eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na 7 Zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183359-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na 7 Zadań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane w ramach w projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8. Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Nr wniosku o dofinansowanie: RPWP.08.01.02-30-0005/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566867-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 25085475400000, ul. ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 254 256, e-mail przetargi@starostwo.krotoszyn.pl, faks 627 253 423.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-krotoszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na 7 Zadań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or 272.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Tellurium (model kosmograficzny) - 1 szt., zestaw skał i minerałów - 1 zestaw, mapa ścienna - podstawy kartografii - 1 szt., mapa świata fizyczno-polityczna - 1 szt., mapa fizyczna Polski - 1 szt., mapa ścienna Polski - skarby przyrody - 1 szt., mapa fizyczno-polityczna Europy - 1 szt., multimedialny geograficzny atlas świata - 1 szt., atlas geograficzny dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres rozszerzony - 15 szt., globus ze sklepieniem niebieskim - 1 szt., ścienna stacja pogody - 1 szt., rodzaje gleb-próbki - 2 zestawy, planeta Ziemia - filmy - 4 szt. (różne rodzaje), mapa świata - plastyczna - 1szt., globus indukcyjny - 2 szt., plansza dydaktyczna dotycząca pogody - 3 szt. (różne rodzaje), kompas - 10 szt., mapa konturowa świata - 1 szt., mapa konturowa Polski - 1 szt., mapa magnetyczna Polski - 10 szt., mapa świata - geologia i tektonika - 1 szt., globus uczniowski - 15 szt., taśma miernicza 20m - 5 szt., taśma miernicza 30m - 5 szt., mapa konturowa Europy - 1 szt., Przewodnik (klucz) do rozpoznawania roślin i zwierząt - 10 szt., mapa samochodowa Polski - 15 szt., mapa samochodowa Europy - 15 szt., mapa turystyczna regionów Polski - 15 szt., mapa turystyczna regionów Europy - 15 szt. (3 różne rodzaje po 5 sztuk), mapa zoogeografia Polski - 1 szt. Zadanie nr 2 - Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Globus podświetlany - 15 szt., kompas - 30 szt., lornetka - 15 szt., zestaw skał i minerałów - 1 zestaw, mapa fizyczna świata - 2 szt., mapa polityczna świata - 2 szt., atlas - 15 szt., film edukacyjny - 10 szt. (z podziałem), mapy kontynentów - 5 szt. (różne rodzaje), mapa turystyczna regionu - 30 szt., model układu słonecznego - 1 szt., zestaw foliogramów - 6 zestawów (z podziałem), ogródek meteorologiczny - 1 szt., rodzaje gleb - próbki - 1 zestaw., atlas i przewodnik multimedialny - Parki narodowe i inne formy ochrony przyrody w Polsce - 1 szt., geografia dla liceum- zestaw 26 tablic - 1 zestaw, mapa gospodarcza Europy - 1 szt., mapa - Polska w Europie i świecie - 1 szt., mapa Europy - ukształtowanie powierzchni, krajobrazy - 1 szt., mapa hipsometryczna Europy - ćwiczeniowa - 1 szt., mapa gospodarcza Afryki - 1 szt., mapa gospodarcza Ameryki Północnej - 1 szt., mapa gospodarcza Azji - 1 szt. Zadanie nr 3 - Doposażenie pracowni matematycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Kalkulator naukowy - 30 szt., zestaw 6 brył obrotowych - 1 zestaw, nakładka magnetyczna - układ współrzędnych - 1 szt., plansza - podstawowe symbole matematyczne - 1 szt., cyrkiel szkolny, magnetyczny - 2 szt. Zadanie nr 4 - Doposażenie pracowni biologicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Podgrzewacz kuchenny - 1 szt., blender ręczny - 1 szt., czajnik elektryczny - 1 szt., mikroskop z podłączeniem do komputera - 1 szt., mikroskop optyczny (stereoskopowy, szkolny) - 6 szt., mikroskop terenowy - 6 szt., prosty klucz do oznaczania roślin - 6 szt., preparaty mikroskopowe (różne rodzaje) - 10 zestawów. akwarium do hodowli roślin wodnych - 1 szt., model szkieletu człowieka na statywie - 1 szt., model serca - 4 szt. (różne rodzaje), model skóry - 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka - 1 szt., szkielety kręgowców - 6 szt. (po jednym z każdego rodzaju), waga laboratoryjna - 6 szt., lornetka - 6 szt., stoper - 6 szt., ciśnieniomierz - 1 szt., czerpak - 6 szt., naczynie perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie - 6 szt., taśma miernicza - 6 szt., lodówka do przechowywania - 1 szt., fartuch laboratoryjny - 6 szt. męskich i 6 szt. damskich, zestaw narzędzi i szkieł - 6 zestawów, apteczka z wyposażeniem - 1 szt., okulary ochronne - 12 szt., termometr laboratoryjny - 6 szt. Zadanie nr 5 - Doposażenie sali klasowej realizującej pedagogikę M. Montessori dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Puzzle botaniczne - drzewo - 1 szt., puzzle zoologiczne - koń - 1 szt., puzzle zoologiczne - ptak - 1 szt., komoda botaniczna - 1 szt., figurka "rozwój żółwia" - 1 szt., figurka "rozwój żaby" - 1 szt., szablon rozwoju zwierzęcia - ptak - 1 szt., szablon - liście - 1 szt., puzzlowa mapa Polski - 1 szt., foremki - lądy i wody - 1 zestaw, globus - 1 szt., karty z pudełkami - kształty lądów i wód - 1 zestaw, czarna wstęga 4,6m - 1 szt., figurki do czarnej wstęgi 4,6m - 1 zestaw, złoty materiał - koraliki na drucikach - 1 szt., gra wężowa - dodawanie - 1 szt., małe liczydło - 1 szt., konik na biegunach - 1 szt., kocyk obciążony - 1 szt., tunel do przeciskania - 1 szt., namiot - suchy basen - 2 szt., dobieranki (układanki obrazkowe) - 1 szt., kalambury - naśladuje i pokazuje - 1 szt., zestaw "pies" - układanki, gry, karty pracy - 1 zestaw, różowa wieża (sześciany o zróżnicowanej wielkości) - 1 szt., brązowe schody (prostopadłościany o zróżnicowanej grubości) - 1 szt., czerwone patyki (patyki o zróżnicowanej długości) - 1 szt., cylindry (4 bloki cylindrów z uchwytami) - 1 zestaw, kolorowe walce (4 pudełka walców) - 1 zestaw, komoda geometryczna - 1 szt., trójkąty konstrukcyjne - 1 zestaw, bryły geometryczne - 1 zestaw, klocki drewniane - dwupoziomowy sześcian - 1 szt., tablica dotykowa - 1 szt., tabliczki dotykowe - 1 zestaw, puszki szmerowe - 1 zestaw, dzwonki akustyczne - 1 zestaw, patyki liczbowe - 1 zestaw, żetony - 1 zestaw, tablice Sequina 1 - 1 zestaw, tablice Sequina 2 - 1 zestaw, kwadraty liczb - 1 szt., małe liczydło - 1 szt., paskowa tablica odejmowania - 1 szt., metalowe matryce - 1 zestaw, litery z papieru piaskowego - 1 zestaw, ruchomy alfabet - 1 szt., farma - figurki i budynki gospodarstwa rolnego - 1 szt., ramka z guzikami - 1 szt., ramka - zawiązywanie buta - 1 szt., ramka ze sprzączkami - 1 szt., ramka z kokardami - 1 szt., kręgle do ułamków z podstawą - 1 zestaw, pudełko z plastikowymi kółkami do nauki ułamków - 1 szt., duże liczydło - 1 szt., pudełko z zadaniami dodawania - 1 szt., pudełko z zadaniami odejmowania - 1 szt., pudełko z zadaniami do mnożenia - 1 szt., pudełko z zadaniami do dzielenia - 1 szt., tablica i pudełko z listewkami do odejmowania - 1 zestaw, mała tablica do dzielenia - 1 szt., stojak regał na ramki Montessori - 1 szt., pudełko na wrzeciona - 1 szt., stojak z flagami - państwa Europy - 1 szt., stojak na 5 dywaników - 1 szt., tabliczki kredowe do nauki czytania i pisania w duchu Montessori - 2 zestawy, dywanik beżowy do pracy materiałami Montessori na podłodze - 5 szt., kolorowy regał - 8 szt., puszki zapachowe - 1 zestaw, puszki dźwiękowe - 1 zestaw. Zadanie nr 6 - Doposażenie pracowni przyrodniczo-matematycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Szkolna stacja pogodowa ze stojakiem- 1 szt., plansze interaktywne do przyrody dla szkoły podstawowej - 3 sztuki/licencje klasy IV-VI, program multimedialny Eduterapeutica logopedia lub równoważny, wersja rozszerzona - 1 szt., Bambikowe logoprzygody lub równoważny - program multimedialny - 1 szt., Matlandia lub równoważny - zadania interaktywne dla szkoły podstawowej klasy IV - VI - 3 szt., GimPlus lub równoważny - zadania interaktywne dla gimnazjum klasy II - III - 3 szt., program multimedialny: Co to? Kto to? Logo gry lub równoważny - 1 szt., tablica kolorowa - drabina - 1 szt., układ słoneczny i gwiazdozbiory - model ruchomy - 1 szt., tunel lustrzany z nieskończonością - 1 szt. Zadanie nr 7 - Doposażenie pracowni logopedycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. ks. Jana Twardowskiego w Konarzewie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Program do diagnozy i terapii logopedycznej (poszerzony) - 1 szt., program logopedyczny - zabawy słowem lub równoważny - 1 szt., obrazkowy słownik tematyczny - 1 szt., logopedyczne zabawy - zestaw programów, pakiet - 2 zestawy, Mówiki lub równoważny - 1 szt., patrz i pisz - ćwiczenia w pisaniu liter - 1 szt., super zestaw 4w1 - 1 zestaw, wibrator logopedyczny - 2 szt., ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające mowę - zeszyt 1 + układanki - 1 zestaw, sylaby - karty logopedyczne - 1 zestaw, ćwiczenia grafomotoryki - szlaczki - 1 zestaw, karty ćwiczeń - Przeciwieństwa - 1 zestaw, zestaw - Rzeczowniki, liczba pojedyncza i liczba mnoga - 1 zestaw, zestaw - Historyjki obrazkowe - 1 zestaw, Zestaw - Dokąd? Gdzie? Skąd? - 1 zestaw, 3-elementowe historyjki obrazkowe - 1 zestaw, 6-elementowe historyjki obrazkowe - 1 zestaw, zestaw kontrolny PUS - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2g, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. "zgodnie ze specyfikacją", "TAK" itp. