eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-23

Ogłoszenie nr 500201802-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.

Prezydent Miasta Świdnicy: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572464-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500143941-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Świdnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58100 Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.um.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P-74/VII/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia został podzielony na trzy zadania: 1.1. Zadanie nr 1: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych nr 10, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26 przy ul. Dębowej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej". 1.2. Zadanie nr 2: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych nr 11, 43, 45, 47, 49 przy ul. Wrocławskiej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej". 1.3. Zadanie nr 3: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ulicach: Rynek 10-10a i 1 Maja 25 w Świdnicy oraz budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach wielorodzinnych przy ulicach: Słowackiego 10, Kościelnej 10, Kościelnej 11 w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową przez: a) INSTAL PROJEKT Agnieszka Sakowska, ul. 1 Maja 27/5, 58-100 Świdnica - dot. zadania nr 1 i zadania nr 3 (Słowackiego 10), b) Biuro Projektowe AKAPIT, ul. Pierwszej Brygady 40, 49-300 Brzeg - dot. zadania nr 2 (Wrocławska 11), c) MKG Pracownia Projektowo - Usługowa , ul. Z. Nałkowskiej 23/4, 58-309 Wałbrzych - dot. zadania nr 2 (ul. Wrocławska 43, 45, 47, 49) i zadania nr 3 (Kościelna 10 i 11), d) INVENT Pracownia Projektowo- Wykonawcza, mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica - dot. zadania nr 3 (Rynek 10-10a i 1 Maja 25). 2.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna w katalogu zamówienia publiczne 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Uwaga! Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów do oferty, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych, a w przypadku negatywnej opinii oferta zostanie odrzucona, jako niezgoda z SIWZ. Zakop i montaż indywidualnych ciepłomierzy jest po stronie właściciela mieszkania i nie obejmuje tego przedmiotowe postępowanie. Wykonawca w miejscu zaprojektowanego ciepłomierza w szafce ma zamontować wstawkę. 2.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 2.4.1. dokumentację projektową, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powyżej, 2.4.2. dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2.5. Warunki wykonywania robót. 2.5.1. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami bhp, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 2.5.2. Wprowadzenie Wykonawcy na budowę nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.5.3. Zamawiający zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.5.4. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być nowe i odpowiadać parametrom podanym w projekcie, muszą posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, przed ich dostarczeniem na plac budowy, po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, należy przedłożyć Zamawiającemu. 2.5.5. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały zostaną zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcę i będą stanowić jego koszt. Materiały te muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.5.6. Wykonawca obowiązany jest do stosowania wyłącznie wyrobów budowlanych nadających się do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spełniające w całości wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 z późn. zm.). 2.5.7. Wykonawca zapewnia sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego i ofertą przetargową. 2.5.8. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.5.9. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania odbioru przedmiotu umowy do 15.10.2018 r. 2.5.10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nienadających się do ponownego wbudowania z wyjątkiem przypadku pisemnego wniosku właściciela mieszkania do Wykonawcy robót o pozostawienie materiałów z jednoczesnym wskazaniem miejsca ich złożenia Wykonawca protokolarnie przekaże je właścicielowi mieszkania (tj. m.in. pieców kaflowych, kominków, grzejników i rur). 2.5.11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w/w protokołu lub właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.5.12. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem i na własny koszt tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie budowy takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 2.5.13. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy. 2.5.14. Zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy są objęte ceną ofertową. 2.5.15. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.5.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usunięcia wad. 2.5.17. Uzyskanie opinii kominiarskich potwierdzających odcięcie paleniska od przewodu spalinowego. 2.5.18. Wykonawca ponosi koszty prób, badań, odbiorów technicznych itp. 2.5.19. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z postępów prac w mieszkaniu i częściach wspólnych (w szczególności przed rozpoczęciem realizacji oraz po jej zakończeniu). 2.5.20. Po zamontowaniu wodomierzy na instalacji ciepłej wody użytkowej Wykonawca zobowiązany jest do ich zaplombowania. Budynki i mieszkania w trakcie realizacji robót budowlanych są stale zamieszkałe. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić swobodny dostęp do tych obiektów i bezpieczne ich użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. Uzgodnienie terminu realizacji robót w poszczególnych mieszkaniach leży po stronie Wykonawcy, który winien uzgodnić go z właścicielem mieszkania. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 2.6. Warunki odbioru robót. 2.6.1. Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.6.2. Wykonawca będzie sukcesywnie przekazywał do odbioru przedmiot umowy (tj. kompleksowo wykonane roboty budowlane w danym budynku). W dniu zgłoszenia gotowości danego budynku do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty wymagane jak przy odbiorze przedmiotu umowy. 2.6.3. Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe robót budowlanych wykonanych w mieszkaniach i częściach wspólnych w budynkach protokołami potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. Odbiór częściowy może nastąpić po wykonaniu wszystkich robót budowlanych w mieszkaniu lub części wspólnej zgodnie z dokumentacją projektową. 2.6.4. