eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Budowa ul. Polnej - Etap I w zakresie budowy układu drogowego, kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicy oraz usunięcia kolizji sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 176/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500188772-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Gmina Miasto Reda: Budowa ul. Polnej - Etap I w zakresie budowy układu drogowego, kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicy oraz usunięcia kolizji sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 176/12

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554105-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miasto Reda, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, NIP 588-235-10-74 osoba do kontaktu: Grażyna Białkowska, tel. 58 678 80 28, przetargi@reda.pl
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Witomińska 29, 81-311 Gdynia, NIP 586-010-44-34, osoba do kontaktu: Renata Czarnecka, tel. 58 66 87 337, renata.czarnecka@pewik.gdynia.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Reda, Krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska 33, 84240 Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Miasto Reda. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałego zamawiającego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ul. Polnej - Etap I w zakresie budowy układu drogowego, kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicy oraz usunięcia kolizji sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych linii kablowych i napowietrznych na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 176/12

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10.ZF.PN.RB.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie przez Gminę Miasto Reda (Gminę) i Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gdyni (PEWIK GDYNIA) w oparciu o porozumienie, na podstawie art. 16 ustawy Pzp. Gmina jest zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu, i na rzecz PEWIK GDYNIA. Każda ze stron będzie płatnikiem części wynagrodzenia. Wykonawca będzie fakturował wykonane roboty budowlane z uwzględnieniem dwóch płatników: * Gminy Miasto Reda * PEWIK GDYNIA 4.3 Wykonawca: * wraz z ofertą składa kosztorys ofertowy, dla zakresu robót realizowanych dla Gminy oraz kosztorys ofertowy dla zakresu robót realizowanych dla PEWIK GDYNIA, * przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty, w tym na rzecz: o Gminy Reda w wysokości 5% wartości brutto wskazanej w ofercie, za zakres robót Gminy o PEWIK GDYNIA, w wysokości 5% wartości brutto wskazanej w ofercie, za zakres robót PEWIK GDYNIA. * przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto podpisanej umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oznaczonej jako Załączniki nr 1 do SIWZ. W zakres inwestycji wchodzi: 1. Budowa układu drogowego Zakres: Inwestycja polega na budowie jezdni o długości 611 [mb] wraz z wykonaniem chodnika po stronie północnej o długości 542 [mb] i budowie wjazdów po obu stronach jezdni na ul. Polnej na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 176/12. h Projektowana jezdnia ma szerokość 6,00 [m], nawierzchnię z mieszanki asfaltowo - betonowej SMA na podbudowie z betonu asfaltowego i kruszywa łamanego. Projektowany chodnik ma szerokość 2,0 [m] i należy wykonać z kostki betonowej szarej o wym. 10 x 20 x 6 [cm]. Projektowane wjazdy wykonać z kostki betonowej czerwonej 10 x 20 x 8 [cm]. Wjazdy po stronie północnej: * Ilość: 20 szt. * Powierzchnia łączna: 149,29 [m2] Wjazdy po stronie południowej wykonać z kostki betonowej od jezdni do projektowanej ścieżki rowerowej. Dodatkowo wykonać dalszą część wjazdu, do granicy nieruchomości, z płyt IOMB. Wjazdy po stronie południowej wykonać tylko tam, gdzie jest zabudowana nieruchomość. Wjazdy po stronie południowej: * Ilość: 10 szt. * Powierzchnia: 91,28 [m2] - z kostki betonowej 234,77 [m2] - z płyt IOMB W ciągu ul. Polnej, na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 176/12 występuje 1 skrzyżowanie z wyniesioną nawierzchnią jako elementem uspokojenia ruchu. Nawierzchnię wyniesionych skrzyżowań wykonać z kostki betonowej czerwonej o wymiarach 10 x 20 x 8 [cm]. Różnica wysokości między jezdnią a nawierzchnią