eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › "Przebudowa dróg gminnych ul. Irlandzkiej i części ul. Francuskiej w SAG Olszowa"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500189990-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Gmina Ujazd: "Przebudowa dróg gminnych ul. Irlandzkiej i części ul. Francuskiej w SAG Olszowa"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578572-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. ul. Sławięcicka 19, 47143 Ujazd, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, e-mail umig@ujazd.pl, faks 0-77 4637081.
Adres strony internetowej (url): www.ujazd.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa dróg gminnych ul. Irlandzkiej i części ul. Francuskiej w SAG Olszowa"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GT.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa dróg gminnych ul. Irlandzkiej i części ul. Francuskiej w SAG Olszowa" Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. 2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz dokumentacja projektowa. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w oparciu o dokumentację projektową tj. roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, brukarskie, bitumiczne wykonanie poboczy, oznakowania oraz roboty wykończeniowe, w szczególności: Przebudowę dróg tj. od ul. Irlandzkiej, która rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Europejską - km 0+000 a kończy na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Francuską - km 1+540, natomiast odcinek ul. Francuskiej objęty przebudową rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Irlandzka - km 1+540 a kończy na końcu działki nr 142/7 (początek drogi serwisowej autostrady A-4) - km 1+741,50 zgodnie z planem sytuacyjnym. W pasie drogowym biegnie sieć wodociągowa, kablowe i napowietrzne linie energetyczne, sieć gazowa i sieć kanalizacji sanitarnej. Na obu ulicach projektowana została jezdnia z betonu asfaltowego o szerokość jezdni 6,0m, za wyjątkiem odcinka ul. Irlandzkiej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Europejską) do km 0+430 (wykonywana droga łącząca z rondem na drodze wojewódzkiej nr 426), gdzie jezdnia poszerzona będzie do 7,0m. Przewidziano wykonanie nawierzchni jezdni na poszerzeniach przyjmując ruch kategorii KR 5 ze względu na duży ruch pojazdów ciężarowych. Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniach w układzie warstw jak niżej: warstwa ścieralna z gr. 5cm z asfaltobetonu AC11S,warstwa wiążąca gr. 8cm z asfaltobetonu AC16W, geokrata polipropylenowa ze sztywnymi węzłami, podbudowa zasadnicza gr. 11cm z asfaltobetonu AC22P, podbudowa pomocnicza gr. 20cm z betonu cementowego C8/10, stabilizacja podłoża cementem gr. 15cm. Na całej długości projektowanych dróg gminnych istniejącą warstwę ścieralną z asfaltobetonu należy sfrezować (średnia grubość 4cm). W celu podniesienia kategorii ruchu z KR3 na KR5 przyjęto wzmocnienie nawierzchni jezdni wykonując następujące warstwy: warstwa ścieralna z gr. 5cm z asfaltobetonu AC11S, warstwa wiążąca gr. 8cm z asfaltobetonu AC16W, geokrata polipropylenowa ze sztywnymi węzłami, istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Na całej długości dróg, w celu zapobieżenia załamaniom krawędzi jezdni, zaprojektowano ograniczenie krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym oporowym 12x25cm, ustawianym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Szczegółowy zakres robót do wykonania dla przedmiotowej inwestycji zawiera dokumentacja techniczna. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: - długość dróg gminnych - 1741,50 m - powierzchnia jezdni bitumicznej - 11557,50m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej - 131,88m2 - powierzchnia poboczy utwardzonych destruktem bitumicznym - 2589,75m2 - powierzchnia poboczy ziemnych - 2590,00m2 Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy, itp.) Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233225-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1823482.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Larix" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: larix.biuro@matrixpc.pl
Adres pocztowy: Ul. Klonowa 11
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1823482.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1823482.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2327555.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.