To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-14
Ogłoszenie nr 500193999-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.
Nadleśnictwo Sulechów: Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów wraz z zagospodarowaniem terenu".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585117-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 97004018400000,
ul. Bankowa
2,
66-100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 852 042, e-mail
Sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl, faks
683 852 042.
Adres strony internetowej (url): www.sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów wraz z zagospodarowaniem terenu".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.21.2018.MB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej i drogowej w ramach zadania pn. "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów wraz z zagospodarowaniem terenu", a także prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej oraz dokumentów zawartych w załączniku nr 2 i 8 do SIWZ. Charakterystyka obiektów, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: Obiekty zaprojektowane są na działkach nr 245/4, 245/6, 311/2, położonych w Sulechowie przy ul. Bankowej 2, obręb 1. Teren nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego. Dla inwestycji wydana została decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr ZP.6733.18.2016 oraz aneks - decyzja nr ZP.6733.37.2016. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku biurowego: - powierzchnia zabudowy budynku 551,15m² tj. < 650m² - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - kubatura 5039m³, - powierzchnia całkowita 1121,20m², - powierzchnia netto całego budynku: 1120,20m², - szerokość elewacji frontowej budynku 37,435m tj. < 38m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - liczba kondygnacji: 2 - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej budynku 8,39m tj. < 10m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość budynku w kalenicy 12,06m tj. < 14m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - geometria dachu częściowo dach płaski a częściowo dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 35 stopni tj. w przedziale 30-45 stopni - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku gospodarczo - garażowego: - powierzchnia zabudowy budynku 187,00m² tj. < 230m² - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną - kubatura 898m³, - powierzchnia netto całego budynku: 157,25m², - szerokość elewacji frontowej budynku 8,50m tj. < 27m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - liczba kondygnacji: 1 - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej budynku 3,16m tj. < 4,5m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - wysokość budynku w kalenicy 6,16m tj. < 8m - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną, - geometria dachu: dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 35 stopni tj. w przedziale 30-45 stopni - zgodnie z Decyzją lokalizacyjną. Zagospodarowanie terenu obejmuje m.in.: Dla obsługi komunikacyjnej budynku, zaprojektowano drogi dojazdowe i miejsca postojowe. Zaprojektowano 10 miejsc usytuowanych przy wjeździe na terenie inwestowania. Na przedłużeniu drogi, przed planowanym budynkiem gospodarczo-garażowym zaprojektowano utwardzony plac. Na tyłach budynku biurowego, zaprojektowano drogę dojazdową i 22 miejsca postojowe. Miejsca postojowe o wymiarach 2,5 x 5,0 m zaprojektowano z przeznaczeniem dla samochodów osobowych. Zaprojektowano 2 wyznaczone miejsca dla osoby niepełnosprawnej. Projektowane nawierzchnie utwardzone posiadać będą odwodnienie do wpustów i odwodnienia liniowego, które zaprojektowano na granicy z działką drogową. Całość uzupełniają ciągi piesze wokoło budynku zapewniające dostęp do miejsc postojowych. Na połączeniu z ulicą Bankowa, zaprojektowano zjazd o parametrach publicznego. Krawędzie zjazdu zaprojektowano wyokrąglone łukami R5, bez fizycznego wyodrębnienia z sąsiednich nawierzchni. Zaprojektowano obniżenie istniejącego krawężnika na krawędzi zjazdu i ulicy. Roboty budowlane, dla których będzie świadczona usługa nadzoru inwestorskiego, będą realizowane przez Wykonawcę wybranego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym przez Zamawiającego. 2) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 i 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71244000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188734.62
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAFEGE S.A.S.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
191880.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostosowanie budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja pobocza drogi powiatowej nr 1191F do m. Wojnowo
- "Modernizacja drogi powiatowej 1179F w m. Obra Dolna"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Wykonanie dokumentacji z aktualizacją dokumentacji projektowo-kosztorysowej wybranych branż dla zadania pn.: "Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie, -III etap realizacyjny"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.