To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-27
Ogłoszenie nr 500204667-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.
Zarząd Nieruchomości Komunalnych: Roboty budowlane polegające na modernizacji i remoncie budynku (i ogrodzenia) przychodni zdrowia i biblioteki położonego przy ul. Krężnickiej 125a w Lublinie wraz z parkingiem i dojazdem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594342-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Nieruchomości Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 43078394000000,
ul. ul. Grodzka
12,
20112
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 371 200, e-mail
znk@znk-lublin.pl, faks
815 371 201.
Adres strony internetowej (url): www.znk-lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na modernizacji i remoncie budynku (i ogrodzenia) przychodni zdrowia i biblioteki położonego przy ul. Krężnickiej 125a w Lublinie wraz z parkingiem i dojazdem
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i remoncie budynku (i ogrodzenia) przychodni zdrowia i biblioteki położonego przy ul. Krężnickiej 125a w Lublinie wraz z parkingiem i dojazdem. Roboty budowlane obejmują w szczególności: - remont ścian zewnętrznych i wejścia do budynku - naprawę pęknięć ścian zewnętrznych i nadproży - docieplenie ścian zewnętrznych oraz murów piwnic - docieplenie stropodachu z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej - przebudowę kominów - odtworzenie instalacji odgromowej - remont wyjścia na dach z wymianą wyłazu - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej przy wejściu do budynku - przebudowę ściany zewnętrznej przy wejściu do budynku z gazobetonu grub. 30 cm - przebudowę schodów zewnętrznych i pochylni - remont obudowy wejścia do piwnicy z wymianą drzwi zewnętrznych - wymianę drzwi do pomieszczenia gospodarczego i śmietnika - wykonanie oświetlenia terenu wokół budynku (zamontowanego na ścianach budynku) - wykonanie chodnika od strony północno-wschodniej - wymianę ogrodzenia działki od strony północno-wschodniej długości ok.59 mb (ogrodzenie metalowe nawiązujące do istniejącego) - remont ogrodzenia z wymianą słupków i furtek od ul. Krężnickiej i ul. Pszczelej (obejmuje demontaż przęseł, słupków, furtek, remont cokołu, renowację i naprawę przęseł, wykonanie nowych furtek, montaż nowych słupków w stopie betonowej) -utwardzenie nawierzchni działki dla miejsc postojowych i podjazdu dla karetki z kostki betonowej z wydzieleniem miejsc parkingowych - wykonanie zjazdu na działkę z drogi gminnej (ulica Pszczela) - montaż bramy wjazdowej przesuwnej z automatyką szerokości 4,0 m - montaż stojaków dla rowerów i ławek przed budynkiem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45112000-5, 45453000-7, 45450000-6, 45320000-6, 45260000-7, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45233250-6, 45233000-9, 45310000-3, 45311000-0, 45312311-0, 45314300-4, 45315100-0, 45315700-5, 45316000-5, 45316100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
377599.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe Henryk Pytka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
457859.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty elektryczne IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
377599.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe Henryk Pytka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
457859.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.