eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Komórkach"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500189645-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Gmina Daleszyce: "Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Komórkach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający przewiduje uzyskanie na wykonanie przedmiotowej inwestycji pomocy w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność: objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 prowadzonego przez LGD "Białe Ługi" wobec czego wybrany Wykonawca będzie obowiązany podczas prowadzenia prac i przygotowywania dokumentów stosować się do wytycznych w/w programu.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575291-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Daleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 29101004000000, ul. pl. Staszica 9, 26021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 3171693, e-mail sekretarz@daleszyce.pl, faks 0-41 3171693.
Adres strony internetowej (url): www.daleszyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Komórkach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GMR.ZP.271.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Komórkach. Planowana rozbudowa budynku będzie polegać na: dobudowaniu pomieszczeń kotłowni, jak również pomieszczeń, w których zlokalizowane zostaną sale zajęć, pomieszczenie administracyjne, garaż oraz pomieszczenia pomocnicze. Budynek po rozbudowie będzie miał konstrukcje tradycyjną: ściany z bloczków ceramicznych, zwieńczone wieńcami, konstrukcje nośną oraz stropy żelbetowe. Zaprojektowano nową więźbę dachową oraz pokrycie połaci dachu nawiązujące pochyleniem oraz wysokością do części istniejącej. Rozbudowa części budynku od strony wschodniej dotyczyła będzie pomieszczeń przykrytych istniejącym stropem drewnianym. Natomiast przebudowa dotyczyła będzie pomieszczeń przykrytych stropem żelbetowym. Schemat z zaznaczeniem zakresów rozbudowy i przebudowy pokazany jest w części graficznej inwentaryzacji. Podstawowe parametry techniczne obiektu po rozbudowie: - powierzchnia użytkowa - 200,01 m2 - powierzchnia zabudowy - 330,76 m2 - kubatura - 1 653,00 m3 - wysokość - 6,8 m Obiekt wyposażony został w instalacje: - centralnego ogrzewania; - wentylacja grawitacyjna ze wspomaganiem; - instalacja wod - kan; - elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych; - instalacja odgromową. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) będącej załącznikiem do przetargu. Należy przewidzieć dostosowanie przegród (grubość, materiał) oraz drzwi i okien do wymogów izolacyjności cieplnej obowiązujących na rok 2021 (załącznik nr 2, Dziennik Ustaw Poz. 1422 ze zm.). Należy przewidzieć konieczność zabezpieczenia wykopu przy fundamencie budynku istniejącego. Ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo placu zabaw oraz prace przy istniejącym obiekcie należy bezwzględnie przestrzegać zasad i przepisów BHP tak, aby nie dopuścić do uszkodzenia bądź zniszczenia starej części obiektu. Wykonawca odpowiada finansowo za wszelkie uszkodzenia oraz ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody materialne w istniejącej infrastrukturze. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy, w tym od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia robót montażowych do wysokości minimum wartości niniejszej umowy, przy czym ubezpieczonymi będą wykonawca oraz wszyscy podwykonawcy. Zamawiający wymaga dotrzymania terminów poniżej wymienionych etapów: Etap 1 - zakończenie etapu: 21 grudzień 2018, zakres finansowy robót zrealizowanych w ramach tego etapu nie może przekroczyć kwoty 415 000,00 zł brutto (należy tak przygotować harmonogram i realizować prace by zakres zgadzał się z przeznaczoną przez Zamawiającego kwotą); Etap 2 - dostarczenie Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie wraz z kompletną dokumentacja powykonawczą oraz książką obiektu budowlanego - do 26.04.2019. Zamawiający wymaga, aby w okresach przerw pomiędzy etapami lub przerw w pracach obiekt był zabezpieczony przed osobami trzecimi i wpływami atmosferycznymi. Wszelkie szkody powstałe na skutek braku należytego zabezpieczenia pokryje wybrany Wykonawca. Należy przewidzieć wyposażenie obiektu zgodnie z przedmiarem robót oraz częścią graficzną: p.poż, tablice, wyposażenie łazienek, wyposażenie w meble i wycieraczki. