Ogłoszenie z dnia 2018-08-26
Ogłoszenie nr 500203560-N-2018 z dnia 26-08-2018 r.
Lidzbark Warmiński: Zakup wraz z dostawą fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Lidzbarku Warmińskim.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542460-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500078856-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500095723-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia, Krajowy numer identyfikacyjny 446147100000,
ul. ul. Orła Białego
10,
11100
Lidzbark Warmiński, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 672 664, e-mail
psm.lidzbark@interia.pl, faks
897 672 664.
Adres strony internetowej (url): www.szkolamuzycznalidzbark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja oświaty
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Lidzbarku Warmińskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-1/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez wykonawcę do siedziby zamawiającego, transportem własnym, jednego fortepianu wyprodukowanego nie później niż w 2005 roku z pokrowcem i ławą do fortepianu.
II.4) Główny kod CPV: 37311000-1
Dodatkowe kody CPV:
37320000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin dostawy przedmiotu zamówienia od 20 listopada 2018 r. do 1 grudnia 2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: - | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
30/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Silesia Music Center sp. z o. o. ,
,
ul. Partyzantów 6 ,
32-650,
Kęty , kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zadeklarował wcześniejszą dostawę przedmiotu umowy, co jest korzystne dla Zamawiającego, a czego nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.