wyniesionego skrzyżowania wynosi 8,0 [cm]. Pochylnię najazdową na wyniesione skrzyżowanie zaprojektowano o szerokości 1,5 [m]. Na wjazdach oraz na przejściach dla pieszych wykonać krawężniki wtopione wystające 2 [cm] ponad nawierzchnię jezdni. Nawierzchnię wjazdu od strony posesji wykonać na jednym poziomie z chodnikiem. Konstrukcja nawierzchni: ? Konstrukcja jezdni ul. Polnej: * warstwa ścieralna SMA - grubość warstwy 4 cm * warstwa wiążąca BA - grubość warstwy 6 cm * warstwa podbudowy BA - grubość warstwy 10 cm * podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 - grubość warstwy 25 cm * podsypka żwirowo-piaskowa k>=8 m/dobę - grubość warstwy 15 cm * geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] ? Konstrukcja wyniesionego skrzyżowania: * kostka betonowa 10*20 czerwona z fazą - grubość kostki 8 cm * podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubość warstwy 5 cm * podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 - grubość warstwy 35 cm * podsypka żwirowo-piaskowa k>=8 m/dobę - grubość warstwy 20 cm * geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] ? Konstrukcja wjazdów: * kostka betonowa 10*20 czerwona z fazą - grubość kostki 8 cm * podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubość warstwy 4 cm * podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 - grubość warstwy 25 cm * geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] * podsypka żwirowo-piaskowa k>=8 m/dobę - grubość warstwy 10 cm ? Konstrukcja chodnika: * kostka bet. 10*20 szara - grubość kostki 6 cm * podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubość warstwy 4 cm * podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 - grubość warstwy 10 cm * podsypka żwirowo-piaskowa k>=8 m/dobę - grubość warstwy 10 cm ? Konstrukcja chodnika na szerokości wjazdów * kostka betonowa 10*20 szara z fazą - grubość kostki 8 cm * podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubość warstwy 4 cm * podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 - grubość warstwy 25 cm * geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] * podsypka żwirowo-piaskowa k>=8 m/dobę - grubość warstwy 10 cm ? Konstrukcja nawierzchni utwardzonej płytami wielootworowymi: * płyta bet. drogowa wielootworowa - grubość 12 cm * podsypka żwirowo-piaskowa k>=8 m/dobę - grubość warstwy 10 cm 2. Kanalizacja deszczowa wraz z przepompownią Zakres realizacji: ul. Polna od studni D35 do studni D51 wraz z ul. Szymanowskiego od studni D41 do studni D57. Kolektor deszczowy należy wykonać z rur PE - HD DN od 300 do 800. Ze względu na retencjonowanie wód deszczowych w zbiorniku, zaprojektowano przepompownię ścieków mającą na celu ograniczenie ilości odprowadzonych wód deszczowych do istniejącego rowu. Włączenia do przepompowni ścieków wykonać na rzędnej 10,50/5,64. Przewód kanalizacji deszczowej tłocznej zaprojektowano z rur PE - HD DN125. Długość przewodu tłocznego od przepompowni PS do studni rozprężnej SR wynosi 2,0 [m]. Na projektowanej sieci kanalizacji deszczowej zaprojektowano 16 kompletów studni o średnicy DN1200 oraz 1 komplet studni o średnicy DN1500. Studnię rozprężną należy wykonać jako studnię DN600 PP - B z kinetą, w której zamontowana jest przegroda. Wpusty ściekowe z osadnikami - 18 kpl. Podłączenie wpustów do studni rewizyjnych wykonać z rur PP DN200. W celu tymczasowego retencjonowania nadmiaru wód deszczowych zaprojektowano zbiornik o pojemności V = 350 [m3] z rury PE - HD DN2600. Z uwagi na występowanie wód gruntowych i związany z tym wypór, należy dociążyć zbiornik za pomocą 66 par kotew przytwierdzonych do fundamentu długości 65,5 [m]. Za wylotem ze zbiornika retencyjnego zaprojektowano zasuwę odcinającą miękkouszczelniającą DN300 z jej teleskopowym przedłużeniem, co w razie awarii pozwala odciążyć dopływ wód deszczowych po przepompowni ścieków i uniemożliwić jej ewentualne zalanie. W celu podczyszczenia ścieków deszczowych odprowadzonych z projektowanego układu drogowego, przed wprowadzeniem ich do odbiornika zaprojektowano układ podczyszczający składający się z wysokosprawnego, bezfiltrowego separatora wirowego. Odbiornikiem ścieków deszczowych z projektowanej kanalizacji deszczowej będzie istniejący rów. Urządzeniem wodnym, za pomocą którego będą wprowadzane ścieki deszczowe do rowu będzie wylot PE DN300 stanowiący zakończenie projektowanej kanalizacji deszczowej. Wylot i skarpę umocnić płytami ażurowymi, dno umocnić materacami siatkowo - kamiennymi. Projekt kanalizacji deszczowej wykonywany jest w ramach branży sanitarnej dokumentacji projektowej. 