eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rajsko gmina Oświęcim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207890-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Zakład Komunalny Gminy Oświęcim Sp. z o.o.: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rajsko gmina Oświęcim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588884-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Komunalny Gminy Oświęcim Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36273401000000, ul. Sportowa 9, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 848 69 39, e-mail t.czubek@zkgo.gminaoswiecim.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zkgo.gminaoswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rajsko gmina Oświęcim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZKGO.P.2.2018.GA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej w sołectwie Rajsko, Gmina Oświęcim obejmującej: 1. Projekt budowlano-wykonawczy sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej o długości ok. 2,5 km wraz z tłoczniami ścieków, której przebieg określa Załącznik nr 8 do SIWZ, obejmującej odcinek od Szkoły Podstawowej przy ulicy Edukacyjnej, odcinek wzdłuż ulicy Różany Potok, przejście przez drogę wojewódzką DW 933(skrzyżowanie ulic Przemysłowej z Pszczyńską), odcinek biegnący ulicą Słowiańską do ulicy Janusza Korczaka z zakończeniem w studni przepompowni ścieków znajdującej się na terenie Fundacji "Bliżej Człowieka" przy ulicy Korczaka - 2. Projekt budowy przyłączy sanitarnych: a) szkołę podstawową przy ulicy Edukacyjnej, b) budynek Centrum Usług Wspólnych przy ulicy Edukacyjnej, c) budynek Ochotniczej Straży Pożarnej przy ulicy Św. Floriana, d) przedszkole samorządowe w Rajsku przy ulicy Rabatkowej, e) inne obiekty użyteczności publicznej będące w strefie planowanego zamierzenia f) w przypadku gospodarstw domowych (budynki jednorodzinne) w ilości min. 60, kanalizacja sanitarna zaprojektowana ma być do granicy posesji (nieruchomości) zakończona korkiem. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie projektu zagospodarowania terenu wykonany na zaktualizowanym podkładzie mapowym w skali 1:500 wraz z uzgodnieniami branżowymi i ZUDP, b) opracowanie projektów branżowych sieci kanalizacji sanitarnej w tym przyłączy wraz z ewentualnymi projektami w zakresie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, c) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków, pozwoleń i decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz do realizacji inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji, d) opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, e) uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji projektowej oraz projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych, f) uzgodnienie dokumentacji projektowej z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Oświęcim, ul. Ostatni Etap 6, g) uzyskanie zgody Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Oświęcim, ul. Ostatni Etap 6na włączenie zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej do sieci kanalizacyjnej będącej jego własnością oraz przyjęcia ścieków, h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę lub/i dokonanie zgłoszenia robót dla których pozwolenie nie jest wymagane w tym przypadku konieczne jest uzyskanie ze Starostwa braku sprzeciwu dokonanego zgłoszenia, i) bezpłatne udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, 4. Wymagania dotyczące opracowań projektowych i pełnienia nadzoru autorskiego: a) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapoznać się koncepcją techniczno-ekonomiczną odprowadzenia ścieków na terenie gminy Oświęcim dla zakresu Rajsko autorstwa firmy San Projekt S.C. (opracowanie w posiadaniu Urzędu Gminy Oświęcim z siedzibą przy ulicy Zamkowej 12 z grudnia 2012r). b) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapoznać się z koncepcją odprowadzenia ścieków z części obszaru sołectwa Rajsko, położonego w Gminie Oświęcim wraz oceną efektywności ekonomicznej wybranych elementów kanalizacji sanitarnej pkt. 7.1. kanalizacja grawitacyjna - Wariant A. (opracowanie w posiadaniu Zamawiającego) Załącznik Nr 9 do SIWZ c) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapoznać się koncepcją budowy ronda - skrzyżowanie drogi wojewódzkiej DW 933 (ulica Pszczyńska) z ulicą Przemysłową - Załącznik nr 10 do SIWZ. d) Odtworzenie dróg gminnych asfaltowych po wykonanej kanalizacji należy przyjąć na całej szerokości (zgodnie z pierwotnym stanem) wraz z podbudową i poboczami. e) Projekt powinien być tak opracowany, aby system kanalizacji umożliwiał odprowadzenie ścieków nie tylko z obszarów oznaczonych tym opracowaniem, ale przewidywał możliwość włączenia innych zlewni i terenów przewidzianych w przyszłości pod rozbudowę - dalsza część sołectwa Rajsko. f) Przedmiary robót powinny zawierać ich opis w kolejności technologicznej, z uwzględnieniem etapowości robót budowlanych, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych opracowanych na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.). g) Kosztorysy inwestorskie powinny być wykonane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389). h) Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.) oraz wytycznymi i uzgodnieniami Zamawiającego. i) Dokumentacja powinna zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe oraz prawomocne pozwolenie na budowę lub umożliwiać zgłoszenie robót dla których pozwolenie nie jest wymagane. j) Wykonawca w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie