eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-28

Ogłoszenie nr 500205175-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard: Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: "Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.1 Zrównoważona multimodalna mobilnosc miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568378-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500140519-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, Krajowy numer identyfikacyjny 330920452, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943122310, e-mail um.sekretariat@bialogard.info, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.bialogard.info
Adres profilu nabywcy: http://bip.bialogard.info/index.php?id=63706

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu. 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.2.1 Dostawę z montażem 150 energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED z redukcją mocy i demontaż istniejącego oświetlenia, według wykazu: - ul. Bolesława Śmiałego - 15 opraw LED z redukcją - moc 27 W, min. 3098 lm na 14 słupach; - ul. Gryfitów - Ks. Bogusława X - 26 opraw LED z redukcją (24 szt. - moc 27 W, 2 szt. - moc 28 W) min. 3098 lm na 21 słupach; - ul. Jagiełły - 12 opraw LED z redukcją - moc 27 W, min. 2900 lm na 11 słupach; - ul. rtm. Pileckiego - 16 opraw LED z redukcją - moc 27 W, min. 2900 lm na 16 słupach; - ul. Szosa Połczyńska - 38 opraw LED z redukcją - moc 60 W, min. 6441 lm na 38 słupach; - ul. Wiślana - 12 opraw LED z redukcją - moc 27 W, min. 3098 lm na 12 słupach; - ul. Władysława IV - 8 opraw LED z redukcją - moc 27 W, min. 2147 lm na 8 słupach; - ul. Zwycięstwa - 23 oprawy LED z redukcją (14 szt. - moc 60 W, min. 6700 lm, 9 szt. - moc 28 W, min. 2147 lm, w tym 6 opraw czarnych) na 23 słupach. 2.2.2 Transport i złożenie zdemontowanych opraw na odległość do 5 km na bazę w Klępinie. 2.2.3 Montaż 2 tablic informacyjnych i 2 tablic pamiątkowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.3 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unie Europejska ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: "Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Os Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.1 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu. 2.4 Prace towarzyszące oraz tymczasowe konieczne do uwzględnienia: 2.4.1. oznakowanie, ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu robót, uporządkowanie go po wykonaniu przedmiotu zamówienia i usunięcie ewentualnych usterek powstałych w trakcie prowadzenia robót, 2.4.2. wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu, 2.4.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2.4.4. zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), 2.4.5. organizacja zaplecza budowy, 2.4.6. organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. 2.5. Wykonawca jest zobowiazany do: 2.5.1 zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), 2.5.2 sporządzenia przed rozpoczęciem prac planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.5.3 oznakowana i zabezpieczenia terenu prac, 2.5.4 zapewnienia na terenie prac oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie prac, 2.5.5 zgłaszania inżynierowi kontraktu terminu zakończenia prac zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiazany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, 2.5.6 wykonania prac montażowych zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, 2.5.7 utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób niepowodujący kolizji, 2.5.8 zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 2.5.9 stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, 2.5.10 skompletowania wszystkich wyników badan, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, 2.5.11 wykonania dokumentacji powykonawczej, 2.5.12 wykonania dodatkowych badan, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości prac lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, 2.5.13 zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, 2.5.14 po zakończeniu prac montażowych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, 2.5.15 niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, 2.5.16 ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31520000-7


Dodatkowe kody CPV: 31530000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264288.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kancelaria.oswietlenie@energa.pl
Adres pocztowy: ul. Rzemieślnicza 17/19
Kod pocztowy: 81-855
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129272.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124079.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167237.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: wykonanie demontażu i montażu oświetlenia, wykonanie prac towarzyszących i tymczasowych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.