3. Sieć wodociągowa Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie przez Gminę Miasto Reda (Gminę) i Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gdyni (PEWIK GDYNIA) w oparciu o Art. 16 ustawy Pzp. Gmina jest zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu, i na ich rzecz. Każda ze stron będzie płatnikiem części wynagrodzenia: ? PEWIK GDYNIA za wykonane i odebrane roboty dotyczące przebudowy sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy. ? Gmina za wykonane i odebrane pozostałe roboty objęte zamówieniem. Wykonawca jest zobowiązany zapisami umowy do fakturowania robót z uwzględnieniem dwóch płatników. Zakres: budowa i rozbiórka sieci wodociągowej, przebudowa istniejących przyłączy wodociągowych, przebudowa włazów istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej na ul. Polnej na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 176/12. Sieć wodociągową na realizowanym odcinku, od węzła nr W11 do węzła nr W22, projektuje się z rur PE-HD SDR17 DN 110 i PE-HD SDR17 DN 200. Projektowana sieć wodociągowa prowadzona będzie w chodniku z kostki betonowej oraz zieleni. Przejścia poprzeczne przez projektowaną jezdnię asfaltową wykonać w rurze ochronnej stalowej. Uzbrojenie projektowanej sieci wodociągowej będą stanowić hydranty podziemne DN80 i zasuwy miękkouszcelniające DN80 i DN100. Hydranty będą pełnić rolę eksploatacyjną jako odpowietrzenie i odwodnienie sieci, a także mogą być wykorzystane do zapewnienia ochrony przeciwpożarowej. Przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur PE-HD DN40 z przyłączeniem do sieci poprzez trójnik (pozostała armatura i kształtki-zgodnie z dokumentacją - rys. nr 8 węzłów przyłączeniowych przyłączy). W związku z budową nowego układu drogowego, przewidziano w jego zakresie rozbiórkę nieczynnej sieci wodociągowej (wraz z występującą armaturą), oraz rozbiórkę przewodów, które zostaną przebudowane. Przebieg przewodów, lokalizację oraz numerację węzłów wodociągowych pokazano w części graficznej, rys. nr 3 i rys. nr 4 Projektu zagospodarowania terenu w Projekcie Wykonawczym branży sanitarnej. Przewody należy prowadzić wg spadków i zagłębień pokazanych na profilu. 4. Oświetlenie Zakres: ul. Polna od szafki oświetleniowej nr 2 zlokalizowanej przy działce 176/13 do słupa nr 16.2. Do oświetlenia ul. Polnej na w/w odcinku projektuje się oprawy LED (wyk. W II klasie ochronności) o mocy 35,3 [W] i 61,2 [W] oraz strumieniu świetlnym min. 3510 [lm] i 6680 [lm]. Oprawy zostaną zamontowane na wysięgnikach rurowych zaokrąglonych o wysięgu 1 - 1,5 m/0 o, na wysokości 7 - 9 [m] Trasę linii pokazano na rys. O-1.2 i O-1.3 projektu wykonawczego branży elektroenerget. 5. Usunięcie kolizji w zakresie sieci teletechnicznej oraz usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną. Zakres: ul. Polna na odcinku od działki nr 1364/22 do działki nr 176/12 6. Kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym: Przy robotach rozbiórkowych i korytowaniu należy szczególną uwagę zwrócić na kable telefoniczne i energetyczne biegnące w zakresie projektowanej budowy ulicy. Istniejące kable teletechniczne i energetyczne pod jezdnią należy zabezpieczyć rurami osłonowymi dwudzielnymi Ø110. Prace należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami i zaleceniami gestorów sieci. 7. Po zakończeniu robót drogowych tereny zielone wokół przeprowadzonej budowy należy uporządkować. 8. W obrębie planowanej inwestycji występują drzewa przeznaczone na wycinkę (wg branży drogowej) 9. Nadzór archeologiczny Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z archeologiem wskazanym przez Zamawiającego. Prace ziemne polegające na wykonaniu wykopów wąskoprzestrzennych pod budowę lub przebudowę istniejących sieci uzbrojenia podziemnego będą wykonywane pod nadzorem archeologicznym. Natomiast prace ziemne związane z korytowaniem pod jezdnię, chodnik i ścieżkę rowerową wymagają ratowniczych badań archeologicznych. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia na potrzeby ratowniczych badań archeologicznych sprzętu do prac ziemnych (koparki) wraz z operatorem oraz do zabezpieczenia wykopów do czasu ich odbioru przez inspektora z Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku. Szacowana powierzchnia ratowniczych badań archeologicznych - 1500 m2. Płyty drogowe z rozbiórki należy przewieść na składowisko przy ul. Spółdzielczej w Redzie. Całość robót wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4.5 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający wymaga aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 4.6 Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności: * drogowe w tym: (przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie darni i humusu, rozbiórka elementów drogi) * ziemne w tym: (roboty ziemne ogólne, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów) * podbudowy w tym: (korytowanie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczaniem podłoża, oczyszczanie i skrapianie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowy i ulepszona podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowy z betonu cementowego) * nawierzchnie w tym: (nawierzchnie betonowe, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i wyrównawcza, nawierzchnie z kostki betonowej) * urządzenia bezpieczeństwa ruchu w tym: (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe) * elementy ulic w tym: (krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe) * fundamentowanie w tym: (roboty ziemne pod fundamenty, wykopy, zasypywanie wykopów wraz z zagęszczaniem) * roboty tymczasowe w tym: (dostawa, instalacja i obsługa urządzeń zabezpieczenia placu budowy, ogrodzenie, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, barierki ochronne itp., wykonanie zaplecza budowy, drogi tymczasowe, przejścia i przejazdy) * prace towarzyszące w tym: (wytyczanie geodezyjne) * mała architektura w tym: (wykonanie ogrodzeń: rozbiórka ogrodzeń, demontaż słupów wygrodzeniowych, wykonanie fundamentów betonowych pod słupki barierek) * operatorów sprzętu: (pomiarowego (teodolitu, tachimetru, niwelatora, dalmierza, i inne geodezyjne przybory), do prac ziemnych - frezarki, koparek, zgarniarki, równiarki, urządzeń do hydromechanizacji, spycharek, ładowarek, walców - gładkie, okołkowane, ogumione, wibracyjne, ubijaków szybko uderzających, ubijaków o masie od 1 do 10Mg, podnośników drobnego sprzętu budowlanego, szczotek mechanicznych, sprzętu do skropienia emulsją asfaltową, mieszarek do wytwarzania mieszanki, młotów pneumatycznych, małych elektrycznych młotów do kucia betonu, malowarek, wiertnic do wykonywania dołów pod słupki w gruncie spoistym, urządzeń wbijających lub wibromłotów do pogrążania słupków w grunt, pił spalinowych do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, zespołów prądotwórczych przewoźnych, ubijaków spalinowych 50 kg, wibromłotów elektrycznych 3 kW, zgrzewarek, spawarek, pił mechanicznych, sekatorów, nożyc, i innego sprzętu niezbędnego do wykonania czynności związanych z zakresem zamówienia.) * kierowców (samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych) * roboty sanitarne (pracownicy wykonujący roboty budowy rurociągów) * roboty elektryczne (pracownicy wykonujący roboty budowy oświetlenia, elektromonterskie) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących, w trakcie realizacji zamówienia, wskazane wyżej czynności: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4.6, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 1) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane wyżej czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności. 2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45231100-6, 45232000-2, 45231300-8, 45231400-9, 45112450-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2666700.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kruszywo Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 4B
Kod pocztowy: 84-223
Miejscowość: Linia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5334120.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5334120.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5334120.75
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2767500.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.