eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego oraz kontroli nad prawidłową koordynacją robót ogólnobudowlanych w zakresie realizacji zadania pn. "Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211673-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza: Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego oraz kontroli nad prawidłową koordynacją robót ogólnobudowlanych w zakresie realizacji zadania pn. "Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586552-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 000687617, ul. ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7391384, e-mail zp@mscz.pl, faks 22 7391368.
Adres strony internetowej (url): www.tworki.eu
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
ftp://przetargi.tworki.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego oraz kontroli nad prawidłową koordynacją robót ogólnobudowlanych w zakresie realizacji zadania pn. "Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/AM/11/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji obiektów i robót budowlanych oraz dostaw i usług w ramach kompleksowej realizacji inwestycji pn. "Zmiana organizacji ruchu na terenie MSCZ". Nie przewiduje się jakiegokolwiek ograniczania działalności Zamawiającego, poza okresowymi wyłączeniami poszczególnych odcinków robót,niezbędnych do wykonania zamierzenia. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia przez nadzór inwestorski i Zamawiającego, projektu organizacji budowy i robót,ograniczeń,zabezpieczeń i objazdów, z uwzględnieniem zapewnienia prawidłowego dojazdu i dojścia do każdego istniejącego obiektu szpitala, bezpieczeństwa pacjentów, personelu i osób odwiedzających oraz karetek i pojazdów służbowych korzystających z oddziałów specjalnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Zał. nr 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia; 2) Zał. nr 2.1 - Projekt budowlany; 3) Zał. nr 2.2. - Projekt rozbiórki; 4) Zał. nr 2.3a - Przedmiar robót - organizacja; 5) Zał. nr 2.3b - Przedmiar robót - rozbiórka Magazynu aptecznego. 3. Dokumentacja techniczna, tj. Zał. nr 2.1 - 2.3. do SIWZ znajdują się na stronie: ftp://przetargi.tworki.eu, login: przetargi, hasło: Tworki@przetargi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 276000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IWNiSE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grzybowska 87
Kod pocztowy: 00-844
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 787200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.