eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Budowa chodnika wzdłuż ul. Bogedaina we Wrocławiu w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017 (projekt nr 34).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183768-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.: Budowa chodnika wzdłuż ul. Bogedaina we Wrocławiu w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017 (projekt nr 34).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557689-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiającym jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa nr 26/III/Z/11 Prezydenta Wrocławia z dnia 1 września 2011.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2056852900000, ul. ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50059 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 10 905, e-mail magdalena.swiatek@wi.wroc.pl, faks 71 77 10 904.
Adres strony internetowej (url): http://www.wi.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika wzdłuż ul. Bogedaina we Wrocławiu w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017 (projekt nr 34).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/30/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, oraz realizację na jej podstawie robót budowlanych, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub uzyskania przez Wykonawcę zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, w zakresie obejmującym budowę chodnika. W związku z brakiem MPZP dla tego terenu, konieczne będzie uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2. Zakres opracowania dokumentacji: 2.1. Mapa zasadnicza do celów projektowych 2.2. Inwentaryzacja istniejącego majątku drogowego 2.3. Koncepcja projektowa zagospodarowania terenu 2.4. Dokumentacja geotechniczna pod projektowany chodnik 2.5. Projekt budowlany w tym projekt zagospodarowania terenu do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowalnych nie wymagających pozwolenia na budowę (stosownie do potrzeb). 2.6. Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonywania robót budowalnych 2.7. Projekty wykonawcze: 2.7.1. Projekt drogowy w tym projekt zagospodarowania terenu i ewentualnego odtworzenia nawierzchni 2.7.2. Projekt organizacji ruchu tymczasowego i docelowego 2.7.3. Projekt przebudowy kolidującego uzbrojenia 2.7.4. Projekt zasilania zaplecza budowy 2.7.5.Projekt obsługi komunikacyjnej budowy 2.7.6. Projekt organizacji placu budowy 2.8. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 2.9. Inwentaryzacja istniejącej zieleni wraz z projektem zabezpieczeń i cięć sanitarno-pielęgnacyjnych w zakresie kolizji z projektowanym chodnikiem 2.10. Inne opracowania niezbędne do zatwierdzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót. 2.11. Pełnienie nadzoru autorskiego 3.Realizacja robót budowlanych związanych z budową chodnika, na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego i organy administracyjne dokumentacji projektowej. Zakres robót budowalnych: 3.1. Roboty budowlano - drogowe, w tym: 3.1.1. Wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych: 3.1.2. tyczenie, zdjęcie i hałdowanie humusu, wykopy, nasypy 3.1.3. rozwiązanie wszelkich kolizji z istniejącą infrastrukturą - jeżeli wystąpią, 3.1.4. osadzenie obrzeży betonowych, 3.1.5. przygotowanie warstwy odsączającej i warstw konstrukcyjnych pod chodnik wraz z zagęszczeniem, 3.1.6. wykonanie nawierzchni z płytek brukowych betonowych 20x20cm, gr. 8cm z posypką z kamienia płukanego, z wypełnieniem spoin piaskiem kwarcowym, 3.1.7. niwelacja krawężników i obrzeży betonowych na istniejących zjazdach, bez ich przebudowy. 3.2. Przygotowanie, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy. 3.3. Wyniesienie zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 3.4. Cięcia pielęgnacyjno - sanitarne (w razie konieczności) i zabezpieczenie istniejącej zieleni. 3.5. Odbudowa nawierzchni po robotach rozkopowych, uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót. 3.6. Uprzątnięcie terenu po robotach, wywóz i utylizacja odpadów oraz nadmiaru ziemi. 3.7. Zakup, dostawa i montaż (wykonanie) oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z WWIORB (zał. nr 13 do PFU). 3.8. Wykonanie, dostawa i montaż banerów i tablic informacyjnych o realizacji zadania w ramach programu Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego (w trakcie realizacji robót) - zał. nr 14 do PFU 3.9. Wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych, że projekt został zrealizowany w ramach programu Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego (po zakończeniu realizacji) - zał. nr 14 do PFU. 3.10. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3.11. Opracowanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) 3.12. Wszelkie inne prace niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.13. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub innej równoważnej decyzji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71300000-1, 71320000-7, 71322000-1, 71400000-2, 71410000-5, 77310000-6, 45111200-0, 45112710-5, 45450000-6, 45233200-1, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 399977.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GM ROADS POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy: info@gm-roads.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 41, Łażany
Kod pocztowy: 58-130
Miejscowość: Żarów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 294246.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 294246.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294246.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: dokumentacja projektowa tj PB+PW branży drogowej, ORD, ORZ oraz nadzór autorski

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.