eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500198878-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego: "Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587987-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500168366-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 28854400000, ul. ul. Kościelna 13, 41200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 660 885, e-mail dyrektor@imp.sosnowiec.pl, faks 322 661 124.
Adres strony internetowej (url): www.imp.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu Lp. Parametry wymagane dla analizatora Parametr wymagany TAK/NIE Odpowiedź Wykonawcy Tak/NIE 1. Dwa analizatory biochemiczne o identycznych parametrach pracujące na tych samych odczynnikach, wyposażone w podajnik próbek umożliwiający aspirację materiału do badań biochemicznych i toksykologicznych z tej samej próbki, pracujące w trybie "pacjent po pacjencie" wraz z odpowiednim stołem (jeżeli niezbędny). TAK 2. Jeden analizator fabrycznie nowy, drugi nie starszy niż 2015r. TAK 3. Świadectwo CE dla każdego analizatora. TAK 4. Instrukcja obsługi w języku polskim. TAK 5. Sprzęt dodatkowy : stacja uzdatniania wody o parametrach niezbędnych do prawidłowej pracy analizatora (1 szt.), klimatyzator (1szt.). Dla każdego analizatora UPS, komputer, drukarka itp. TAK 6. Wewnętrzny laboratoryjny system informatyczny LIS, zapewniający integrację przedmiotu zamówienia oraz 6-ciu dodatkowych analizatorów będących na wyposażeniu laboratorium, 4 stanowiska komputerowe wyposażone w jednostkę centralną, monitor, klawiaturę i mysz, czytnik kodów kreskowych, 4 drukarki ( w tym 1 do kodów kreskowych). Ogólne wymagania w załączniku nr 2. TAK 7. Identyfikacja odczynników i próbek za pomocą barkodu. TAK 8. W okresie dzierżawy bezpłatne przeglądy techniczne (usługa i wymienione części zużywalne i materiały eksploatacyjne) min. 1 raz w roku obejmujące analizatory, stację uzdatniania wody, klimatyzator, komputery i drukarki systemu LIS. TAK 9. W okresie dzierżawy bezpłatna naprawa analizatorów, stacji uzdatniania wody i klimatyzatora (usługa i części zamienne). TAK 10. Czas oczekiwania na usunięcie ewentualnej awarii nie dłuższy niż 24 godziny w dni robocze. TAK 11. Realizacja zamówienia na odczynniki/ kalibratory/ płyny systemowe w trybie zwykłym do 5 dni kalendarzowych, w trybie pilnym do 48 godz. TAK 12. Dwukierunkowy interfejs do współpracy z siecią informatyczną LIS, dostępna opcja wysyłania zapytań do komputera głównego. TAK 13. Chłodzona przestrzeń na odczynniki na pokładzie analizatorów zapewniająca stałą rzeczywistą temperaturę odczynników. TAK 14. Priorytetowe podawanie i oznaczanie próbek pilnych. TAK 15. Dziennik czynności konserwacyjnych. TAK 16. Pomoc elektroniczna dla kodów błędów. TAK 17. Odczynniki gotowe do natychmiastowego wstawienia do analizatora (do pracy) bezpośrednio po wyjęciu z lodówki. TAK 18. Termin ważności odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych na opakowaniu min. 6 m-cy (licząc od daty dostarczenia). TAK 19. Pojemnik odczynnikowy, np. kaseta, kardridż, itp. o pojemności nie większej niż 250 testów dla badań toksykologicznych (leki, narkotyki,etanol). TAK 20. Czujniki dozowania odczynnika (detekcja pęcherzyków powietrza/spienienia odczynnika). TAK 21. Czujnik obecności próbki, skrzepów i pęcherzyków powietrza. TAK 22. Możliwość stałego kontrolowania poziomu odczynników i materiałów zużywalnych. TAK 23. Możliwość automatycznego rozcieńczania