To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-14
Ogłoszenie nr 500193813-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych: Wykonanie projektu pumptracku - rowerowego placu zabaw na terenie między ul. J. Gałeczki i ul. Armii Krajowej w Chorzowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582186-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000,
ul. Rynek
1,
41500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 165 000, e-mail
bzp@chorzow.eu, faks
32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (url): http://www.chorzow.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu pumptracku - rowerowego placu zabaw na terenie między ul. J. Gałeczki i ul. Armii Krajowej w Chorzowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.447.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: a). wykonanie koncepcji wraz z wizualizacją i opisem - 1 egz. b). wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu - 4 egz. c). sporządzenie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót - 1 egz. d). sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 1 egz. e). wykonanie wersji cyfrowej - płyta CD - 2 płyty. f) . uzyskanie uzgodnień i decyzji warunkujących realizację projektu, uzgodnienia branżowe dokonane ze wszystkimi właścicielami mediów występujących w granicach opracowania (po sprawdzeniu istniejącej infrastruktury), wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót budowlanych, g). pełnienie funkcji nadzoru autorskiego na budowie. Planowana adaptacja ma na celu również dostosowanie terenu do potrzeb osób niepełnosprawnych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w założeniach do projektu, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt budowlany i wykonawczy muszą opisywać przedmiot zamówienia na wykonanie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Pzp w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. W cenie ofertowej należy również uwzględnić: - aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji; przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane; (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), - przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, (w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. zadawane pytania przez wykonawców przygotowujących się do składania ofert w postępowaniu na roboty budowlane w oparciu o przedmiotową dokumentację).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71223000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71248000-8, 71242000-6, 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VITARO Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43050
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawstwo w zakresie dokumentacji projektowej branży konstrukcyjno-budowlanej: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "VITARO" Jędrzejczyk Wojciech, 00-754 Warszawa, ul. J.Gagarina 32A, lok.8, oddział Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, NIP 772-105-30-71, CEIDG: 1160. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne - paczka nr 2 - ul. Targowa 5
- "Wymiana pokrycia dachowego na spichlerzu z Brennej GPE- 4090"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Chorzowie, ul. Urbanowicza 4 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.