To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-02
Ogłoszenie nr 500183768-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.
Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.: Budowa chodnika wzdłuż ul. Bogedaina we Wrocławiu w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017 (projekt nr 34).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557689-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiającym jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa nr 26/III/Z/11 Prezydenta Wrocławia z dnia 1 września 2011.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2056852900000,
ul. ul. Ofiar Oświęcimskich
36,
50059
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 77 10 905, e-mail
magdalena.swiatek@wi.wroc.pl, faks
71 77 10 904.
Adres strony internetowej (url): http://www.wi.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika wzdłuż ul. Bogedaina we Wrocławiu w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017 (projekt nr 34).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/30/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, oraz realizację na jej podstawie robót budowlanych, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub uzyskania przez Wykonawcę zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, w zakresie obejmującym budowę chodnika. W związku z brakiem MPZP dla tego terenu, konieczne będzie uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2. Zakres opracowania dokumentacji: 2.1. Mapa zasadnicza do celów projektowych 2.2. Inwentaryzacja istniejącego majątku drogowego 2.3. Koncepcja projektowa zagospodarowania terenu 2.4. Dokumentacja geotechniczna pod projektowany chodnik 2.5. Projekt budowlany w tym projekt zagospodarowania terenu do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowalnych nie wymagających pozwolenia na budowę (stosownie do potrzeb). 2.6. Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonywania robót budowalnych 2.7. Projekty wykonawcze: 2.7.1. Projekt drogowy w tym projekt zagospodarowania terenu i ewentualnego odtworzenia nawierzchni 2.7.2. Projekt organizacji ruchu tymczasowego i docelowego 2.7.3. Projekt przebudowy kolidującego uzbrojenia 2.7.4. Projekt zasilania zaplecza budowy 2.7.5.Projekt obsługi komunikacyjnej budowy 2.7.6. Projekt organizacji placu budowy 2.8. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 2.9. Inwentaryzacja istniejącej zieleni wraz z projektem zabezpieczeń i cięć sanitarno-pielęgnacyjnych w zakresie kolizji z projektowanym chodnikiem 2.10. Inne opracowania niezbędne do zatwierdzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót. 2.11. Pełnienie nadzoru autorskiego 3.Realizacja robót budowlanych związanych z budową chodnika, na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego i organy administracyjne dokumentacji projektowej. Zakres robót budowalnych: 3.1. Roboty budowlano - drogowe, w tym: 3.1.1. Wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych: 3.1.2. tyczenie, zdjęcie i hałdowanie humusu, wykopy, nasypy 3.1.3. rozwiązanie wszelkich kolizji z istniejącą infrastrukturą - jeżeli wystąpią, 3.1.4. osadzenie obrzeży betonowych, 3.1.5. przygotowanie warstwy odsączającej i warstw konstrukcyjnych pod chodnik wraz z zagęszczeniem, 3.1.6. wykonanie nawierzchni z płytek brukowych betonowych 20x20cm, gr. 8cm z posypką z kamienia płukanego, z wypełnieniem spoin piaskiem kwarcowym, 3.1.7. niwelacja krawężników i obrzeży betonowych na istniejących zjazdach, bez ich przebudowy. 3.2. Przygotowanie, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy. 3.3. Wyniesienie zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 3.4. Cięcia pielęgnacyjno - sanitarne (w razie konieczności) i zabezpieczenie istniejącej zieleni. 3.5. Odbudowa nawierzchni po robotach rozkopowych, uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót. 3.6. Uprzątnięcie terenu po robotach, wywóz i utylizacja odpadów oraz nadmiaru ziemi. 3.7. Zakup, dostawa i montaż (wykonanie) oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z WWIORB (zał. nr 13 do PFU). 3.8. Wykonanie, dostawa i montaż banerów i tablic informacyjnych o realizacji zadania w ramach programu Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego (w trakcie realizacji robót) - zał. nr 14 do PFU 3.9. Wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych, że projekt został zrealizowany w ramach programu Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego (po zakończeniu realizacji) - zał. nr 14 do PFU. 3.10. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3.11. Opracowanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) 3.12. Wszelkie inne prace niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.13. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub innej równoważnej decyzji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71300000-1, 71320000-7, 71322000-1, 71400000-2, 71410000-5, 77310000-6, 45111200-0, 45112710-5, 45450000-6, 45233200-1, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
399977.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GM ROADS POLSKA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
294246.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: dokumentacja projektowa tj PB+PW branży drogowej, ORD, ORZ oraz nadzór autorski IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
- Remont nawierzchni tarasowej nad parterem budynku Żłobka nr 1 przy ul. Lwowskiej 20 we Wrocławiu. (część niska)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.