próbki po przekroczeniu liniowości metody dla przynajmniej 80% oznaczanych testów. Dla pozostałych testów możliwość rozcieńczania manualnego po przekroczeniu liniowości metody. TAK 24. Wbudowany system wewnętrznej kontroli jakości. TAK 25. Sposób mycia sond/igieł pobierających zapewniający wartość współczynnika przenoszenia poniżej wartości istotnych klinicznie. TAK 26. Dostęp do próbki zaraz po zaaspirowniu przez analizator. TAK 27. Praca całodobowa z możliwością dostawienia kolejnych próbek w każdym momencie pracy analizatora. TAK 28. Wymagane metody pomiaru: fotometria, turbidymetria, polaryzacja fluorescencji. TAK (podać metody pomiaru) 29. Analiza w fazie ciekłej. TAK 30. Pojemność karuzeli odczynnikowej dla nie mniej niż 30 oznaczeń (chłodzonych pozycji) dla każdego z analizatorów. TAK (podać liczbę miejsc na pokładzie) 31. Możliwość wykonywania badań w surowicy, osoczu, krwi pełnej, moczu. TAK 32. Stabilność odczynnika na pokładzie po otwarciu nie mniej niż 5 tygodni dla przynajmniej 80% oznaczanych parametrów. TAK 33. Częstotliwość kalibracji nie częściej niż co 14 dni dla nie mniej niż 80% wymaganych parametrów. TAK 34. Odczynniki płynne i gotowe do użycia dla nie mniej niż 90% wymaganych parametrów biochemicznych i 100 % wymaganych parametrów toksykologicznych, tj. leki, narkotyki, alkohol etylowy(oryginalna kaseta, fleks, kartridż itp.), bez potrzeby przygotowania/zmieszania/rozpuszczania itp. Załącznik nr 1. TAK 35. Możliwość przechowywania rozpoczętego odczynnika w lodówce poza analizatorem. TAK Ilość badań wykonanych w 2016 i 2017 roku. Uwzględniono wyłącznie liczbę pacjentów - bez kalibracji, kontroli i powtórzeń (rozcieńczenia). 1. Acetaminofen (paracetamol) - surowica/osocze (286 w 2016r; 289 w 2017r) 2. Albuminy - surowica/osocze (27 w 2016r; 24 w 2017r) 3. Alkohol etylowy - surowica/osocze/krew pełna (1200 w 2016r; 621 w 2017) 4. Amfetamina - mocz (151 w 2016r; 216 w 2017r) 5. Amoniak - surowica/osocze (146 w 2016r; 122 w 2017r) 6. Amylaza - surowica/osocze/mocz (97 w 2016r; 112 w 2017r) 7. Benzodwuazepiny - surowica/osocze (1530 w 2016r; 1294 w 2017r) 8. Białko całkowite - surowica/osocze (111 w 2016r; 149 w 2017r - razem z białkiem w moczu) 9. Białko - mocz 10. Bilirubina - surowica/osocze (1861 w 2016r; 1894 w 2017r) 11. Cholesterol całkowity - surowica/osocze (396 w 2016r; 450 w 2017r) 12. Cholesterol HDL - surowica/osocze (392 w 2016r; 436 w 2017r) 13. Cholesterol LDL - surowica/osocze (389 w 2016r; 429 w 2017r) 14. Cholinesteraza - surowica/osocze (3 w 2016r, 9 w 2017r) 15. CRP - surowica/osocze (595 w 2016r; 564 w 2017r) 16. Digoksyna - surowica/osocze (2 w 2016r; 7 w 2017r) 17. Fenobarbital - surowica/osocze (1437 w 2016r; 1214 w 2017r) 18. Fosfataza alkaliczna - surowica/osocze (684 w 2016r; 648 w 2017r) 19. GGTP - surowica/osocze (1227 w 2016r; 1040 w 2017r) 20. Glukoza - surowica/osocze (3552 w 2016r; 2252 w 2017r) 21. Kannabinole - mocz (294 w 2016r; 181 w 2017r) 22. Karbamazepina - surowica/osocze (1521 w 2016r; 1241 w 2017r) 23. Kinaza keratynowa CK - surowica/osocze(1291 w 2016r; 1314 w 2017r) 24. Kinaza keratynowa frakcja MB - surowica/osocze (680 w 2016r; 701 w 2017r) 25. Kreatynina wg Jaffe - surowica/osocze/mocz (2160 w 2016r; 2222 w 2017r - razem z enzymatyczną) 26. Kreatynina metodą enzymatyczną - surowica/osocze 27. Kwas moczowy - surowica/osocze/mocz (283 w 2016r; 245 w 2017r) 28. Kwas walproinowy - surowica/osocze (1462 w 2016r; 1243 w 2017r) 29. Metamfetamina - mocz (jak amfetamina) 30. Mioglobina - surowica/osocze (699 w 2016r; 693 w 2017r) 31. Mleczany - surowica/osocze (348 w 2016r; 328 w 2017r) 32. Mocznik - surowica/osocze (1554 w 2016r; 1587 w 2017r) 33. Opiaty - mocz (61 w 2016r; 44 w 2017r) 34. RF - surowica/osocze (153 w 2016r; 117 w 2017r) 35. Salicylany - surowica/osocze (1436 w 2016r; 1197 w 2017r) 36. Teofilina - surowica/osocze (25 w 2016r; 36 w 2017r) 37. Transaminaza alaninowa ALT - surowica/osocze (2676 w 2016r; 2527 w 2017r) 38. Transaminaza asparaginowa ASPAT - surowica/osocze (2665 w 2016r; 2517 w 2017r) 39. Trójglicerydy - surowica/osocze (394 w 2016r; 437 w 2017r) 40. Żelazo - surowica/osocze (894 w 2016r; 913 w 2017r) Lp. Oznaczenie Wymagana ilość oznaczeń na rok Wymagana ilość oznaczeń na 36 m-cy 1 Acetaminofen - surowica/osocze 287 862 2 Albuminy- surowica/osocze 25 75 3 Alkohol etylowy- surowica/osocze 910 2730 4 Amfetamina/Metamfetamina-mocz 216 648 5 Amoniak- osocze EDTA 134 402 6 Amylaza- surowica/osocze/mocz 105 315 7 Benzodwuazepiny- surowica/osocze 1412 4236 8 Białko całkowite- surowica/osocze 131 393 9 Białko-mocz 200 600 10 Bilirubina- surowica/osocze 1878 5634 11 Cholesterol całkowity- surowica/osocze 410 1230 12 Cholesterol HDL- surowica/osocze 414 1242 13 Cholesterol LDL- surowica/osocze 409 1227 14 Cholinesteraza- surowica/osocze 10 30 15 CRP- surowica/osocze 580 1740 16 Digoksyna- surowica/osocze 10 30 17 Fenobarbital- surowica/osocze 1326 3978 18 Fosfataza alkaliczna- surowica/osocze 666 1998 19 GGTP- surowica/osocze 1134 3402 20 Glukoza- surowica/osocze 2902 8706 21 Kannabinole- mocz 238 714 22 Karbamazepina- surowica/osocze 1381 4143 23 Kinaza keratynowa CK- surowica/osocze 1303 3909 24 Kinaza keratynowa frakcja MB- surowica/osocze 691 2073 25 Kreatynina wg Jaffe- surowica/osocze 2191 6573 26 Kreatynina met. enzymatyczną- surowica/osocze 250 750 27 Kwas moczowy- surowica/osocze/mocz 264 792 28 Kwas walproinowy- surowica/osocze 1353 4059 29 Mioglobina- surowica/osocze 696 2088 30 Mleczany- surowica/osocze 338 1014 31 Mocznik- surowica/osocze 1571 4713 32 Opiaty-mocz 53 159 33 RF- surowica/osocze 135 405 34 Salicylany- surowica/osocze 1317 3951 35 Teofilina- surowica/osocze 31 93 36 Transaminaza alaninowa ALT- surowica/osocze 2602 7806 37 Transaminaza asparaginowa ASPAT- surowica/osocze 2591 7773 38 Trójglicerydy- surowica/osocze 416 1248 39 Żelazo- surowica/osocze 904 2712 Wymagana ilość oznaczeń. Lista zawiera wyłącznie ilość badań, do których należy doliczyć kalibrację zgodnie z zaleceniami producenta, kontrolę zgodnie z harmonogramem poniżej oraz ewentualne powtórzenia/ rozcieńczenia. Planowana minimalna częstotliwość wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości. Badanie (pozycja z listy powyżej) Częstotliwość kontroli w tygodniu Liczba poziomów kontroli 1, 3, 4, 7, 16, 17, 21, 22, 28, 32, 34, 35 2 2 - 3 2, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 26, 27, 29, 30, 33, 38, 39 3 2 10, 18, 19,20, 23, 24, 25, 31, 36, 37 5 2 OGÓLNE WYMOGI KONIECZNE DLA OFEROWANEGO LIS- LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO; 1.Sprawna rejestracja próbek pacjentów przebiegająca na jednym stanowisku 2.Rejestracja pacjentów wymagająca kodów kreskowych 3.Importowanie wyników badań bezpośrednio z analizatora będącego przedmiotem zamówienia i 6 analizatorów będących na wyposażeniu laboratorium do programu LIS z równoczesną możliwości manualnego wpisywania wartości wyników dla części parametrów. 