eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego- postępowanie II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-27

Ogłoszenie nr 500203940-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego- postępowanie II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572599-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 001020884, ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48 68 4560700, e-mail is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks 68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego- postępowanie II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0801-ILZ.260.27.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych i wykończeniowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie Województwa lubuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 1 - 5 do SIWZ) i projekt umowy wraz z załącznikami, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. UWAGA: Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć następujących części: 1) Część I - Remont schodów zewnętrznych w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. 2) Część II - Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie. 3) Część III - Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu. 4) Część IV- Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. 5) Część V-Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45421131-1, 45450000-6, 45442200-9, 45431000-7, 45410000-4, 44221000-5, 45421132-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do następujących części zamówienia: II (Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie), III (Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu), IV (Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze) i V (Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie), w sytuacji gdy uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację zadań opisanych w pkt 12 zał. nr 2 do SIWZ, pkt 12 zał. nr 3 do SIWZ w pkt 12 zał. nr 4 do SIWZ oraz w pkt 12 zał. nr 5 do SIWZ. Informacje o zasadach, na jakich Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji opisane są w pkt 12 zał. nr 2 do SIWZ, w pkt 12 zał. nr 3 do SIWZ, w pkt 12 zał. nr 4 do SIWZ oraz w pkt 12 zał. nr 5 do SIWZ oraz we Wzorze Umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont schodów zewnętrznych w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 12 lipca 2018 r. W wyznaczonym terminie na I część wpłynęły 2 oferty. Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty. Ceny ww. ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170731.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy: adam.graf@firmagraf.pl
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13 s
Kod pocztowy: 61-686
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207870
Oferta z najniższą ceną/kosztem 207870
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 371460
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 12 lipca 2018 r. W wyznaczonym terminie na III część wpłynęła 1 oferta. Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty. Ceny ww. oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26016.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. ARTKAR Sławomir Młodzeniak
Email wykonawcy: slawek@artkar.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kręta 5
Kod pocztowy: 65-001
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100860
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 12 lipca 2018 r. W wyznaczonym terminie na V część wpłynęła 1 oferta. Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty. Cena ww. oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.