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi Polskimi Normami i Aktami Prawnymi. Za zakończenie Inwestycji uznaje się doprowadzenie obiektu do stanu umożliwiającego jego funkcjonowanie zgodnie z jego przeznaczeniem oraz dostarczenie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez stosowny organ. Wszystkie niezbędne uzgodnienia, badania, zgłoszenia po stronie Wykonawcy, w tym Plan Ewakuacji Budynku (wraz z niezbędnym wyposażeniem w środki ochrony przeciwpożarowej i oznaczeniem ewakuacyjnym) oraz Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji Obiektu. Efektem realizacji projektu będzie stworzenie w pełni funkcjonalnej i operacyjnej infrastruktury, bez konieczności realizacji dodatkowych zadań inwestycyjnych, które nie są uwzględnione w projekcie. Wycenę całości zadania należy przeprowadzić w oparciu o Projekt Budowlany. Przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo i nie są one podstawą do wyceny Inwestycji oraz nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót i materiałów. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w Projekcie lub rozbieżności, należy o tym fakcie poinformować Zamawiającego przed złożeniem oferty. Po tym terminie roszczenia wynikające z wad dokumentacji technicznej nie będą uwzględnione. Zamawiający dopuszcza do stosowania materiały zamienne pod warunkiem zastosowania elementów o parametrach, co najmniej nie gorszych niż podane w dokumentacji. Użyte nazwy własne, które pojawiają się w dokumentacji projektowej określają minimalny standard jakościowy materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie zastosowane materiały równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i atesty. Rozwiązania wynikające z zastosowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywoływać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno - użytkowych. Jeśli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Wygrywający Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego i na żądanie Zamawiającego dostosować go układem oraz formą do wymagań Instytucji Finansującej wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym (aktualizacje harmonogramu należy przeprowadzać w przypadku każdej zmiany, a także na każde żądanie Zamawiającego) przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym, tj. wszelkie atesty, aprobaty, certyfikaty i badania oraz pozwolenie na użytkowanie. Dokumentacja powykonawcza winna być opatrzona w spis treści oraz sporządzona w sposób umożliwiający natychmiastowe odnalezienie poszukiwanych informacji dostarczona w formie trwale spiętej. W skład dokumentacji powykonawczej wchodzi również założona i uzupełniona przez Wykonawcę książka obiektu budowlanego. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z naturą i rodzajem gruntu, elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie inwestycji i w jego sąsiedztwie, wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, sposobem dojazdu, możliwością komunikacji i parkowania. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy, braku możliwości dojazdu, poboru wody na potrzeby prac oraz podłączeń dla potrzeb zaplecza budowy itd. Braki te nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie rozpocząć robót w wyznaczonym terminie i nie dotrzymać wymaganych terminów realizacji. Termin wizji lokalnej oraz szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Wszelkie uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, wnioski do organów administracyjnych, pozwolenia zarówno poprzedzające prace wykonawcze jak i niezbędne po ich zakończeniu są po stronie wybranego Wykonawcy, tak by Zamawiający otrzymał przedmiot zamówienia wolny od wad prawnych i kompletny z punktu widzenia, jakiemu ma służyć. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym niepodlegającym weryfikacji, w konsekwencji, czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji - po tym terminie roszczenia wynikające z niewyjaśnionych rozbieżności i wątpliwości nie będą uwzględnione. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również: 1. Zapewnienie nadzoru i obsługi geotechnicznej oraz geodezyjnej nad realizacją robót, łącznie z geodezyjnym wytyczeniem oraz inwentaryzacją powykonawczą; 2. Opracowanie projektu organizacji placu budowy uwzględniając przede wszystkim bezpieczeństwo użytkowników istniejącej szkoły oraz przepisy BHP i Ochrony Środowiska 3. Sporządzenie dodatkowych opracowań wykonawczych, jeśli podczas realizacji Inwestycji okaże się to niezbędne; 4. Przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności ich ogrodzenie i dozór, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom placu zabaw oraz okolicznym mieszkańcom; 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić użytkownikom dostęp do istniejącego budynku w razie zaistnienia takiej potrzeby; 6. