eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie robót budowlanych polegających na1) modernizacji i doposażeniu pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Drzewnych przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy, 2) remoncie pomieszczeń w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 przy ul. Św. Trójcy 37 w Bydgoszczy, 3) zmianie sposobu użytkowania pomieszczenia w budynku magazynowym Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy ul. Barwnej 14 w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194110-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Urząd Miasta Bydgoszczy: Wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) modernizacji i doposażeniu pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Drzewnych przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy, 2) remoncie pomieszczeń w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 przy ul. Św. Trójcy 37 w Bydgoszczy, 3) zmianie sposobu użytkowania pomieszczenia w budynku magazynowym Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy ul. Barwnej 14 w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry; Działanie 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w strukturę edukacyjną w ramach ZIT, Poddziałanie 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573194-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500146593-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Jezuicka 1, 85102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, e-mail przetargi@um.bydgoszcz.pl, faks (052) 58 58 273, 5858833.
Adres strony internetowej (url): www.bydgoszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) modernizacji i doposażeniu pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Drzewnych przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy, 2) remoncie pomieszczeń w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 przy ul. Św. Trójcy 37 w Bydgoszczy, 3) zmianie sposobu użytkowania pomieszczenia w budynku magazynowym Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy ul. Barwnej 14 w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.25.2018.B

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) modernizacji i doposażeniu pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Drzewnych przy ul. Toruńskiej 44 w Bydgoszczy, 2) remoncie pomieszczeń w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 przy ul. Św. Trójcy 37 w Bydgoszczy, 3) zmianie sposobu użytkowania pomieszczenia w budynku magazynowym Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy ul. Barwnej 14 w Bydgoszczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45432120-1, 45421100-5, 45442100-8, 45421146-9, 45331000-6, 45330000-9, 45332000-3, 45331100-7, 45320000-6, 45321000-3, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45317300-5, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 859461.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INFRA-BUD" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 27
Kod pocztowy: 85-079
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 888008.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 888008.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1549908.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie Pakietu nr II na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 uPzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr III

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie Pakietu nr III na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 uPzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.