eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212064-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Narodowy Instytut Dziedzictwa: Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia, w zakresie części 1, jest w współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg Polska-Saksonia 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580964-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp" lub "ustawa": Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: "Pełnomocnik Zamawiającego"


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest: Narodowy Instytut Dziedzictwa ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa NIP: 526-26-54-633 REGON: 015263890 Nr telefonu: 22 826 93 52 Nr faksu: 22 826 17 14 Strona internetowa: www.nid.pl e-mail:info@nid.pl na rzecz którego działa w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp" lub "ustawa": Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: "Pełnomocnik Zamawiającego"


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowy Instytut Dziedzictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 1526389000000, ul. ul. Kopernika , 00924 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 826 93 52, e-mail mmarzec@nid.pl, faks 22 826 17 14.
Adres strony internetowej (url): www.nid.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/NID/8/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji do siedziby Zamawiającego lub miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w podziale na dwie części zamówienia: Część 1 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-6 1) Ochrona Zabytków nr 1/2018 ISSN - 500 egz. 2) Reportaże o wolontariacie dla dziedzictwa ISBN - 500 egz. 3) "Pomniki historii" wersja polska ISBN - 5500 egz. 4) "Pomniki historii" wersja angielska ISBN - 2000 egz. 5) Kalendarz kieszonkowy - 300 egz. 6) Kalendarz ścienny - 300 egz. Część 2 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-44 1) Informator opolski (ISBN) - 10 000 egz. 2) Informator śląski (ISBN) - 10 000 egz. 3) Informator świętokrzyski (ISBN) - 5 000 egz. 4) Informator wielkopolski (ISBN) - 2 000 egz. 5) Informator małopolski (ISBN) - 6 000 egz. 6) Informator łódzki (ISBN) - 8 000 egz. 7) Informator podlaski (ISBN) - 1700 egz. 8) Informator dolnośląski (ISBN) - 4500 egz. 9) Informator kujawsko-pomorski (ISBN) - 1500 egz. 10) Informator warmińsko-mazurski (ISBN) - 2 000 egz. 11) Informator mazowiecki (ISBN) - 5 000 egz. 12) Informator podkarpacki (ISBN) - 3 000 egz. 13) Informator lubuski (ISBN) - 1 400 egz. 14) Informator lubelski (ISBN) - 1 200 egz. 15) Pocztówko-ulotka - 45 500 szt. 16) Plakat ogólny A1 - 2070 szt. 17) Plakat ogólny A3 - 4280 szt. 18) Plakat ogólny B1 - 1150 szt. 19) Plakat poddruk A3 - 4470 szt. 20) Plakat z programem województwo łódzkie B1 - 200 szt. 21) Plakat Weekend otwarte pracownie B1 - 50 22) Plakat Weekend otwarte pracownie A3 - 50 23) Plakat Weekend otwarte kościoły A3 - 50 24) Plakat Weekend otwarte kościoły B1 - 50 25) Plakat z programem województwo śląskie B1 - 300 szt. 26) Plakat z programem województwo podlaskie B1 - 400 szt. 27) Plakat z programem województwo kujawsko-pomorskie B1 - 10 szt. 28) Plakat z programem województwo warmińsko-mazurskie B1 - 400 szt. 29) Plakat z programem województwo podkarpackie B1 - 300 szt. 30) Plakat z programem województwo lubelskie B1 - 50 szt. 31) Plakat z programem województwo lubuskie B1 - 130 szt. 32) Zaproszenia na zakończenie EDD w województwie dolnośląskim - 150 szt. 33) Dyplomy uczestnictwa - 80 szt. 34) Otmuchów miasto z historią (ISBN) - 350 egz. 35) Publikacja Kolumna Maryjna (ISBN) - 300 egz. 36) Wydruk plansz na wystawę pcv- 10 szt. plansz, 20 szt. wydruków 37) Publikacja do wystawy - 500 szt. 38) Mapa z zabytkami powiatu bocheńskiego - 15 tys.szt. 39) Plakat Weekend z Zabytkami powiat bocheński A1 - 150 szt. 40) Plakat Weekend z Zabytkami powiat bocheński A2 - 100 szt. 41) Plakat laminowany powiat bocheński - 6 szt. 42) Plakat na płycie PCV z nadrukiem plakatu - 10 szt. 43) Zaproszenie powiat bocheński - 150 szt. 44) Zaproszenie powiat bocheński - 150 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 A: Opis przedmiotu zamówienia - część 1 oraz załączniku nr 1 B: Opis przedmiotu zamówienia - część 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia: część 1 - sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 28 grudnia 2018 r., z uwzględnieniem terminu realizacji zlecenia cząstkowego (druk i dostawa) - 14 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy materiałów do druku; część 2 - sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2018 r., z uwzględnieniem terminu realizacji zlecenia cząstkowego (druk i dostawa) - 7 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy materiałów do druku (a w przypadku pozycji, do której Zamawiający wskaże konieczność wykonania wydruku próbnego - od dnia akceptacji przez Zamawiającego wydruku próbnego). Skrócenie terminu realizacji zamówienia cząstkowego jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy obu części).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 217973.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Łódzkie Zakłady Graficzne Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chemików 2
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207066.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167215.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 261925.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-44

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122267.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krzysztof Jański, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KOLUMB Krzysztof Jański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaliny 7
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141990.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128563.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153815.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.