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz z nim sąsiadujących. W przypadku uszkodzenia tych obiektów Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury, w szczególności zaś dróg dojazdowych do placu budowy; 7. Po zakończeniu robót Wykonawca na własny koszt zlikwiduje plac budowy oraz doprowadzi teren do należytego stanu; 8. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnym staraniem zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę w uzgodnieniu z gestorami tych mediów; 9. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich roszczeń osób trzecich powstałych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części (bądź kradzieży urządzeń i materiałów) w trakcie realizacji budowy, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w środowisku i szkody osób trzecich wynikłe na skutek prowadzonych prac. 12. Wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zmian ustnie sformułowanych lub innych nieautoryzowanych, pozostaną jego wyłącznym obciążeniem, przy czym odstępuje on od wszelkich praw dochodzenia zwrotu w/w kosztów lub rekompensaty za dodatkowy czas poświęcony ich wykonaniu, wskutek zastosowania się przezeń do ustnie przekazanych lub innych nieautoryzowanych zmian. 13. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego, zobowiązać do uczestniczenia w naradach również kierownika budowy i kierowników robót. Na każdym spotkaniu koordynacyjnym osoba reprezentująca Wykonawcę ma obowiązek przedstawić stan zaawansowania robót, zgodność zaawansowania robót z przyjętym harmonogramem oraz omówić wykonany zakres robót; 14. Wykonawca przez okres gwarancji będzie wykonywał wszelkie czynności serwisowe i eksploatacyjne oraz wymagane przeglądy okresowe wszystkich zamontowanych urządzeń (w przypadku, kiedy wymagane); 15. Wykonawca przeszkoli personel użytkownika obiektu w zakresie obsługi zamontowanych maszyn i urządzeń oraz dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające odbycie takiego przeszkolenia. 16. Wykonawca pokryje koszty ogrzewania budynku oraz koszty procesu rozruchowego urządzeń w trakcie budowy i procesów odbiorowych obiektu. 17. Wykonawca zobowiązany jest powielenia dokumentacji projektowej we własnym zakresie i na własny koszt. 18. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić nadzór branżowy w każdej specjalności (ins. elektryczne, inst. sanitarne, konstrukcyjno - budowlana, geodezyjna). 19. Zamawiający wskaże wybranemu Wykonawcy miejsce wywozu ziemi z wykopów w promieniu 20 km od placu budowy. 20. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odpady powstałe podczas inwestycji we własnym zakresie i na własny koszt oraz dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich zagospodarowanie w sposób zgodny z wymaganiami ochrony środowiska i gospodarki odpadami. 21. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić koordynatora prac, który będzie odpowiedzialny za kontakty z Zamawiającym i będzie zobowiązany do codziennej obecności na terenie budowy (w okresach prac). Zamawiający przewiduje uzyskanie na wykonanie przedmiotowej inwestycji pomocy w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność: objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 prowadzonego przez LGD "Białe Ługi" wobec czego wybrany Wykonawca będzie obowiązany podczas prowadzenia prac i przygotowywania dokumentów stosować się do wytycznych w/w programu. Zamawiający na wykonanie przedmiotowej inwestycji uzyskał prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 1174/2017 znak: B-I.6740.15.75.2017 z dnia 29 czerwca 2017.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45111200-0, 45311200-2, 45331100-7, 45332000-3, 45210000-2, 45111291-4, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 678003.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TIS Maciej Ławik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szczecno 160
Kod pocztowy: 26-015
Miejscowość: Pierzchnica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 980310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 980310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 980310.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.