, k) uporządkowanie terenu z wysiewem traw, l) wykonanie oznakowania drogowego na czas robót, zabezpieczenie wykopów, informacje o tymczasowym zamknięciu drogi, m) wykonanie dokumentacji stałej organizacji ruchu, n) demontaż znaków ulicznych, muld zwalniających, o) montaż nowych znaków drogowych pionowych, montaż progów zwalniających, malowanie przejść dla pieszych zgodnie z wykonaną dokumentacją stałej organizacji ruchu. 2. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja drogi gminnej wraz z chodnikiem i skrzyżowaniami w ul. Mieszka I w Bobolicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ: Rozdział B "Opis przedmiotu zamówienia" i Rozdział C "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych". Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). 3. Warunki zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca/(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) wszystkie osoby, które wykonywać będą następujące czynności podczas realizacji zamówienia: - wykonanie robót ziemnych, montażowych w zakresie sieci kanalizacji deszczowej, - wykonanie nawierzchni chodnika i nawierzchni drogowej. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wyżej wskazanych przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 609100.14
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COLAS Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 49
Kod pocztowy: 62-070
Miejscowość: Palędzie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 826016.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 826016.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1022471.33
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.