eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witnica › Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-03

Ogłoszenie nr 500184472-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.

Gmina Witnica: Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zwiększenie efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej tj. budynku Urzędu Miasta i Gminy oraz budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Witnicy." współfinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564741-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Witnica, Krajowy numer identyfikacyjny 21096688100000, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, 66-460 Witnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 216 446, e-mail wrg@witnica.pl, faks 957 515 218.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witnicy obejmujących: a. Docieplenie ścian zewnętrznych szkoły b. Docieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej i łącznika c. Docieplenie dachu d. Wymianę stolarki okiennej e. Wymianę stolarki drzwiowej f. Poprawę sprawności cieplnej systemu grzewczego - wymianę instalacji c.o. na nową z rur miedzianych z izolacją wraz z wymianą grzejników na konwekcyjne oraz montażem zaworów termostatycznych na grzejnikach i zaworów podpionowych na pionach. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witnicy zlokalizowany jest przy ul. Wiosny Ludów 14, 66-460 Witnica, dz. nr 594/2, obręb 0006. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (na którą składa się audyt energetyczny oraz przedmiar robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i zgłoszeniu robót, które to dokumenty stanowią Część III niniejszej SIWZ; przedmiot zamówienia realizowany będzie w wariancie 1 termomodernizacji wskazanym w audycie energetycznym. 4. Podanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów i towarów czy urządzeń w załączonej dokumentacji projektowej lub STWIORB ma charakter poglądowy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów lub urządzeń równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami czy urządzeniami. 6. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w części II niniejszej SIWZ ("Wzór umowy"). 7. Wykonawca obowiązany jest wykonywać roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami STWiORB, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, zawartą umową oraz zaleceniami inspektora nadzoru. 8. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia z materiałów własnych. 9. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca obowiązany będzie wykonywać roboty budowlane w sposób gwarantujący Zespołowi Szkolno-Przedszkolnemu w Witnicy możliwość ciągłego świadczenia usług na rzecz mieszkańców. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie placówki objętej robotami w ramach zamówienia. 11. Wykonawca zapewni ruch zastępczy na czas realizacji robót nieutrudniający funkcjonowania Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witnicy, zabezpieczy istniejące instalacje i sieci, a także będzie dbał o porządek na drodze dojazdowej na plac budowy. 12. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo wykonywanych robót, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pieszych w obrębie realizowanych robót. 13. Wykonawca winien utrzymać w należytym stanie teren budowy, a także odgrodzić miejsca, w których wykonywane są roboty budowlane od pozostałych części obiektu. 14. W okresie realizacji niniejszego zamówienia w obrębie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witnicy będą prowadzone równolegle roboty budowlane polegające na montażu i konfiguracji instalacji fotowoltaicznych. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia harmonogramu tych robót podczas opracowywania Harmonogramu rzeczowo - finansowego, o którym mowa w §4 wzoru umowy, jak również współdziałania z wykonawcą tych robót podczas realizacji zamówienia. 15. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca sporządzi plan BIOZ a jego poświadczony za zgodność z oryginałem odpis przedłoży Zamawiającemu. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów określających zasady postępowania z odpadami i zobowiązany jest zagwarantować, jako wytwórca odpadów, by z odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu umowy postępowano w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco do usuwania odpadów budowlanych na legalnie działające wysypisko, a po zakończeniu robót do uprzątnięcia pomieszczeń. 17. Wykonawca usunie natychmiastowo wszelkie szkody i awarie spowodowane w trakcie realizacji robót. 18. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujący zakres czynności: a. Docieplenie ścian zewnętrznych szkoły b. Docieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej i łącznika c. Wymiana stolarki okiennej d. Wymiana stolarki drzwiowej e. Docieplenie dachu f. Poprawa sprawności cieplnej systemu grzewczego 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w zakresie, o którym mowa w pkt 18. W tym celu Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązany będzie przedkładać wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wraz z wykazem Wykonawca składać będzie do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wymagane przez Zamawiającego w pkt 18. Kopia umowy o pracę musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, rodzaj umowy o pracę, datę zawarcia umowy oraz wymiar czasu pracy. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w pkt 18 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 21. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w pkt 18 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie. 22. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45410000-4 Tynkowanie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 23. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. Postanowienia, o których mowa w pkt 19, 20 i 21, stosowane będą również w odniesieniu do podwykonawców. 24. Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 25. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 26. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 27. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, w tym w szczególności na roboty budowlane, materiały i urządzenia dostarczane w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Uprawnienia z tytułu gwarancji są niezależne od uprawnień z tytułu rękojmi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0, 45320000-6, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 947755.67
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane ELBEST Eliza Borek
Email wykonawcy: g.borek@elbest.net
Adres pocztowy: ul. Miernicza 26
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1165739.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1165739.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1562100.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.