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162200-7, 30195900-1, 39298600-3, 22114300-5, 32354500-4, 30192200-3, 38631000-7, 38111100-7, 30141200-1, 48190000-6, 39710000-2, 38510000-3, 38310000-1, 38423100-7, 18142000-6, 38412000-6, 14523100-4, 33199000-1, 38120000-2, 38296000-6, 38900000-4, 37523000-0, 30194500-0, 37524100-8, 32344210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na realizację przedmiotowego zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 8.840,68 zł. Oferty znacznie przekraczają kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia; brak również możliwości zwiększenia środków finansowych. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na realizację przedmiotowego zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 12.683,69 zł. Oferta oceniona jako najkorzystniejsza została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. PZP Kolejna złożona oferta znacznie przekracza kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia; brak również możliwości zwiększenia środków finansowych. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni matematycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na realizację przedmiotowego zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 2.321,00 zł.Oferta oceniona jako najkorzystniejsza podlegała odrzuceniu na podstawie art/ 89 ust. 1 pkt. 2 Kolejna złożona oferta przekracza kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia; brak również możliwości zwiększenia środków finansowych. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni biologicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na realizację przedmiotowego zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 21.776,00 zł.Oferta oceniona jako najkorzystniejsza została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. Złożone oferty znacznie przekraczają kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia; brak również możliwości zwiększenia środków finansowych. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zakup i dostawa doposażenia sali klasowej realizującej pedagogikę M. Montessori dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Krotoszynie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19821.44
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W&A Adam Wasielewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wlkp. 47/5
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26040
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28720.26
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 6 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni przyrodniczo-matematycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na realizację przedmiotowego zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 14.540,52 zł.Oferta oceniona jako najkorzystniejsza podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. Złożone oferty znacznie przekraczają kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia; brak również możliwości zwiększenia środków finansowych. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 7 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni logopedycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. ks. Jana Twardowskiego w Konarzewie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na realizację przedmiotowego zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 8.328,40 zł. Oferty ocenione jako najkorzystniejsze podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 oraz art. 89 ust. 1 pkt. 7a PZP. Złożone oferty znacznie przekraczają kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia; brak również możliwości zwiększenia środków finansowych. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.