To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-13
Ogłoszenie nr 500193033-N-2018 z dnia 13-08-2018 r.
Gmina Korzenna: Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach projektu "Raz dwa trzy do przedszkola chodź i Ty".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Raz, dwa, trzy do przedszkola chodź i Ty" o nr RPMP.10.01.02-12-0089/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575063-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korzenna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189229700000,
ul. Korzenna
325,
33322
Korzenna, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 440 66 10, e-mail
izp@korzenna.pl, faks
18 441 70 39.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach projektu "Raz dwa trzy do przedszkola chodź i Ty".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla trzech oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach zadania pn.: "Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w szkołach Gminy Korzenna w miejscowościach Korzenna, Mogilno oraz Siedlce w ramach projektu pn.: Raz dwa trzy do przedszkola chodź i Ty". Zamawiający zgodnie z art. 36 aa ust. 1. Ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części, jak poniżej: Część 1 - dostawa i montaż mebli, pozostałego wyposażenia sal przedszkolnych, szatni oraz dostawa i montaż wyposażenia do utrzymania czystości; Część 1 zamówienia obejmuje: dostawę mebli, pozostałego wyposażenia sal przedszkolnych, szatni oraz dostawa wyposażenia do utrzymania czystości do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 2 - dostawa i montaż wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo. Część 2 zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 3 - dostawa i montaż rolet okiennych oraz dostawa firan; Część 3 zamówienia obejmuje: dostawę rolet okiennych oraz firan do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 4 - dostawa i montaż sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia ICT wraz z oprogramowaniem; Część 4 zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia ICT wraz z oprogramowaniem do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach; Część 5 - dostawa pomocy plastycznych, zabawek oraz pomocy dydaktycznych. Część 5 zamówienia obejmuje: dostawę pomocy plastycznych, zabawek oraz pomocy dydaktycznych do sal i pomieszczeń trzech obiektów: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Korzennej; b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mogilnie; c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39110000-6, 39298900-6, 39143116-2, 44112200-0, 39141100-3, 39713430-6, 42716120-5, 39515410-2, 30231300-0, 32342412-3, 30213100-6, 48000000-8, 48624000-8, 48520000-9, 30232110-8, 32300000-6, 30233152-1, 39162100-6, 37510000-6, 30190000-7, 44482000-2, 33141000-0, 39515400-0, 48190000-6, 39161000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa i montaż mebli, pozostałego wyposażenia sal przedszkolnych, szatni oraz dostawa i montaż wyposażenia do utrzymania czystości; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71808.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino sp. z o.o. sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88223.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa i montaż sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia ICT wraz z oprogramowaniem; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71865.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOREX IT Paweł Gwóźdź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75601.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa pomocy plastycznych, zabawek oraz pomocy dydaktycznych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57484.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino sp. z o.o. sp.k., 93-428 Łódź, ul. Graniczna 46
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70174.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa i montaż wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa i montaż rolet okiennych oraz dostawa firan; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KORZENNA
więcej: przetargi KORZENNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.