To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-05
Ogłoszenie nr 500212064-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.
Narodowy Instytut Dziedzictwa: Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia, w zakresie części 1, jest w współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg Polska-Saksonia 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580964-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp" lub "ustawa": Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: "Pełnomocnik Zamawiającego"
Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest: Narodowy Instytut Dziedzictwa ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa NIP: 526-26-54-633 REGON: 015263890 Nr telefonu: 22 826 93 52 Nr faksu: 22 826 17 14 Strona internetowa: www.nid.pl e-mail:info@nid.pl na rzecz którego działa w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp" lub "ustawa": Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: "Pełnomocnik Zamawiającego"
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Dziedzictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 1526389000000,
ul. ul. Kopernika
,
00924
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 826 93 52, e-mail
mmarzec@nid.pl, faks
22 826 17 14.
Adres strony internetowej (url): www.nid.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/NID/8/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji do siedziby Zamawiającego lub miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w podziale na dwie części zamówienia: Część 1 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-6 1) Ochrona Zabytków nr 1/2018 ISSN - 500 egz. 2) Reportaże o wolontariacie dla dziedzictwa ISBN - 500 egz. 3) "Pomniki historii" wersja polska ISBN - 5500 egz. 4) "Pomniki historii" wersja angielska ISBN - 2000 egz. 5) Kalendarz kieszonkowy - 300 egz. 6) Kalendarz ścienny - 300 egz. Część 2 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-44 1) Informator opolski (ISBN) - 10 000 egz. 2) Informator śląski (ISBN) - 10 000 egz. 3) Informator świętokrzyski (ISBN) - 5 000 egz. 4) Informator wielkopolski (ISBN) - 2 000 egz. 5) Informator małopolski (ISBN) - 6 000 egz. 6) Informator łódzki (ISBN) - 8 000 egz. 7) Informator podlaski (ISBN) - 1700 egz. 8) Informator dolnośląski (ISBN) - 4500 egz. 9) Informator kujawsko-pomorski (ISBN) - 1500 egz. 10) Informator warmińsko-mazurski (ISBN) - 2 000 egz. 11) Informator mazowiecki (ISBN) - 5 000 egz. 12) Informator podkarpacki (ISBN) - 3 000 egz. 13) Informator lubuski (ISBN) - 1 400 egz. 14) Informator lubelski (ISBN) - 1 200 egz. 15) Pocztówko-ulotka - 45 500 szt. 16) Plakat ogólny A1 - 2070 szt. 17) Plakat ogólny A3 - 4280 szt. 18) Plakat ogólny B1 - 1150 szt. 19) Plakat poddruk A3 - 4470 szt. 20) Plakat z programem województwo łódzkie B1 - 200 szt. 21) Plakat Weekend otwarte pracownie B1 - 50 22) Plakat Weekend otwarte pracownie A3 - 50 23) Plakat Weekend otwarte kościoły A3 - 50 24) Plakat Weekend otwarte kościoły B1 - 50 25) Plakat z programem województwo śląskie B1 - 300 szt. 26) Plakat z programem województwo podlaskie B1 - 400 szt. 27) Plakat z programem województwo kujawsko-pomorskie B1 - 10 szt. 28) Plakat z programem województwo warmińsko-mazurskie B1 - 400 szt. 29) Plakat z programem województwo podkarpackie B1 - 300 szt. 30) Plakat z programem województwo lubelskie B1 - 50 szt. 31) Plakat z programem województwo lubuskie B1 - 130 szt. 32) Zaproszenia na zakończenie EDD w województwie dolnośląskim - 150 szt. 33) Dyplomy uczestnictwa - 80 szt. 34) Otmuchów miasto z historią (ISBN) - 350 egz. 35) Publikacja Kolumna Maryjna (ISBN) - 300 egz. 36) Wydruk plansz na wystawę pcv- 10 szt. plansz, 20 szt. wydruków 37) Publikacja do wystawy - 500 szt. 38) Mapa z zabytkami powiatu bocheńskiego - 15 tys.szt. 39) Plakat Weekend z Zabytkami powiat bocheński A1 - 150 szt. 40) Plakat Weekend z Zabytkami powiat bocheński A2 - 100 szt. 41) Plakat laminowany powiat bocheński - 6 szt. 42) Plakat na płycie PCV z nadrukiem plakatu - 10 szt. 43) Zaproszenie powiat bocheński - 150 szt. 44) Zaproszenie powiat bocheński - 150 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 A: Opis przedmiotu zamówienia - część 1 oraz załączniku nr 1 B: Opis przedmiotu zamówienia - część 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania zamówienia: część 1 - sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 28 grudnia 2018 r., z uwzględnieniem terminu realizacji zlecenia cząstkowego (druk i dostawa) - 14 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy materiałów do druku; część 2 - sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2018 r., z uwzględnieniem terminu realizacji zlecenia cząstkowego (druk i dostawa) - 7 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy materiałów do druku (a w przypadku pozycji, do której Zamawiający wskaże konieczność wykonania wydruku próbnego - od dnia akceptacji przez Zamawiającego wydruku próbnego). Skrócenie terminu realizacji zamówienia cząstkowego jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy obu części).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
217973.30
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łódzkie Zakłady Graficzne Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
207066.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-44 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122267.50
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Jański, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KOLUMB Krzysztof Jański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
141990.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy publikacji pt. "Parasol" oraz "Gustaw-Harnaś"
- Usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania oraz dostawy 2 wydań pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski"
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Jedzenie w sztuce"
- Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk broszury o obrazie "Sądu Ostatecznego" Hansa Memlinga (w trzech wersjach językowych)
- Druk i dostawa książki pn.: "Sylwester "Kris" Braun. Fotograf od powstania"
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.