Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-08-27
Ogłoszenie nr 500203723-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.
Puławy: Osiedlowy plac rekreacyjny - modernizacja terenu zielonego w ciągu pieszo - rowerowym przed ZSO Nr 22 w Puławach OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 43226446300010,
ul. ul. Skowieszyńska
51,
24100
Puławy, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 884 090, e-mail
dorota.mieczkowska@zdm.pulawy.pl, faks
818 884 847.
Adres strony internetowej (url): www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Osiedlowy plac rekreacyjny - modernizacja terenu zielonego w ciągu pieszo - rowerowym przed ZSO Nr 22 w Puławach
Numer referencyjny
ZDM.421.30.2018.DM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu w obrębie działek Nr 502/36 i 502/82 (obręb Miasto Puławy) w Puławach (vis a vis ZSO Nr 2 w Puławach) w formie ogólnodostępnego skweru, terenu rekreacyjno - wypoczynkowego dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
II.5) Główny Kod CPV:
45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.), który brzmi cyt.: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
W przypadku tego zamówienia zostało przeprowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP dnia 02.07.2018 r. pod Nr 582270-N-2018). W terminie do złożenia ofert, tj. do dnia 17.07.2018 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym dnia 17.07.2018 r. na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie. Ponieważ w konsekwencji powyższego zaistniała ww. przesłanka ustawowa Zamawiający dokonał wyboru przeprowadzenia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych, znak sprawy DZ-23/50/24
- Dostawa tlenku glinu prażonego Al2O3 w ilości 72 000kg
- Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I ZESTAWÓW DO BIOLOGII MOLEKULARNEJ W ROKU 2024 - POSTĘPOWANIE POWTÓRZONE
- Wynajem aparatury medycznej do wykonywania 90 zabiegów w asyście robota chir. oraz zakup materiałów zużywalnych w ilości 90 zestawów, koniecznych do wykonywania zabiegów z wykorzystaniem robota chir.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych płytami IOMB
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
- Budowa ulicy bocznej (sięgacz) od ul. Prusa w Pruszkowie
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.