eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów wraz z zagospodarowaniem terenu".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500193999-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Nadleśnictwo Sulechów: Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów wraz z zagospodarowaniem terenu".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585117-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 97004018400000, ul. Bankowa 2, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 852 042, e-mail Sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 852 042.
Adres strony internetowej (url): www.sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów wraz z zagospodarowaniem terenu".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.21.2018.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej i drogowej w ramach zadania pn. "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów wraz z zagospodarowaniem terenu", a także prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej oraz dokumentów zawartych w załączniku nr 2 i 8 do SIWZ. Charakterystyka obiektów, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: Obiekty zaprojektowane są na działkach nr 245/4, 245/6, 311/2, położonych w Sulechowie przy ul. Bankowej 2, obręb 1. Teren nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego. Dla inwestycji wydana została decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr ZP.6733.18.2016 oraz aneks - decyzja nr ZP.6733.37.2016. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku biurowego: - powierzchnia zabudowy budynku 551,15m² tj. < 650m² - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - kubatura 5039m³, - powierzchnia całkowita 1121,20m², - powierzchnia netto całego budynku: 1120,20m², - szerokość elewacji frontowej budynku 37,435m tj. < 38m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - liczba kondygnacji: 2 - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej budynku 8,39m tj. < 10m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość budynku w kalenicy 12,06m tj. < 14m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - geometria dachu częściowo dach płaski a częściowo dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 35 stopni tj. w przedziale 30-45 stopni - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku gospodarczo - garażowego: - powierzchnia zabudowy budynku 187,00m² tj. < 230m² - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną - kubatura 898m³, - powierzchnia netto całego budynku: 157,25m², - szerokość elewacji frontowej budynku 8,50m tj. < 27m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - liczba kondygnacji: 1 - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej budynku 3,16m tj. < 4,5m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość budynku w kalenicy 6,16m tj. < 8m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - geometria dachu: dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 35 stopni tj. w przedziale 30-45 stopni - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną. Zagospodarowanie terenu obejmuje m.in.: Dla obsługi komunikacyjnej budynku, zaprojektowano drogi dojazdowe i miejsca postojowe. Zaprojektowano 10 miejsc usytuowanych przy wjeździe na terenie inwestowania. Na przedłużeniu drogi, przed planowanym budynkiem gospodarczo-garażowym zaprojektowano utwardzony plac. Na tyłach budynku biurowego, zaprojektowano drogę dojazdową i 22 miejsca postojowe. Miejsca postojowe o wymiarach 2,5 x 5,0 m zaprojektowano z przeznaczeniem dla samochodów osobowych. Zaprojektowano 2 wyznaczone miejsca dla osoby niepełnosprawnej. Projektowane nawierzchnie utwardzone posiadać będą odwodnienie do wpustów i odwodnienia liniowego, które zaprojektowano na granicy z działką drogową. Całość uzupełniają ciągi piesze wokoło budynku zapewniające dostęp do miejsc postojowych. Na połączeniu z ulicą Bankowa, zaprojektowano zjazd o parametrach publicznego. Krawędzie zjazdu zaprojektowano wyokrąglone łukami R5, bez fizycznego wyodrębnienia z sąsiednich nawierzchni. Zaprojektowano obniżenie istniejącego krawężnika na krawędzi zjazdu i ulicy. Roboty budowlane, dla których będzie świadczona usługa nadzoru inwestorskiego, będą realizowane przez Wykonawcę wybranego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym przez Zamawiającego. 2) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 i 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188734.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAFEGE S.A.S.
Email wykonawcy: przetargi@safege.pl
Adres pocztowy: 15-27 rue du Port, Parc de I'lle, 92000 Nanterre, Francja
Kod pocztowy: 92-000
Miejscowość: Nanterre
Kraj/woj.: Francja

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: FR

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220170.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.