eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Słupia Konecka tj. urzędu gminy w Słupi oraz szkoły podstawowej w Pilczycy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500189064-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Gmina Słupia (Konecka): Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Słupia Konecka tj. urzędu gminy w Słupi oraz szkoły podstawowej w Pilczycy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym dla projektów realizowanych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580041-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Słupia (Konecka), Krajowy numer identyfikacyjny 291010702, ul. Słupia 30A, 26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3911147 lub 48, e-mail bip@slupiakonecka.pl, faks 413 911 147.
Adres strony internetowej (url): www.slupiakonecka.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Słupia Konecka tj. urzędu gminy w Słupi oraz szkoły podstawowej w Pilczycy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP. 271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót przy BUDYNKU URZĘDU do wykonania obejmuje: Roboty dekarskie rozbiórkowe. Remont kominów Przebudowa okapów stropodachów, Docieplenie połaci dachów i stropów ostatniej kondygnacji Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; wymiana parapetów zewnętrznych Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej z ewentualnym uzupełnieniem uszkodzonych i brakujących elementów, Rozebranie posadzki w pomieszczeniu kotłowni i ułożenie glazury. Ułożenie w całym budynku wykładziny niskościeralnej i antypoślizgowej z tworzywa sztucznego, Wykonanie izolacji ścian fundamentowych, wraz z wykonaniem docieplenia cokołów i dociepleniem ścian Zewnętrznych wraz z tynkowaniem i odmalowaniem Demontaż, ponowny montaż po wykonaniu robót dociepleniowych i uzupełnienie opaski brukowej budynku oraz wykonanie opaski brakującej, Montaż systemowego daszka szklanego na odciągach nad wejściem do budynku na elewacji południowej Wykonanie instalacji grzewczej wodnej grzejnikowej wraz z podłączeniem instalacji do pompy ciepła Wymiana źródła ciepła na pompę ciepła woda -powietrze o mocy 45kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i niezbędnych zabezpieczeń Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED wraz z montażem opraw ewakuacyjnych i awaryjnych w technologii LED Zakres robót przy BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PILCZYCY do wykonania obejmuje: Roboty dekarskie rozbiórkowe, obróbki blacharskie. Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej z ewentualnym uzupełnieniem uszkodzonych i brakujących elementów, Przemurowanie ogniomurów, Remont pokrycia dachowego, wykonanie nowego pokrycia z papy wraz z obróbką blacharską , Docieplenie stropów ostatnich kondygnacji i stropodachów Docieplenie elewacji zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowo - silikonowy, z odmalowaniem wszystkich elewacji budynku Demontaż, ponowny montaż po wykonaniu robót dociepleniowych i uzupełnienie opaski brukowej budynku oraz wykonanie opaski brakującej, Wykonanie termoizolacji i hydroizolacji ścian fundamentowych kotłowni, Częściowa wymiana stolarki okiennej Roboty remontowe w kotłowni, Montaż ogrzewania wodnego- grzejnikowego (wraz z demontażem istniejącego pokrycia posadzek i wyłożeniem wykładziny niskościeralnej, antypoślizgowej z tworzywa sztucznego); wykonanie w budynku centralnej instalacji c.w.u. (w tym skucie płytek i odtworzenie płytek ściennych i podłogowych w pomieszczeniach sanitarnych) i przyłączeniem do projektowanego źródła ciepła: pompa ciepła gruntowa o mocy ok. 106 kW z olejowym kotłem szczytowym o mocy ok. 63 kW. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45421130-4, 45442100-8, 45111300-1, 45421160-3, 45320000-6, 45443000-4, 45262100-2, 45310000-3, 45261210-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Słupi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 661216.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BERATEN inż. Suliga Paweł Komorniki 6 29-120 Kluczewsko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 29-120 Kluczewsko
Kod pocztowy:
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 813296.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 813296.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1052854.79
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w PILCZYCY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1422764.23
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMB Budownictwo mgr inż. Krzysztof Prokop
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kozia Wieś 11
Kod pocztowy: 29-105
Miejscowość: Krasocin
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1750000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1750000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2146362.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.