może wskazywać znaków towarowych, lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. W przypadku zastosowania w/w stwierdzenia "lub równoważne" Projektant zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności i w jaki sposób równoważność ta może być weryfikowana przez Zamawiającego. k) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. l) Dokumentacja winna być wykonana w stanie kompletnym, spójna i skorelowana we wszystkich branżach wchodzących w jej skład w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych, posiadać wszystkie niezbędne, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów. ł) Dokumentację projektową należy wykonać w formie papierowej w 8 egzemplarzach w tym 4 projekty budowlane i 4 projektów wykonawczych, natomiast kosztorysy, przedmiary robót i STWiOR w wersji papierowej w 2 egzemplarzach. m) Dokumentacja w formie elektronicznej dostarczana Zamawiającemu musi być zapisana na płycie CD/DVD w tym rysunki w formacie dwg oraz pdf, tekst w formacie .doc (Ms Word); .xls (Ms Excel). n) Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania w rozwiązaniach projektowych wyrobów budowlanych (materiałów i urządzeń) dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania z uwzględnieniem specyfiki zadania inwestycyjnego, którego dotyczą. o) W ramach prawa opcji, na pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie sprawować nadzór autorski nad robotami wykonywanymi w ramach i zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 5. Zakres rzeczowy obejmuje m.in. wykonanie: a) przedmiaru robót zawierającego opis robót budowlanych z uwzględnieniem etapowości ich realizacji, w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r, (Dz.U.Nr 202, poz. 2072) 3 egz. dla każdej z branż, b) kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (D.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004r.) 3 egz. dla każdej z branż, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych 3 egz., d) sporządzenia wyrysów i wypisów z rejestru gruntu w rozbiciu ujmujące parcele objęte inwestycją, uzyskanie zgody właścicieli działek na wejście w teren zarówno dla trasy kanalizacji jak i urządzeń (np. tłocznie, studnie kanalizacyjne, słupy energetyczne itp.). Zamawiający żądał będzie podpisu właścicieli nieruchomości na podkładzie mapowym z naniesioną trasą i urządzeniami. 6. Warunki realizacji: a) Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania Zamawiającego z treścią uzyskanych uzgodnień, b) w przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad i błędów kosztorysowych, projektant zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie i pokryć koszty robót budowlanych jako dodatkowych i niezbędnych do wykonania. c) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielania Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania Wykonawców w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. d) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub/i braku sprzeciwu dokonanego zgłoszenia. e) dokumentacja winna być sporządzona z zachowaniem przepisów prawa. 7. Rękojmia: Zamawiający wspólnie z Wykonawcą rozszerzają termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia do upływu terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady obiektu, wykonanego na podstawie dokumentacji - 5 lat od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Warunki odbioru prac: a) obiór dokumentacji odbędzie się w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokolarnego jej przekazania przez Wykonawcę. b) do składanej dokumentacji należy załączyć wykaz opracowań i oświadczeń projektanta o jej kompletności oraz zgodności jej wykonania z obowiązującymi przepisami. c) Zamawiający dokona jej sprawdzenia pod względem formalnym i w przypadku braku zastrzeżeń podpisze protokół odbioru. Protokół odbioru stanowił będzie podstawę do złożenia faktury za wykonane zamówienie. 9. Warunki rozliczenia: a) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego, b) rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową po otrzymaniu braku sprzeciwu lub/i prawomocnego pozwolenia na budowę, c) Zamawiający przewiduje częściowe fakturowanie w wysokości 80% wynagrodzenia ustalonego w ust. 1 po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego oraz po otrzymaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub/i dokonanego zgłoszenia robót. Pozostała kwota 20% wynagrodzenia zostanie zrealizowana po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub i braku sprzeciwu do zgłoszenia. c) termin płatności faktury częściowej i końcowej wynosi 21 dni od daty jej złożenia wraz z protokołem odbioru opracowania bez zastrzeżeń, e) z chwilą zapłaty wynagrodzenia za dokumentację projektową, Zamawiający nabywa nieodpłatnie na czas nieokreślony pełne autorskie prawa majątkowe do opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia, f) prawa te dotyczą następujących pól eksploatacji opracowań: wprowadzenie do komputera, jego utrwalenie i zwielokrotnienie, publikowanie w formie pisemnej i elektronicznej, umieszczanie na stronach internetowych Urzędu Gminy Oświęcim oraz innych podmiotów, g) Projektant nie będzie wnosił żadnych roszczeń związanych z wykorzystaniem opracowania projektowego przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ETGAR Krzysztof Wójcik
Email wykonawcy: biuro@etgar.pl
Adres pocztowy: ul. Zakopiańska 73/306
Kod pocztowy: 30-418
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89913.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.