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególności: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, itp. 2.6.5. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbiorów będzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiającego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokół sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 2.6.6. Strony postanawiają, że z czynności odbiorowych będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.6.7. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: 2.7. jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki, jeżeli taka nastąpi, 2.8. jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: ? jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie, ? jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki. 2.8.1. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót w danym budynku będzie wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz uruchomienie węzła cieplnego i umożliwienie dostarczenia ciepła do odbiorców w danym budynku. 2.8.2. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione: a) oświadczenie kierownika budowy: ? zgodności wykonania wewnętrznej instalacji z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami, ? doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy - budynku i lokalu, a także - w razie potrzeby ulicy, sąsiedniej nieruchomości, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2.8.3. Po zakończeniu robót w każdym mieszkaniu i budynku Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy robót w danym budynku. W przypadku zaniechania wykonania tego obowiązku, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3. Lokalizacja i opis stanu istniejącego Szczegółowy opis stanu istniejącego danego budynku znajduje się w dokumentacji projektowej danego budynku. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach - główny przedmiot, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 5. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.1. Przedmiotem zamówienia został podzielony na trzy zadania: a) Zadanie nr 1: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych nr 10, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26 przy ul. Dębowej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej". b) Zadanie nr 2: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych nr 11, 43, 45, 47, 49 przy ul. Wrocławskiej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej". c) Zadanie nr 3: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ulicach: Rynek 10-10a i 1 Maja 25 w Świdnicy oraz budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach wielorodzinnych przy ulicach: Słowackiego 10, Kościelnej 10, Kościelnej 11 w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej". 6.2. Wykonawca może składać ofertę na każde z wyżej wymienionych zadań. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w łącznej kwocie 405.000,00 zł brutto (dla zadania nr 150.000,00 zł brutto; dla zadania nr 2: 125.000,00 zł brutto; dla zadania nr 3: 130.000,000 zł brutto) w zakresie robót instalacyjnych w budynkach, instalowania centralnego ogrzewania, robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych, ogólnych robót budowlanych związanych z budową rurociągów, robót budowlanych w zakresie kładzenia rurociągów, robót izolacyjnych, robót instalacyjnych elektrycznych oraz robót budowlanych wykończeniowych. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP) polegających na wykonaniu następujących prac: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty montażowe instalacyjne centralnego ogrzewania w budynkach, c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, d) roboty instalacyjne elektryczne, e) roboty budowlane związane z budową i kładzenia rurociągów, f) roboty budowlane wykończeniowe. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 9, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 12.1. przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imię i nazwisko osób, które będą świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu ) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 12.2. okazanie dokumentów potwierdzających opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o prace (wraz informacją o liczbie odprowadzanych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 12.3 sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w Załączniku nr 4 do umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 13. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 12 pkt. 12.1. i 12.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej § 9 ust. 1 pkt 6 wzorze umowy załączonym do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 14. Kontrola, o której mowa w ust. 12 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 15.10.2018 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45330000-9, 45231100-6, 45231110-9, 45320000-6, 45310000-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych nr 10, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26 przy ul. Dębowej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1110508.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Technika Grzewcza Jarosław Szymczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Lipowa 2
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 993600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 993600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1230000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych nr 11, 43, 45, 47, 49 przy ul. Wrocławskiej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 855740.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Technika Grzewcza Jarosław Szymczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 2
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 766800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 766800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1072440
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ulicach: Rynek 10-10a i 1 Maja 25 w Świdnicy oraz budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach wielorodzinnych przy ulicach: Słowackiego 10, Kościelnej 10, Kościelnej 11 w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, (...)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 926966.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Technika Grzewcza Jarosław Szymczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Lipowa 2
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 842400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 842400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1060000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.