To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-02
Ogłoszenie nr 500183097-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.
Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie: Usługi sprzątania w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574077-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35707768700000,
ul. ul. Zwierzyniecka
1,
31103
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 12 4229477, e-mail
administracja@filharmonia.krakow.pl, faks
+48 12 4224312.
Adres strony internetowej (url): www.filharmonia.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZA.271.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w siedzibie zamawiającego: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego, 31-103 Kraków, ul. Zwierzyniecka 1. Zamawiający dokonał orientacyjnych pomiarów powierzchni do sprzątania. Dane na temat powierzchni do sprzątania oraz liczby pozostałych elementów zawarte są w Tabeli (załączniku do wzoru umowy - Tabela 1). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dodatkowego sprzątania podczas imprez i koncertów odbywających się w dni powszednie po godz. 16:00 oraz w soboty i dni świąteczne. Przybliżona ilość imprez i koncertów w czasie trwania umowy to ok. 125. Deklarowana ilość może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu o 30%. 4. Zamawiający informuje, iż w budynku Filharmonii nie ma windy. Niektóre powierzchnie/ elementy do mycia lub ich części (lampy, żyrandole, szyby w budynku nad drzwiami, okna, górne części filarów wyłożonych marmurem, górne fragmenty kryształowych luster na Sali Złotej) zlokalizowane są na wysokości do 3-7 m od podłogi oraz w trudno dostępnych miejscach - w związku z tym Zamawiający wymaga wykonywania prac z tym związanych przez osoby dysponujące uprawnieniami do pracy na wysokościach w zakresie w jakim są wymagane z uwagi na usytuowanie sprzątanych elementów. Około 25% lamp i żyrandoli do mycia znajduje się na wysokości nie mniejszej niż 3 m. Okna lub ich części znajdujące się na wysokości lub wymagające rozkręcania stanowią ok. 250 m2 z łącznej powierzchni okien do mycia (wyszczególnionej w załączniku). Dodatkową trudnością jest konieczność częściowego rozkręcenia okien przed ich umyciem. Wysokości filarów wyłożonych marmurem to ok. 3,5 m. Szyby w budynku znajdują się większości na wysokości ok. 2,0 do 3,0 m, przy czym usytuowanie jednej z szyb w budynku na klatce schodowej uniemożliwia ustawienie drabiny (jest trudno dostępna). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy zapoznali się z warunkami panującymi w budynku Filharmonii. Oględziny mogą być dokonane od poniedziałku do piątku od godz. 11.00 do 13.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów. 7. Zamawiający planuje w okresie lipiec 2018 - czerwiec 2019 r. remont niektórych pomieszczeń w budynku Filharmonii wskazanych w załączniku do wzoru umowy (w tym Sali koncertowej). Ostateczny termin remontu - o ile będzie on miał miejsce - może ulec przesunięciu. 8. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dot. realizacji przedmiotu zamówienia, w tym harmonogram sprzątania, są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193048.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.