4.Możliwość drukowania raportów dziennych wszystkich pacjentów wraz z wynikami badań. 5.Wyniki pacjentów drukowane na drukarce laserowej, wydruki zawierają wszystkie dane wymagane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych. 6. LIS umożliwia uzyskanie zbiorczego wyniku (karty) dla każdego pacjenta dla dowolnie wybranego przedziału czasowego, umożliwia wydruk odpisu wyniku z archiwum. 7.Prawidłowa archiwizacja danych pacjenta i wszystkich uzyskanych wyników badań, dokumentacja jest odtwarzalna i odnajdywana w krótkim czasie, jest możliwość dostępu do danych zarchiwizowanych podczas pracy w pracowniach. 8.Szybki dostęp do danych statystycznych - możliwość przygotowania zestawień miesięcznych z liczby wykonanych oznaczeń z podziałem na oddziały. 9.Możliwość wprowadzenia kilku zakresów referencyjnych dla wybranych parametrów w zależności od wieku i płci pacjenta, komentarzy do zakresów referencyjnych, informacji o metodach badań, rodzaju próbek badanych. Możliwość utworzenia różnych szablonów dla wyników badań. 10.Możliwość prowadzenia kontroli wewnątrzlaboratoryjnej w systemie. 11. Wyposażenie: - 4 stanowiska komputerowe z czytnikami kodu kreskowego do niezależnej rejestracji pacjentów i manualnego wprowadzania wyników, - 3 drukarki laserowe (1 z automatycznym drukiem dwustronnym), 1 drukarka kodów kreskowych; wydruk wyników w formacie A5, raportów zestawień itp. w formacie A4, - niezbędna infrastruktura (okablowanie, sprzęt sieciowy, UPS itp.) 12. Bezpłatne przeniesienie wszystkich danych z aktualnie używanego systemu do oferowanego systemu LIS. System biochemiczny - wykaz wymaganych parametrów. Nazwa badania Odczynnik płynny i gotowy do użycia TAK/NIE 1. Acetaminofen - surowica/osocze 2. Albuminy - surowica/osocze 3. Alkohol etylowy - surowica/osocze/krew pełna 4. Amfetamina/Metamfetamina - mocz 5. Amoniak - surowica/osocze 6. Amylaza - surowica/osocze/mocz 7. Benzodwuazepiny - surowica/osocze 8. Białko całkowite - surowica/osocze 9. Białko - mocz 10. Bilirubina - surowica/osocze 11. Cholesterol całkowity - surowica/osocze 12. Cholesterol HDL - surowica/osocze 13. Cholesterol LDL - surowica/osocze 14. Cholinesteraza - surowica/osocze 15. CRP - surowica/osocze 16. Digoksyna - surowica/osocze 17. Fenobarbital - surowica/osocze 18. Fosfataza alkaliczna - surowica/osocze 19. GGTP - surowica/osocze 20. Glukoza - surowica/osocze 21. Kannabinole - mocz 22. Karbamazepina - surowica/osocze 23. Kinaza keratynowa CK - surowica/osocze 24. Kinaza keratynowa frakcja MB (aktywność) - surowica/osocze 25. Kreatynina wg Jaffe - surowica/osocze/mocz 26. Kreatynina metodą enzymatyczną - surowica/osocze 27. Kwas moczowy - surowica/osocze/mocz 28. Kwas walproinowy - surowica/osocze 29. Mioglobina - surowica/osocze 30. Mleczany - surowica/osocze 31. Mocznik - surowica/osocze 32. Opiaty - mocz 33. RF - surowica/osocze 34. Salicylany - surowica/osocze 35. Teofilina - surowica/osocze 36. Transaminaza alaninowa ALT - surowica/osocze 37. Transaminaza aspargininowa ASPAT - surowica/osocze 38. Trójglicerydy - surowica/osocze 39. Żelazo - surowica/osocze

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 42931100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 510000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 544621.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 544621.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 544621.33
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.