eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Przebudowa budynku Domu Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle z podziałem na zadaniaZadanie nr 1Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 2Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 3Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 4Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207604-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Miasto Rybnik: Przebudowa budynku Domu Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 2: Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 3: Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 4: Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578964-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Domu Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 2: Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 3: Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 4: Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.83.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zakres robót: - dostawa i instalacja szerokopasmowego systemu frontowego, - dostawa i instalacja głośników niskotonowych systemu frontowego, - dostawa i instalacja głośników szerokopasmowych pracujących jako frontfill, - dostawa i instalacja wzmacniaczy mocy, - dostawa i instalacja monitorów scenicznych, - dostawa i instalacja konsoli fonicznej, - dostawa i instalacja mikrofonów i akcesoriów scenicznych oraz okablowania mobilnego, - dostawa i instalacja mikrofonów bezprzewodowych wraz z akcesoriami i okablowaniem, - dostawa i instalacja szaf dystrybucyjnych wraz z wykonaniem okablowania do urządzeń. Minimalne parametry urządzeń oraz ilości zostały określone w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2: Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zakres robót: - instalacja oświetlenia podstawowego oraz ewakuacyjnego sceny i widowni, - instalacja gniazd regulowanych GR, - instalacja gniazd sterowanych GS, - instalacja gniazd akustyki, - instalacja gniazd DMX, - instalacja gniazd RJ-45, - budowa tras kablowych z systemowych koryt kablowych metalowych. Minimalne parametry urządzeń oraz ilości zostały określone w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zadanie nr 3: Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zakres robót: - doposażenie istniejącej centrali wentylacyjnej w sekcje chłodnicy freonowej wraz z agregatem, - wymiana wentylatorów w centrali wentylacyjnej, - wymiana szafy zabezpieczająco-sterującej, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilania sekcji chłodnicy wraz z agregatem, - wykonanie czynności serwisowych istniejącej centrali wentylacyjnej. Minimalne parametry urządzeń oraz ilości zostały określone w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zadanie nr 4: Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane (malarskie) sali widowiskowej, sceny oraz korytarza pod sceną oraz renowacja podłogi sceny w zakresie określonym w przedmiarze robót w STWiOR, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów z poszpachlowaniem ubytków i nierówności, - dwukrotne gruntowanie powierzchni tynków ścian i sufitów, - dwukrotne malowanie farbą matową w kolorze czarnym tynków ścian i sufitów sceny oraz korytarza pod sceną, - dwukrotne malowanie farbą akrylową tynków drapanych sali kinowej oraz obudów kanałów wentylacyjnych, - renowacja istniejącej posadzki sceny polegająca na cyklinowaniu, przeszlifowaniu, odpyleniu i lakierowaniu powierzchni posadzki sceny i schodów prowadzących z widowni na scenę z wymianą listew cokołowych (drewno dębowe) wraz z impregnacją ogniochronną nowych elementów drewnianych. Lakierowanie powierzchni drewnianych lakierem o wysokiej odporności na ścieranie, udar i zarysowania, przeznaczonym do powierzchni drewnianych intensywnie eksploatowanych, do obiektów użyteczności publicznej. Lakier antypoślizgowy, trudnozapalny, powłoka malarska zgodna z istniejącą obecnie kolorystyką (czarna), - zabezpieczenie elementów wyposażenia sali kinowej i sceny przed robotami malarskimi wraz z ewentualnym demontażem i ponownym montażem elementów utrudniających wykonanie robót malarskich. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. (dotyczy zad. 1, zad. 2, zad. 3) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. (dotyczy zad. 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: zad. 1 - roboty elektryczne przy wykonaniu systemu nagłośnienia tj. montaż głośników, naświetlaczy, wzmacniaczy mocy, miksera, mikrofonów - uruchomienie, konfiguracja i testowanie systemu. zad. 2 - wykonanie sterowania oświetleniem, - montaż lamp, - uruchomienie, konfiguracja i testowanie systemu. zad. 3 - montaż i uruchomienie klimatyzatorów zad. 4 - wykonanie robót malarskich W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45331000-6, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 395868.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROLAUD Rafał Januszek
Email wykonawcy: sklep@stagebox.pl
Adres pocztowy: ul. M. Konopnickiej 29
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 486669.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 486669.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 486669.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe na modernizację instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle, zostało unieważnione, gdyż jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp ponieważ wadium zostało wniesione po upływie terminu składania ofert. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KLIWENT Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: biuro@kliwent.eu
Adres pocztowy: ul. Lipowa 22
Kod pocztowy: 44-207
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40490.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46637.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34428.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60275.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.