eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korzenna › Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach projektu "Raz dwa trzy do przedszkola chodź i Ty".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-13

Ogłoszenie nr 500193033-N-2018 z dnia 13-08-2018 r.

Gmina Korzenna: Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach projektu "Raz dwa trzy do przedszkola chodź i Ty".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Raz, dwa, trzy do przedszkola chodź i Ty" o nr RPMP.10.01.02-12-0089/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575063-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Korzenna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189229700000, ul. Korzenna 325, 33322 Korzenna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 440 66 10, e-mail izp@korzenna.pl, faks 18 441 70 39.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach projektu "Raz dwa trzy do przedszkola chodź i Ty".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla trzech oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach zadania pn.: "Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach projektu pn.: Raz dwa trzy do przedszkola chodź i Ty". Zamawiający zgodnie z art. 36 aa ust. 1. Ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części, jak poniżej: Część 1 - dostawa i montaż mebli, pozostałego wyposażenia sal przedszkolnych, szatni oraz dostawa i montaż wyposażenia do utrzymania czystości; Część 1 zamówienia obejmuje: dostawę mebli, pozostałego wyposażenia sal przedszkolnych, szatni oraz dostawa wyposażenia do utrzymania czystości do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 2 - dostawa i montaż wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo. Część 2 zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 3 - dostawa i montaż rolet okiennych oraz dostawa firan; Część 3 zamówienia obejmuje: dostawę rolet okiennych oraz firan do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 4 - dostawa i montaż sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia ICT wraz z oprogramowaniem; Część 4 zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia ICT wraz z oprogramowaniem do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 5 - dostawa pomocy plastycznych, zabawek oraz pomocy dydaktycznych. Część 5 zamówienia obejmuje: dostawę pomocy plastycznych, zabawek oraz pomocy dydaktycznych do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39110000-6, 39298900-6, 39143116-2, 44112200-0, 39141100-3, 39713430-6, 42716120-5, 39515410-2, 30231300-0, 32342412-3, 30213100-6, 48000000-8, 48624000-8, 48520000-9, 30232110-8, 32300000-6, 30233152-1, 39162100-6, 37510000-6, 30190000-7, 44482000-2, 33141000-0, 39515400-0, 48190000-6, 39161000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa i montaż mebli, pozostałego wyposażenia sal przedszkolnych, szatni oraz dostawa i montaż wyposażenia do utrzymania czystości;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71808.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 93-428 ŁÓDŹ, UL. GRANICZNA 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88223.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88223.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88223.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa i montaż sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia ICT wraz z oprogramowaniem;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71865.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FOREX IT Paweł Gwóźdź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nawojowska 160
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75601.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75601.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75601.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa pomocy plastycznych, zabawek oraz pomocy dydaktycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57484.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino sp. z o.o. sp.k., 93-428 Łódź, ul. Graniczna 46
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 93-428 Łódź, ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70174.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70174.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70174.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa i montaż wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa i montaż rolet okiennych oraz dostawa firan;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.