eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Wyposażenie obszaru w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-23

Ogłoszenie nr 500201967-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.

Burmistrz Miasta i Gminy: "Wyposażenie obszaru w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn.: "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne". Projekt pn. "Rozwój społeczno - gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko - Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne" jest planowany do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Rozwój miast, działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594981-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wyposażenie obszaru w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSID.271.48.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia. Dostawa 37 kompletów pojemników do segregacji odpadów (kosze uliczne). Komplet pojemników składa się z 3 pojemników na odpady segregowane o pojemności od 30 do 45 l każdy oraz 1 pojemnika na odpady pozostałe o pojemności od 40 do 55 l, wyposażonego w popielniczkę o pojemności min. 0,2 l. Komplet pojemników może być łączony w zintegrowany zestaw. Przewiduje się zestawianie pojemników w układzie osiowym. Pojemniki muszą być zamknięte od góry z otworem wrzutowym z boku lub zabezpieczone daszkiem. Opróżnianie - poprzez uchylanie pojemnika po usunięciu blokady. System blokowania i uchylania musi umożliwić proste i szybkie opróżnianie pojemnika z uwzględnianiem wymiany worka umieszczonego w pojemniku wewnętrznym. Zamek blokady wykonany ze stali nierdzewnej. Pojemniki muszą być wyposażone w kotwy M10 umożliwiające ich montaż do podłoża. Wykonawca doręczy wraz z pierwszą dostawą pojemników instrukcję producencką ich kotwienia. Wszystkie pojemniki powinny być fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i uszkodzeń, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywane. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie miasta. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dostarczonej partii pojemników. Dłuższy niż w/w okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym SIWZ. Wymagania materiałowe: * Konstrukcja nośna i obudowa pojemnika - blacha stalowa spawana o grubości min. 3 mm pokryta warstwą ochronną cynku o grubości od 40 do 60 ?m. * Powłoka wykończeniowa - poliestrowy piecowy lakier proszkowy o strukturze matowej o grubości 60 - 80 ?m. Kolor RAL 7016 lub inny podobny z palety RAL - w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na pojemnikach należy wykonać metodą malowania (sitodruk) oznaczenia rodzaju odpadów, w kolorystyce zgodnej z oznaczeniami do selekcji odpadów, tj: tworzywa sztuczne, metal - kolor żółty, papier - kolor niebieski, szkło - kolor zielony. Dodatkowo na każdym komplecie należy umieścić herb Gminy Busko-Zdrój. Forma graficzna oznaczenia pojemników wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. * Pojemnik wewnętrzny - blacha ocynkowana o grubości 0,8 mm. Konstrukcja pojemnika powinna zapewniać łatwość umieszczania w nim worka na odpady. * Popielniczka - stal nierdzewna Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn.: "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne" Projekt pn. "Rozwój społeczno - gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko - Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne" jest planowany do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Rozwój miast, działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich. 2. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136530.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: mmcite4 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handel@mmcite.pl
Adres pocztowy: ul. Piekarska 86
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko - Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195353.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195353.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195353.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.